1. leht 1-st

Mootori värin:S

Postitatud: 29.04.2007 21:53 22
Postitas zeron
Mure siis selline, et kui hommikul külma mootoriga autot käima pannes hakkab auto kohapeal hüppana. Värin tuleb sisse ja terve auto nagu väriseb nagu mingi vana traktor:D Kas võivad olla mootoripadjad läbi või siis lihtsalt kinnitused lahti? Autoks sisi 524 TDA 90a E34

Re: Mootori värin:S

Postitatud: 29.04.2007 23:39 50
Postitas toivoku
zeron kirjutas:Mure siis selline, et kui hommikul külma mootoriga autot käima pannes hakkab auto kohapeal hüppana. Värin tuleb sisse ja terve auto nagu väriseb nagu mingi vana traktor:D Kas võivad olla mootoripadjad läbi või siis lihtsalt kinnitused lahti? Autoks sisi 524 TDA 90a E34
pump :)

Postitatud: 30.04.2007 14:14 48
Postitas zeron
Mis pump?

Postitatud: 30.04.2007 14:21 13
Postitas toivoku
kytuse :)

Postitatud: 30.04.2007 17:17 37
Postitas zeron
Kindel?

Postitatud: 30.04.2007 17:38 41
Postitas --overdose--
katseta...ega kunagi ei saa läbi neti millegis 100% kindel olla... :lol:

ebaühtlane käimine

Postitatud: 30.04.2007 19:57 47
Postitas tfk
vaata üle eelsüüteküünlad mõni läbi siis ka külm mootor käib alguses ebaühtlaselt ja käivitub vaevaliselt!
veel võib olla jama ka pihustites!

Postitatud: 30.04.2007 23:52 58
Postitas Veljo_V
Esiteks vaataks ikka padjad, eelsüüte küünlad ja nii edasi kui hakkad kohe pumpa kruttima!

Postitatud: 01.05.2007 10:48 07
Postitas zeron
selge... muidu pihusti tuli põleb küll... mootor käivitub ilusti. Ja soojenedes töötab ühtlaselt. ja seda ka miks autom. kastil külma mootoriga alles 4tuhande pöördepealt käiku vahetab?:S Viga õlis või kastis? Vahepeal läks õlivoolik puruks ja kastist jooks mõni liiter välja aga panin uut asemele. Läks nõksa üle maksimumi!

Postitatud: 01.05.2007 11:46 11
Postitas Danil523
mul oli kaa suht sama asi nagu sul, et eriti tühikäigul oli suur vibra, - mul olid siis läbi mõlemad mootoripadjad.

Postitatud: 01.05.2007 16:09 22
Postitas Veljo_V
zeron kirjutas:selge... muidu pihusti tuli põleb küll... mootor käivitub ilusti.
No vot siis hakka sealt pihta, kontrolli kas anduriga pihusti juhtmed on terved, kui on siis arvatavasti anduriga pihusti nahkas!!!!

Postitatud: 02.05.2007 10:12 21
Postitas zeron
Kuidas kontrollida saab? Keeran lihtsalt küljest ära ja panen mootori käima? :oops:

Postitatud: 02.05.2007 10:37 43
Postitas --overdose--
zeron kirjutas:Kuidas kontrollida saab? Keeran lihtsalt küljest ära ja panen mootori käima? :oops:
otsing alati abiks.... :roll:

Postitatud: 02.05.2007 10:50 18
Postitas toivoku
miks peaksid eelsyyte kyynlad mõjutama sooja mootori tööd?

Postitatud: 03.05.2007 17:52 54
Postitas zeron
Avastasin, et anduriga pihustil oli juhe lahti. Ühendasin uuesti kokku ja tuluke kustus ära. Kas on võimalik et ennem üks silinder ei töödand? Tundub nagu oleks autol minek paremaks kohe läind peale ühendamist.

Postitatud: 03.05.2007 18:23 59
Postitas priitv8
Vaevalt, see pihusti töötab samamoodi sõltumata sellest, kas juhe küljes või mitte. Sest see on ainult anduri juhe. Analoogne nt. M30 6.sil küünlajuhtmel oleva anduriga.
Muutus see, et nüüd oskab DDE täpselt pritsealguse aja paika panna.
Enne töötas ta avariirežiimil.

Postitatud: 03.05.2007 18:32 06
Postitas zeron
Aga selles on õigus et mineks võis paremaks minna? Või ainult tundub? Ja seda ka kui õlivahetus tehtud, kuidas Oil service saab nullida?

Postitatud: 03.05.2007 18:37 28
Postitas priitv8
Mootori töö pidigi paranema, sest väikestel pööretel on pritse algus pandud mingile turvalisele kaugusele ja täiskoormusel pritsitakse vähendatud kogus kütust.
SIA kustutamisest isegi kleeps olemas, loe sealt.

Postitatud: 08.06.2008 16:21 04
Postitas Rennokas
mul vahel selline probleem et kohapeal seistes (mootor töötab) tuleb kapoti alt madalat kriginat ja auto nats väristab seejärel. Mul ka mootoripadjad äsja vahetatud...
Kas tegu sama asjaga ? Mul oli kütuse juurdelaske voolik veidi läbi ning lõigati jupp lühemaks ja pandi klambriga kinni. Auto vist nats lekib ka aga diisli lõhna tunda pole pigem mingi väga vedel õli taoline asi...

Postitatud: 10.06.2008 20:34 05
Postitas Hendrik_R
Mul ka mingi taoline anomaalia. Külma mootoriga väristab päris hullusti, aga liigub edasi hästi. Kui mootor soe on (u. 10 min sõitu), siis väristab gaasi lahti laskes ja minek läheb kehvemaks.