1. leht 1-st

K: E30'ne õlifiltreerimine (lahendatud.)

Postitatud: 20.04.2004 11:11 42
Postitas Indrek
Probleem:
Paigaldasin torukolle, kuid kahjuks on see hetkel vastu õlifiltrit.

Lahendus 1:
kuumutada ettejäävat toru ja teha kollele mõlk, et filter mahuks ära. oht rikkuda kolle ära

Lahendus 2:
sain vihje, et areta külge hoopis diisel kolmese õlifilreerimise süsteem, ja viia see lõdvikudega eemale.


Küsimus:
kas oleks teine lahendus teostatav? kuidas kinnitub diisel kolmese õlifilreerimise süst. mootori külge? ta ei kinnitu ju ometigi millegi taolise külge nagu see taldrik/kaus bensiini mootoril (see mille külge omakorda keertakse korpusega õlifilter)? st. et ma ei saa kasutada sama süst.i ja pean uue vidina paigaldama otse mootoriploki külge? st. et kaotan ka õlijahutuse radika? (ok eesti tingimustes ja normaalse õliga ei tohiks sellest suurt lugu ollagi).

kas kellelgi ei juhutu olema jooniseid diisel kolmese õlifiltreerimise kohta? (um'ist ei saanud abi).

või teha midagi kolmandat?


suured tänud ette
ints

Postitatud: 20.04.2004 11:25 49
Postitas patrik
1 keera lahti suur mutter korpuse küljest mille külge kinnitub õlifilter
2 keera lahti õlivoolikud nis lähevad radikasse
3 keera korpus sellisesse asendisse kus ta midagi ei sega
4 keera kõik asjad kinni tagasi
5 rõõmusta selle üle kui lihtsad mõned asjad võivad olla

Postitatud: 20.04.2004 11:29 52
Postitas Indrek
krt kui tõesti nii on siis ...
..siis on kohe väga heasti.


suur tänu.


******
ise mitte ei uskunud, et nii võib olla, need õliradika väljundid hirmutasid ära.

tänan veel kord

Pilt



edit: typo

Postitatud: 20.04.2004 11:29 57
Postitas patrik
Pilt

Postitatud: 26.04.2004 11:19 17
Postitas Indrek
patrik kirjutas:1 keera lahti suur mutter korpuse küljest mille külge kinnitub õlifilter
2 keera lahti õlivoolikud nis lähevad radikasse
3 keera korpus sellisesse asendisse kus ta midagi ei sega
4 keera kõik asjad kinni tagasi
5 rõõmusta selle üle kui lihtsad mõned asjad võivad olla


hmmmmm. hakkasin patriku toodud lahendust täitma, kuid selgus uus probleem. nimelt:
filtrit oleks vaja keerat min. 45* alla, kuid seda ei saa mootorikäpp jääb ette. et keeraks siis 90* alla, kuid seda takkistavad õliradika torud, need eip mahu mitte ära.


siit kaks küsimust:
1. ma muidugi tulin, alles seda juttu kirjutades selle peale, et keraks kogu kupatuse 90* üles v. lihtsalt 180*. kas seda füüsiliselt teha annab seda ei saa kohe katsedada, täna auto naise käes. kuid kas õlifiltreerimisele miskit loeb see kui filter on püsti/vertikaalselt/õli liigub üles?
2. kui siiski ei saa lihtsa asendi muutusega asjakorda, siis kuidas likvideerida õlijahutus? kas tsirkulutsioon peab jääma v. piisab lihtsalt kinni keeramisest?


tänan

Postitatud: 26.04.2004 12:31 58
Postitas Arvo
2. kui siiski ei saa lihtsa asendi muutusega asjakorda, siis kuidas likvideerida õlijahutus? kas tsirkulutsioon peab jääma v. piisab lihtsalt kinni keeramisest?
tänan
Õlijahutuse likvideerimiseks keerad maha selle Patricu poolt lisatud pildil punasega ümber joonitud vidina ja võtad ka radiaatori maha... siis on vaja mõne ilma õlijahutuseta M20 küljest võtta keermestatud toru mis filtri ja mootoriploki vahele käib. Edasi keerad filtri külge ja valmis.

Postitatud: 26.04.2004 13:24 16
Postitas patrik
no võta need torud ja korpus korra küljest ära ja säti siis külge tagasi sellises asendis et kõik mahuks, seda on küllalt tehtud, mitte ei saa aru kus see tõrge sul tekib :shock:
kui ikka kohe kuidagi ei saa, telli see töö kellegilt, mis sa sest radikast maha võtad, ta ju tehase poolt sinna ette nähtud

Postitatud: 12.05.2004 14:03 53
Postitas Indrek
viimane küsimus.
---------------------------

kas m20 mootoril on vahet kummalt poolt õli jahutusraadiatorisse läheb? (kas tsirkulatsiooni suund on oluline?)
ise tegin füüsilise katse, läbi annab mõlemalt poolt puhkuda (= mingit lukku/klappi sees pole).


tänan.

Postitatud: 12.05.2004 15:20 29
Postitas patrik
vahet pole

Postitatud: 12.05.2004 15:48 21
Postitas Indrek
patrik kirjutas:vahet pole
tänan taas.

minu poolt teema ammendunud.