1. leht 1-st

4.0 ja 3.0 V8

Postitatud: 06.05.2007 21:19 59
Postitas Bacardi740
Küsimus siis selline et, mille järgi eristada neid mootoreid. kust ma saan teada et nelja liitrine on ikka nelja liitrine, ega oleks äkki kolme, või molme poolene?????

Postitatud: 06.05.2007 23:33 13
Postitas Raas
M62 mootoritel (3.5 või 4.4 V8) peaks olema õlikorgi vastas veel üks must kork. voolu võtmiseks oli see vist.

Postitatud: 07.05.2007 01:26 28
Postitas toivoku
Raas kirjutas:M62 mootoritel (3.5 või 4.4 V8) peaks olema õlikorgi vastas veel üks must kork. voolu võtmiseks oli see vist.
nuh täku andmiseks milleks iganes see kork seal :)

Postitatud: 07.05.2007 13:21 57
Postitas Bacardi740
Raas kirjutas:M62 mootoritel (3.5 või 4.4 V8) peaks olema õlikorgi vastas veel üks must kork. voolu võtmiseks oli see vist.
Kolmesel ja neljaliitrisel (st M60) on Samuti see must kork olemas seal

Postitatud: 07.05.2007 13:49 24
Postitas priitv8
M60 ja M62 vahel vahet teha on elementaarne, tuleb õlikorgi avast sisse piiluda!
M60-kaherealine kett, M62-üherealine.
3.0 vs. 4.0 vahel vahet nii lihtne teha ei ole. Õhukulu lugeja diameeter võib olla vihjeks, 4.0 oma on silmnähtavalt jämedam.
Auto all peab 4.0 autol kaks bensufiltrit olema, 3.0 ainult üks.
4.0-l on ka käigukast selline, mida 3.0 ei ole (ei peaks olema vähemalt).

Postitatud: 07.05.2007 15:53 20
Postitas Ilves
Proovisõidu järgi võiks kindlasti aru saada ;)

Postitatud: 07.05.2007 20:12 17
Postitas exit
Ilves kirjutas:Proovisõidu järgi võiks kindlasti aru saada ;)
oleneb täiesti mootori seisukorrast :)

Postitatud: 07.05.2007 21:05 02
Postitas AARE540
Noooh, kuna V8 ressurssi annab ikka läbi uhada, siis ei tohiks 50kw võimsuse + ca 130Nm väände vahe ikkagi tundmata jääda...

Postitatud: 10.05.2007 00:06 20
Postitas alts20
just neil päevil vahetatakse 740 e38 mootorit ja vana oli ikka nii kottis, et isegi käima enam ei läinud. Seega --- annab ikka läbi uhada kui eelmine omanik ei ole just helde olnud oma autole

Postitatud: 10.05.2007 08:17 23
Postitas priitv8
alts20 kirjutas:just neil päevil vahetatakse 740 e38 mootorit ja vana oli ikka nii kottis, et isegi käima enam ei läinud.
Kumb oli, kas 4.0 või 4.4? Kas põhjus on ka teada (nikasil, silindrid ovaalsed, miski muu)?