524TDA käivitub pika ketramise peale
524TDA käivitub pika ketramise peale
Nonii............algasidki jamad pihta. Tegu 89. a 524-ga ja täna hommikul enam laksust käima ei läinud vaid pidi mitu pööret vedama. Päeva peale probleem süvenes ja õthul pidi juba kolm korda ketrama, enne kui käivitus. Kui kõne sisse võtab siis käib ilusti, tomu ei aja, vahele ei jäta. Süütepulgad on korras. Jama nii külma kui sooja mootoriga täpselt sama. Juba viieminutilise seismise peale annab tunda, kui jätta seisma ja siis kohe uuesti käivitada läheb laksust. Tundub nagu vajuks kütus seismisel paaki tagasi ja siis peab ketrama et üles veaks. Ei tea kas kooles paagi pump ära või on mingid klapid lekkima hakanud. Tal on muideks see vanema tüübi mehh pump peale pandud. Oskab keegi nõu anda kuhu selle probleemiga Tartus pöörduda??
Loe teksti (vana mehh pump on peale pandud)........
Aga kujutad pilti, peale foorumis vingumist läksin eile õhtul veel maja ette proovima, et no kas tõesti on jama.......oli massin pool tundi seisnud......ja vana lehm kargas poolest pöördest käima nagu muiste
Täna hommikul sama lugu......matsust käima
Ei möista nagu miskit kosta enam. Enne käivitamist vaatsin küttetorus oli üks väike mullike aga muidu oli ok. Kuskilt ei paistnud lekkivat. äkki tõmbas lihtsalt kurvis õhu vahele, mul kütus oli ka suht punases......... No ei tea, vaatame, äkki läks õnneks.
Aga kujutad pilti, peale foorumis vingumist läksin eile õhtul veel maja ette proovima, et no kas tõesti on jama.......oli massin pool tundi seisnud......ja vana lehm kargas poolest pöördest käima nagu muiste

Täna hommikul sama lugu......matsust käima

Keerasin maha kütusefiltri..............oh issver sussver tossver
Ummistunud filter saab uue tähenduse, sest sellist kõntsakorda pole ma veel näinud. On ime et moto üldse veel tiksub, sest kogu filtri sisemus oli kontreetselt roostes........
Ei taha mõelda, millega asi oleks lõppenud kui see kõnts lõpuks pumpa ja pihustitesse oleks sattunud
Igastahes uue filtri paigaldamisele järnesid olulised muutused:
a) Tunduvalt jõulisem astumine (no pole ime kui kütet ikka läbi filtri peale ka tuleb)
b) Tunduvalt vähem musta suitsu (paradoksaalne, sest küttepuuduses vaevlev mootor ju tavaliselt ei tahma) Vana filtriga viskas pedaali põhja vajutades ikka toreda tahmalondi taha aga nüüd pole nagu üldse suitsu näha
Küttetorus on vahest mullikesi näha aga käivitusprobleem oleks nagu kadunud
:D



Igastahes uue filtri paigaldamisele järnesid olulised muutused:
a) Tunduvalt jõulisem astumine (no pole ime kui kütet ikka läbi filtri peale ka tuleb)
b) Tunduvalt vähem musta suitsu (paradoksaalne, sest küttepuuduses vaevlev mootor ju tavaliselt ei tahma) Vana filtriga viskas pedaali põhja vajutades ikka toreda tahmalondi taha aga nüüd pole nagu üldse suitsu näha

Küttetorus on vahest mullikesi näha aga käivitusprobleem oleks nagu kadunud

Vara hõiskasin...............see oligi liiga lihtne et tõsi olla
Täna õthu poole hakkas jälle jama pihta........ketra segaseks enne kui tuld võtab. Pumba hoobadel küll lõtku ei ole tunda aga kuskilt ta vist ikka õhku vahele imeb. Ehh........krt vahel nagu laseb kütte alla ja vahel mitte, äkki ikka lekib pumbast. Aga siis peaks vist pumbast nagu kütet ka lekkima või kuidas.........kuskilt pole näha et immitseks
Eriti must stsenaarium oleks, et pump hõre aga päevapealt ju hõredaks ei lähe ja siis peaks kogu aeg jama olema aga vahel see probleem ju kaob ja siis hakkab jälle peale..........

Täna õthu poole hakkas jälle jama pihta........ketra segaseks enne kui tuld võtab. Pumba hoobadel küll lõtku ei ole tunda aga kuskilt ta vist ikka õhku vahele imeb. Ehh........krt vahel nagu laseb kütte alla ja vahel mitte, äkki ikka lekib pumbast. Aga siis peaks vist pumbast nagu kütet ka lekkima või kuidas.........kuskilt pole näha et immitseks

Ise pesitsen Tartus...........
Õhku imeb sisse jah, kuskilt paagi ja küttefiltri vahepealt. Mul pisike läbipaistev filter enne peafiltrit ja seal näha kuidas mullikesed jooksevad kui moto tiksub. Kusjuures tundub et imeb paagist õhku sest päeval kallasin 20l kütet peale ja nüüd käivitub matsust........mullikesi on ka nagu tunduvalt vähem. Vaatsin pagassis seda pumbapesa ka ja pingutasin seal lõdvikud üle, sellest ei muutunud midagi. Hirmsa paksu tatikorraga oli kogu see pumbapea kinni mätsitud, nagu vaakummääre vms. Eks tuleb lahti lammutada ja paaki sisse vaadata. Kindlasti on paagi pumba filter ka mingit läbu täis. A kuidas see pump sealt välja peaks käima.........kas see kupatus on seal vindiga kinni keeratud või tuleb lihtsalt tõmmates??
Õhku imeb sisse jah, kuskilt paagi ja küttefiltri vahepealt. Mul pisike läbipaistev filter enne peafiltrit ja seal näha kuidas mullikesed jooksevad kui moto tiksub. Kusjuures tundub et imeb paagist õhku sest päeval kallasin 20l kütet peale ja nüüd käivitub matsust........mullikesi on ka nagu tunduvalt vähem. Vaatsin pagassis seda pumbapesa ka ja pingutasin seal lõdvikud üle, sellest ei muutunud midagi. Hirmsa paksu tatikorraga oli kogu see pumbapea kinni mätsitud, nagu vaakummääre vms. Eks tuleb lahti lammutada ja paaki sisse vaadata. Kindlasti on paagi pumba filter ka mingit läbu täis. A kuidas see pump sealt välja peaks käima.........kas see kupatus on seal vindiga kinni keeratud või tuleb lihtsalt tõmmates??