1. leht 1-st

Xado

Postitatud: 23.03.2007 10:50 09
Postitas pang
Tere
otsinguga vastavat teemat ei leidnud, huvitav oleks teada paljud meie klubist on kasutanud xadot ja kas effekti ka olnud sellest.
Ise olen pannud juba käigukasti Xado lisandit ,kuigi kastiga probleeme ei olnud sai pandud huvi pärast,suurt midagi ei muutunud,jäi samaks
Rooliv6imu xado sai ka ära proovitud ,vanasti oli käivitamisel paarisekundiline undamine ,n88d kadus 2ra ja roolimine ka sujuvam.
Sai eksperimenteeritud ka teisel autol,mitsubishi lancer 94a ,sellel muutus käiguvahetus palju sujuvamaks ja täpsemaks.Halvasti pole m6junud 8helegi.
infot http://www.xado.ee
lugesin ka kommentaare sr.org-s ja auto24-s ,seal vaid lisasid alles siis kui asjad olid juba kriitilises seisus ehk palju kulunud ja lootsid suurt effekti saada ja pärast laidavad maha. :? xado ise aga ei luba et katkine detail remonditakse ära nende lisanditega,alles siis kui hakkab katki minema v6ib veel päästa.

Postitatud: 23.03.2007 11:45 28
Postitas kuunoe39
ma endale järgmisena ilmselt teen kogu xado ringi ehk mootor, käigukast, differ ja enne kõike pesu
majas kus elan on autoremont ja seal on eesti üks suurimaid xado edasimüüjaid ning saab lihtsalt hea hinna... :)

Postitatud: 23.03.2007 11:48 24
Postitas Cardo
sellest on siin igal aastal jahutud

Re: Xado

Postitatud: 23.03.2007 11:58 47
Postitas Indrek_M
pang kirjutas:Tere
otsinguga vastavat teemat ei leidnud.
Kehvasti otsid siis.
Pannes otsingusse "xado", saad vastuseid küllaga.

Postitatud: 23.03.2007 11:59 30
Postitas BigMoneyWaste
Ma küsiks nii et kuidas saab olla parema määrimisega vahendit kui parim õli antud asja jaoks. Et kui valan käigukasti parimat õli mida sinna sobilik panna on siis töötab see käigukast ka parimates tingimustes mis võimalik. Kui lisand on parem kui see õli siis miks õlitootjad ei tee sellist õli(ilmselt on õli ja lisanditootjad ühed ja samad konsernid)

Ühesõnaga minu arvamus on et kui kasutad väga head õli pole vaja mingeid lisandeid need ei saa midagi paremaks teha. Keskmise või viletsama õli omadusi on kindlasti võimalik kvaliteetse lisandiga parandada.

Postitatud: 23.03.2007 12:13 50
Postitas raimo_r
õli eesmärk on määrida ja kaitsta pindu.

xado on aga lisand ja tema eesmärk on vähe teine
http://www.xado.ee/auto/index.php

Postitatud: 23.03.2007 12:14 29
Postitas pang
kindlasti hea kvaliteetne 8li on sobiv panna aga ka parimale 8lile ei tee paha ka lisandid
Indrek_M kirjutas:
pang kirjutas:Tere
otsinguga vastavat teemat ei leidnud.
Kehvasti otsid siis.
Pannes otsingusse "xado", saad vastuseid küllaga.
jah tuli küll igast teemasid seotud õlidega ja xadoga aga konkreetset midagi polnud :)

Postitatud: 23.03.2007 12:18 31
Postitas Indrek_M
pang kirjutas:kindlasti hea kvaliteetne 8li on sobiv panna aga ka parimale 8lile ei tee paha ka lisandid
Head ka mitte.
Õli määrib kõige paremini just sellisena nagu ta on. Ise õli koostist muutma hakata lisanditega on ... noh eriti kehva õli kasutades võibolla isegi annab mingi parema tulemuse.

Postitatud: 23.03.2007 12:21 40
Postitas kuunoe39
xadol on nii õlid kui lisandid ja enamasti pannakse õli lisandit xado enda õlile juurde mitte teistele nii nagu ma olen aru saanud...

Postitatud: 23.03.2007 12:25 59
Postitas pang
võib ka teistele panna ei ilmtingimata xado õli olema,lihtsalt xado õlides on juba üks tuubik sees,ehk siis kui mootorisse panna xado õli ja veel lisandid siis pole vaja 3 tuubikut vaid 2.Pealegi xado mootoriõlid on tunnustatud autotootjate poolt ja pidavat väga hea olema.

Postitatud: 23.03.2007 16:05 09
Postitas Tauri
Indrek_M kirjutas:
pang kirjutas:kindlasti hea kvaliteetne õli on sobiv panna aga ka parimale 8lile ei tee paha ka lisandid
Head ka mitte.
Õli määrib kõige paremini just sellisena nagu ta on. Ise õli koostist muutma hakata lisanditega on ... noh eriti kehva õli kasutades võibolla isegi annab mingi parema tulemuse.
osaliselt on sul Indrek õigus!

õigus ei ole sul selles osas, et sünteetiline õli juba sisaldab tervet hulka lisandeid. Hästi banaalselt lähenedes saab sünteetilise õli nii, et võetakse mineraalõli ja siis kallatakse sinna see xado (tegelikult oma labori) sünteetiline mass sisse. Tehnoloogiliselt kõrgekvaliteediga sünteetiline õli valmib muidugi vähe peenemal.

Küsimus on tegelikult, et milline õli on siis juba nö väga hea ja millele tuleks lisandeid panna. Teine spekter on veel, et kelle poolt on toodetud masin, kell veo ja jõuallikad katsejänesteks võetakse. Kindlasti ei ole võimalik 1:1 teha järeldusi ka kahe erineva põlvkonna BMW-de suhtes. Liiatigi kui neid on veel remonditud (vahetatud osad kulunud detailid välja jne)

Olen ka varasemates õli teemades maininud, et tuntud tootjate lisandid ei ole kindlasti halvad ja omas olukorras nad täiesti toimivad :) - kindlasti ei ole selleks olukorraks uus BMW -mootori ls kuni 100000 km (töötanud normaal tingimustes) ja kindlasti ei ole selleks olukorraks situatsioon kus sa kuuled juba mingit mehaanilist ebameeldivat heli!

uude zigulli ja mossesse julgeks ma küll soovitada! :P

Kasutada võiks neid ennetavalt- kui oled teinud nö. osalist remonti vms. Samas nagu vanasõna ütleb- kõik mis liigub see kulub- seega kui sa kasutad head autot koos kõige heaga mis sinna sisse tehas on soovitanud siis eraldi lisandite vajadust sul ei ole. Kui sa ei tea kuidas on sinu autot varasemalt koheldud ja su auto ei vasta eelnevalt toodud kahele tingimusele siis ei ole midagi taunimisväärset antud keemia kasutamisel.

ära unusta, et nii õiget õli kasutades kui ka lisandeid kasutades tuleb ükskord ikka see aeg kui.... midagi teeb koll koll koll :D

Postitatud: 23.03.2007 19:41 26
Postitas truumu
Peale AK-47 ei tule uhtegi asja meelde, mis idanaabritel tipptasemel oleks
Võibolla siis ka Paris-Dakar ralli jaoks ehitatud KAMAZ-id

Postitatud: 23.03.2007 21:09 28
Postitas Igor525
ütleks nii, et kui midagi juba p....s siis lisandid ei aita

kuid kui varsti läheb ja vaja mõned kuud pikendust siis head lisandit saab panda.



ise proovisin xado keemiat roolivõimendi jaoks. undas, vahetasin õli, ikka undas, panin keemiat - rohkem ei undanud. selle autoga sõidan juba 2a. muidugi korjan raha, aga kuna tegu naise golf3ga, siis eriti muures pole, kuna golfide osadel hinnad nats. teised :D


2 trummu :D
see et meeles pole, ei tähenda, et seda pole olemas

Postitatud: 23.03.2007 22:55 20
Postitas Tauri
Panen ka midagi praktilist siia kirja:

ülikooli ajal sai sõidetud Mazda 626-ga 1,4 mootor -vändaga aknad ja kotiriidest toolid - väga hea oli- edasi lippas ja tehniliselt täiesti korras.

Kuni ühel hommikul autot käivitades kostis kapoti alt tugev metalne kolin- vaatasin õli-seda oli! Gaasi vajutades muutus kolin tugevamaks. Kuna Stereo autos ei olnud just teab mis kiita siis hakkas see kolin tõsiselt närvidele käima. Kuna ise sama-aegselt tegelesin nende samade lisandite müügiga siis sai võetud ainet mis pidi mootori töö sujuvamaks tegema ja kõrvalised helid kõrvaldama (just nii oli manuaalis tõlgitud :) ) Valasin 1 purgi siise- toikaga pidi aitama sest see oli nagu tavott. Lasin mootoril natuke töötada ja võtsin otsuse vastu, et 1 purgist on vähe (ca 100ml)- valasin veel ühe purgi- ja oh sa imet- jäigi vaiksemaks, igatahes raadiot sai juba kuulata.

Kuna tegemist oli reedese päevaga siis sai auto nina seatud suunale Tallinn - Rakvere eesmärgiga maale peole minna :) Pidu panin Kuusalus ja esmaspäeva hommikul sõitsin slepis tagasi Tallinna.

Igaljuhul mõjus see aine mu Mazdale tervendavalt- ettevõttes Mazda Abi oli just sissetulnud üle võlli kiikunud mazda 626 LX- kolme päeva pärast oli mu autol 2,0 mootor, sport sisu ja el aknad :) ainult, et kallis oli see purk!