1. leht 1-st

sinine suits

Postitatud: 07.05.2007 00:56 06
Postitas sild
Mure siis järgmine.Mis te arvate? kas mul tõesti rõngad läbi.Viimase 2 kuuga on hakanud jubedalt auto sinist ajama.Õli on ta koguaeg võtnud natuke.Kuidagi kiiresti on hakanud tulema se meeletu sinine lont sumpsist.Proovisin erinevatest kohtadest tankimist, et järsku sain mingit saasta bensiini aga ei midagi.Mootor iseenesest käib väga hästi.Ja minek kaa veel vägagi hea.Milles võib jama olla.Masinaks 83.a 528

Postitatud: 07.05.2007 07:08 38
Postitas truumu
Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad

Postitatud: 07.05.2007 13:47 19
Postitas Veljo_V
truumu kirjutas:Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad
Klapisääretihenditest tilgub õli kolvipeale kui masin seisab ja käivitades hakkab suitsema, kolvirõngad siis kui gaasi andes on nad nii kulunud et ei suuda õli pühkida hülsipealt enam piisavalt ja õli põleb ära-sinine suits taga!

Postitatud: 09.05.2007 07:51 27
Postitas zeron
Veljo_V kirjutas:
truumu kirjutas:Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad
Klapisääretihenditest tilgub õli kolvipeale kui masin seisab ja käivitades hakkab suitsema, kolvirõngad siis kui gaasi andes on nad nii kulunud et ei suuda õli pühkida hülsipealt enam piisavalt ja õli põleb ära-sinine suits taga!
Mul suitseb käivitamisel! Et arvatavasti siis klapisääre tihendid eks? Kas pead tihendi vahetama või piisab ka õlilekke peatajast? Või on viimane lihtsalt raha raiskamine?

Postitatud: 09.05.2007 08:07 08
Postitas Holari
TEad, ära neid peatajaid sisse vala, sest need võivad midagi muud kah veel peatada ja seda kuskilt väga valest kohast, aga mine tea, samas võib aidata, aga mina ei riskiks.

Postitatud: 09.05.2007 11:00 43
Postitas sild
Nu selge.Siis mul rõngad läbi.
Tänud kõigile.
palun TEEMA LUKKU

Postitatud: 09.05.2007 16:08 35
Postitas Veljo_V
sild kirjutas:Nu selge.Siis mul rõngad läbi.
Tänud kõigile.
palun TEEMA LUKKU
Kui sul tossab käivitamisel siis klapisääretihendid ju ,ja midagi muud ei aita kui vahetamine!

Postitatud: 10.05.2007 09:58 50
Postitas zeron
Veljo_V kirjutas:
sild kirjutas:Nu selge.Siis mul rõngad läbi.
Tänud kõigile.
palun TEEMA LUKKU
Kui sul tossab käivitamisel siis klapisääretihendid ju ,ja midagi muud ei aita kui vahetamine!
Kui raske ja kulukas ettevõtmine see on?

Postitatud: 16.12.2007 16:59 41
Postitas vassu
Mul sama probleem..Gaasi andes sinist tuleb ikka hulka.Et palju see kolvirõngaste vahetus maksma võiks minna???Autoks 96 aasta E39(520i R6)

Postitatud: 16.12.2007 17:07 42
Postitas vassu
Vaatasin,et rõngad kuni 08.1996 E39 ca 300-/tk.Endal on 07.1996.Ei tea kas ikka sobib?Ja palju see vahetus maksta võiks.Et kas on mingeid spetsriistu vaja?

Postitatud: 16.12.2007 18:16 06
Postitas hollow
vassu kirjutas:Vaatasin,et rõngad kuni 08.1996 E39 ca 300-/tk.Endal on 07.1996.Ei tea kas ikka sobib?Ja palju see vahetus maksta võiks.Et kas on mingeid spetsriistu vaja?
selleks vaja terve esisild alt ära võtta, et kätte saada karteripõhi... väntvõll, kepsud, kolvid... kui juba teha, siis korralikult... seega vaja plokk üle puurida ja remontmõõdus rõngad panna... töö hind kokku.... hmm... 15-20k

Postitatud: 16.12.2007 19:01 37
Postitas tsap
vassu kirjutas:Mul sama probleem..Gaasi andes sinist tuleb ikka hulka.Et palju see kolvirõngaste vahetus maksma võiks minna???Autoks 96 aasta E39(520i R6)
Njah, mul valge toss ja ussid õlivarda peal. Krt teine bemm ja teist korda selline jama. Ei ole minu mark vist :(

Postitatud: 16.12.2007 19:32 07
Postitas AARE540
Krt valge toss peaks üldse viitama sellele, et jahutusvedelik satub sinna, kuhu ta sattuda ei tohiks. Minu teada vähemalt.

Postitatud: 16.12.2007 20:10 29
Postitas Andrez
Nojah mul viskab ka kerget vingu kui käivitada kuid sääre tihendid on vahetatud. Tallamisega sinist ei tule.

Postitatud: 16.12.2007 20:33 27
Postitas XIX
AARE530 kirjutas:Krt valge toss peaks üldse viitama sellele, et jahutusvedelik satub sinna, kuhu ta sattuda ei tohiks. Minu teada vähemalt.
mul külmast peast tossab päris korralikult (hall-valge suits, mitte sinine) aga õli on puhas :roll:

Postitatud: 16.12.2007 20:44 04
Postitas veekaheksa
Külmast peast aurab iga bensakas. Eriti praeguse ilmaga.

Postitatud: 16.12.2007 20:56 14
Postitas MuiduMees
kui on kahtlus, et äkki tosooliaur või mitte, siis proovigu mis maitsega on tagant eralduv kondens.
kui magusa maitsega vms siis tosool...

Postitatud: 16.12.2007 21:18 59
Postitas AARE540
veekaheksa kirjutas:Külmast peast aurab iga bensakas. Eriti praeguse ilmaga.
Sinna ma tahtsin ka enne tüürida, kui aus olla, kuid näe, jälle Silver jõudis ette :D

Postitatud: 17.12.2007 13:23 46
Postitas vassu
Kusjuures mul oli ennist tosoolitase alla normi tugevalt..ja hakkas tossama peale seda kui sai tosooli juurde valatud(võibolla isegi tsuti üle normi).Ja tagant tulev toss on valget värvi aga ta haiseb samuti.ja samal ajal kui tosooli sai valatud valasin ka mootorile õli juurde.Et nüüd on kõige loogilisem vast jälgida tosooli ja õli taset.Aga kui tosooli satub süsteemi,kas siis korgi alt ei peaks mitte kollakat ollust leiduma?Niipalju kui olen lugenud.Aga muidu jah kui lasin kella peal ca 7k peale,siis viskas õue ikka valget tossu täis.Nii et see ei ole just päris niisama külma pärast,et tossu tuleb.See tossu kogus pole enam normaalne:)

Postitatud: 17.12.2007 13:26 50
Postitas vassu
Ja see tasuks kah mainimist,et kuu aega tagasi kui auto ostsin,siis polnud mingit tossu ega midagi.Ega ca.1000 km lisaläbisõiduga ei saa ju rõngad nii ära kuluda,või mis?Ja ei ole mootorit peedistanud(tavaliselt ikka lasen linna peal madalate pöörete ja suurema käiguga).

Postitatud: 17.12.2007 14:00 59
Postitas MuiduMees
see kollane ollus võib vabalt olla kondens kah, lühikestest otstest just.
ja kui isegi on tosool õli sisse läinud, siis alati ei pruugi see sealt korgi pealt näha olla- mul endal kunagi polnud küll seal muhvigi, kuigi mahlad olid segamini.
ja vaata seda õlivarrast, kas seal oleks nagu valged triibud sees- kui on siis tosool ja õli segamini.

Postitatud: 17.12.2007 18:04 30
Postitas kristjan128
vassu kirjutas:Ja see tasuks kah mainimist,et kuu aega tagasi kui auto ostsin,siis polnud mingit tossu ega midagi.Ega ca.1000 km lisaläbisõiduga ei saa ju rõngad nii ära kuluda,või mis?Ja ei ole mootorit peedistanud(tavaliselt ikka lasen linna peal madalate pöörete ja suurema käiguga).
on ka mingi vedelik olemas, mida õli hulka vakatakse, et ei tossaks. autoärikad ikka vanasti kasutasid, enam vist eriti ei julgeta. mingi 1000-2000 km pärast efekt kaob ja hakkab jälle tossama.

Postitatud: 17.12.2007 19:38 12
Postitas Kalev
diislijoodik kirjutas:Teemapüstitajale:
Vanal 528-l on tavaliselt väga head rõngad ja silindrid, need ei tohiks küll kulunud olla, kui just KN-i filtrit pole kruusateedel kasutatud. Kui oled KN-iga patustanud, siis otsi teine mootor ja viska ka oma KN sealt minema.
:?

See nüüd küll näitaja pole. 24 aastaga jõuab need väga head rõngad ja silindrid mitu korda peeneks sõita.

Postitatud: 17.12.2007 23:30 11
Postitas jackpuuk
tsap kirjutas:
vassu kirjutas:Mul sama probleem..Gaasi andes sinist tuleb ikka hulka.Et palju see kolvirõngaste vahetus maksma võiks minna???Autoks 96 aasta E39(520i R6)
Njah, mul valge toss ja ussid õlivarda peal. Krt teine bemm ja teist korda selline jama. Ei ole minu mark vist :(
No kui valge toss ja ussid ka õlivarda peal , siis on ollused segamini küll . See asi proovi kiiremas korras korda teha , vastasel juhul võid mootori kap. remonti hakata varsti tegema , võib ka selline rumal asi juhtuda , et virutab kepsu kõveraks , lase mõnel teadjamal üle silmata .

Postitatud: 18.12.2007 00:28 35
Postitas Kalev
diislijoodik kirjutas:
Kalev kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Teemapüstitajale:
Vanal 528-l on tavaliselt väga head rõngad ja silindrid, need ei tohiks küll kulunud olla, kui just KN-i filtrit pole kruusateedel kasutatud. Kui oled KN-iga patustanud, siis otsi teine mootor ja viska ka oma KN sealt minema.
:?

See nüüd küll näitaja pole. 24 aastaga jõuab need väga head rõngad ja silindrid mitu korda peeneks sõita.
Ma pole küll siiani kuskilt kinnitust saanud, et aeg kolvirõngaid kulutaks. Olgu, kui arvude keeles kirjutada, siis oma kunagisel 86.a 525 kiskusin mingi sadismi pärast mootori laiali, rõngad olid ca 0,1mm kulunud (selle võrra pilu suurem, kui spetsis määratud). Läbisõit oli tal siis 150 tuh. Läksid vanad rõngad tagasi.
Kollektsionäärid ostavad autod seisma, ma mõtlesin ikka keskmisest kasutajat.

Lukupilu 0.1mm on suht piiri peal ju tegelt, a seda mõõtsid, et äkki kolmas rem. mõõt? Üldiselt ikka ei aita ainult rõngaste vahetus, no mingiks ajaks küll, aga...

(Mina sõidan aastas ca. 30k sõber 100k)

Postitatud: 18.12.2007 01:47 13
Postitas Kalev
Kui õigesti mäletan siis 0.3 - 0.5, ja kui rõnga välimise serva diameter on suurenenud 0.1mm sis lukupilu on ca 0.6-0.8 ju :roll: Ei saanudki täpselt aru kuida sa kulumist mõõtsid, kas lukupilu järgi või välimise diameeri suurenemise järgi..(rõngad olid ca 0,1mm kulunud (selle võrra pilu suurem, kui spetsis määratud)

Lukupilu 0.6mm tahtsin kirjutada :oops:

3. rem. mõõdu kohta küsisin ainult..

sinine suits!

Postitatud: 19.12.2007 13:15 07
Postitas Pavel_V
Probleem võib olla rõngastega küll,aga suure tõenäosusega mitte
kulumisest,vaid õlirõngad on kinni tagitunud.(ei pühi silindriseinalt õli
ära).Juhul,kui SINIST suitsu tuleb vahetult peale käivitamist rohkem,siis on
vigased ka klapisääretihendid.Kindlasti tuleks eristada sinist(õlist)ja
valget(põlemisjääk-vesi)suitsu,sest 0-li ümbruses õhutemperatuuri korral
eraldub põlemisel tekkiv vesi nähtava VALGE auruna.

Postitatud: 20.12.2007 01:13 42
Postitas tds105
Rõngad ei pruugigi kuluda eriti aga millegipärast muutuvad nad pehmeks kuidagi.Kui võtad uue rõnga ja võrdled vana nende kokkupigistamisega siis vana on lödi,uus aga prink.

Postitatud: 20.12.2007 16:10 27
Postitas lauriiii
kui pihustid läbi, siis kas see võib ka olla põhjuseks, miks tuleb päris palju sinist suitsu tagantotsast?

Postitatud: 20.12.2007 17:15 45
Postitas romm
Kui pihustid läbi(kui ikka diiselmootorit mõtled), siis rohkem musta ajab sooja mootoriga. Külmalt käima minnes viskab valget-halli suitsu.