1. leht 1-st
E34 520i'l minekus ''auk'' sees
Postitatud: 14.04.2004 15:30 02
Postitas tr22nsmees
Nimelt probleemiks see, et kui kohalt minnes siduri lahti lasen, siis tuleb auto minekusse justkui mingisugune jõnks - seda annab ilusti vältida 3000rpm+ kohalt minnes & veidi sidurit libistades.
Vaikselt hakkab see juba närvidele käima, sellepärast ootaks teie ettepanekuid. Mootoriks siis vana '89a 2.0 - 130hj M20 12-klapiline
Ette tänades,
Lauri
Postitatud: 14.04.2004 15:36 23
Postitas janar
kas see on algusest peale olnud või mingil hetkel tekkinud?
Postitatud: 14.04.2004 16:25 13
Postitas tr22nsmees
janar kirjutas:kas see on algusest peale olnud või mingil hetkel tekkinud?
alguses vist ei pannud tähele eriti, aga nagu mingisugune auk on kogu aeg olnud.
Sai diagnostikas käidud, ei leitu midagi.

Postitatud: 14.04.2004 16:38 26
Postitas eero
Kas võib selline asi esineda kui (1) on katki sisselaske toru/lõdvik vms iganes filtri ja siibri vahelt (2) on rikkis õhumõõtja või (3) rikkis siibri potensiomeeter.
Sõidu ajal alla 3K pöörete on OK, ei jõnksuta vms.?
Postitatud: 14.04.2004 16:46 47
Postitas tr22nsmees
eero kirjutas:Kas võib selline asi esineda kui (1) on katki sisselaske toru/lõdvik vms iganes filtri ja siibri vahelt (2) on rikkis õhumõõtja või (3) rikkis siibri potensiomeeter.
Sõidu ajal alla 3K pöörete on OK, ei jõnksuta vms.?
ei ei, just vastupidi - 3k+ rpm on kõik ok, alla selle on sitasti

Postitatud: 14.04.2004 16:55 01
Postitas Charly
pead hakkama 3000+ rpm ringi sõitma lihtsalt

Postitatud: 14.04.2004 20:01 23
Postitas tr22nsmees
Charly kirjutas:pead hakkama 3000+ rpm ringi sõitma lihtsalt

ega enamus aega on niikuinii üle 3000rpm'i, kuid vahel tahaks nagu mitte rullikat panna ka.
Postitatud: 14.04.2004 21:45 11
Postitas Priit Peljo
Siduriketas sul millal vahetatud.
Kas ketas originaal (või B-varuosa).
Kaua sul see "jõnksu teema" juba kestab?
Enda kogemus selline (autoks escort 1.6D 87a.):
2 kuud peale siduriketta (B-varuosa) vahetust oli ühel päeval
selline tunne, et siduriketas tuksis (raputas mis hirmus
madalatelpööretel kohalt võttes). Järgmisel päeval kõik
oki-toki. Arvan et mul oli põhjuseks siduriketta kattematerjal.
Postitatud: 14.04.2004 21:51 45
Postitas Priit Peljo
Sorry panin vist teemast mõõda?
Kas "jõnksutab" ainult kohaltvõttes
või ka sõiduajal?
Peace:)
Postitatud: 14.04.2004 22:36 13
Postitas tr22nsmees
ainult kohalt võttes tuleb 1 jõnks sisse.
Muidu B-varuosi ei tarbi, ostan kõik United Motorsist, kuna lõppkokkuvõttes on endal mugavam & odavam niimoodi.

Postitatud: 14.04.2004 23:48 53
Postitas Priit Peljo
tr22nsmees kirjutas:ainult kohalt võttes tuleb 1 jõnks sisse.
Muidu B-varuosi ei tarbi, ostan kõik United Motorsist, kuna lõppkokkuvõttes on endal mugavam & odavam niimoodi.

Kas diagnostika ka UM-is tehtud?
Pane UM-i mees rooli ja vaata mis ütleb.
Kui mees ei oska vastust anda siis järjekordne tõestus sellest,
et ei ole mingi näitaja see et tuntus firmas remondimees oled.
NB! Tuleta meelde üht Pealtnägija saadet, selle eest UM minult 100%
miinuseid sai.
Lisaks:
Minul UM-ist ainult halvad kogemused.
Postitatud: 15.04.2004 08:45 44
Postitas janar
Postitatud: 15.04.2004 09:07 10
Postitas Anti_E34
Probleem võib-olla selles, et M20 mootoris 8 klappi. Peaks aga olema 12 klappi.

Postitatud: 15.04.2004 13:17 49
Postitas tr22nsmees
Anti_E34 kirjutas:Probleem võib-olla selles, et M20 mootoris 8 klappi. Peaks aga olema 12 klappi.

v.ttu. Oskan vahvaid vigu teha
to Kuban : aga ainult kohalt võttes on see jõnks sees

Postitatud: 16.04.2004 07:59 45
Postitas truumu
mul sama rida, ainult viga nähtavasti käigukastis
kui tagarattad on üles tõstetud, siis sidurit lahti lastes(töötava mootoriga muidugi

)käib kastis päris kena kolks
kusjuures see kolks on ainult rattad õhus, sõites ei ole
selline mulje, et jõuülekandes lõtk
pealekauba teeb kast kolinat, kui mootor kuum, tühikäigul ja mootorit välja suretades, kui sidur lahti lastud
ja jõnks tekib kohalt minnes või käiku vahetades järsu siduri lahtilaskmisega
libistades jõnksu ei ole
jutt tuli veitsa segane, loodan, et saite aru
muuseas, kuidas on tehniliselt õige sõnastada toiming
siduripedaal lahti lasta?
sidurit lahutama peaks tähendama pedaali alla surumist
aga lahti laskmine? sidurit liita

?
Postitatud: 16.04.2004 09:38 49
Postitas Cardo
lahutamine vs. vabastamine `?
Postitatud: 16.04.2004 19:29 28
Postitas heigosan
Priit Peljo kirjutas:tr22nsmees kirjutas:ainult kohalt võttes tuleb 1 jõnks sisse.
Muidu B-varuosi ei tarbi, ostan kõik United Motorsist, kuna lõppkokkuvõttes on endal mugavam & odavam niimoodi.

Kas diagnostika ka UM-is tehtud?
Pane UM-i mees rooli ja vaata mis ütleb.
Kui mees ei oska vastust anda siis järjekordne tõestus sellest,
et ei ole mingi näitaja see et tuntus firmas remondimees oled.
NB! Tuleta meelde üht Pealtnägija saadet, selle eest UM minult 100%
miinuseid sai.
Lisaks:
Minul UM-ist ainult halvad kogemused.
Kui viicid siis saada mulle PS nende halbade kogemuste kohta..
Postitatud: 16.04.2004 21:49 25
Postitas priitv8
Priit Peljo kirjutas:NB! Tuleta meelde üht Pealtnägija saadet, selle eest UM minult 100%miinuseid sai.
No anna andeks, a kuda saaks UM su autole mingeid lammari amorte/pihusteid soovitada? Või näidata, kui osavad nad on mingi 200W ja 5cm laia otsaga tõlvikuga Motronicut parandama? See saade oli puhas populism ju. Isegi kui need kirurgid seal tartus head automehhaanikud on. Selle saatega sai Pealtnägija minult 100% miinuseid. UMi viga oli see, et nende mees ei osanud kaamera ees soravalt mesijuttu ajada.
Postitatud: 16.04.2004 22:13 49
Postitas Muhv
Nõus PriitV -ga. Olnud ise ASC ja UM i klient kokku ca 9a, näinud nii häid kui halbu päevi kuid kokkuvõttes paneksin neile küll hindeks tugeva nelja. Viiest lahutab neid vast tasuta saiakeste puudumine, see et keegi ust ei ava kui ma majale lähenen, see et asendusautot alati ei anta ja kui antakse, siis ei lasta värvi valida, see et nad pole hiromandid ja teinekord mingit viga kohe ei leia ning pärast arve suur on (minu jaoks), see et ajalehed/ajakirjad pole alati värsked...
See eelviimane punkt tuletas meelde kuidas mu valgel otsiti "jõnksu" mis vahel avaldus vahemikus 3000-3500 pööret. Auto kallal oli terve meeskond eesotsas vanameister Vallo Sootsiga - kaks päeva jamasid. Proovisid mu auto peal kõiki oma tagatoas olevas kapis leiduvaid juppe, progesid aju, vahetasid mootoriketti, tegid hulgaliselt proovisõite kogu kollektiiviga. Võtsid lõpuks minugi appi. ... ja siis avastasid, et esimese silindri küünaljuhe annab vahel katkestuse

Arvan, et mõni külasepp oleks selle avastanud ca esimese 15min jooksul (kuna ta suurt midagi muud kontrollida ju ei oskagi), aga siiski - viga leiti, mina maksin arve $$$$.- .
Loo moraal - targem on siiski pöörduda kohta kus omatakse rohkem teadmisi kui su auto kordategemiseks hetkel pruugib vaja minna. Ja teiseks. Kui ostad auto, võta masin mida jaksad ka remontida. Ja kolmandaks. Viimane punkt oli üldfilosoofiline ja ei olnud suunatud selle konkreetse isiku poole, kes ennast puudutatuna tundis.