1. leht 1-st

probleem juhitavusega

Postitatud: 18.03.2007 16:07 03
Postitas kapsauss
Vahetasin velgi ja nendega koos ka kummid..
töökojas vend enda arust midagi balanseeris aga auto kisub tugevalt paremale,vasakule raskem keerata.. ehk väga veider on sõita

soovitage palun mõnda normaalset töökoda, kus asi kindlasti korda tehakse!

Postitatud: 18.03.2007 16:21 19
Postitas Martin_S
ennem kui sa remonti lendad kontrolli rehvirõhk üle!!

kapsauss kirjutas:töökojas vend enda arust midagi balanseeris aga auto kisub tugevalt paremale,vasakule raskem keerata.. ehk väga veider on sõita
palanseerimine ei mõjuta kiskumist ,kuid võib tekitada vibra roolis

Postitatud: 18.03.2007 16:29 04
Postitas hanzvonkazak
äkki sul on näiteks taga laiemad veljed kui ees. ja nüüd lihtsalt on veljed natukene vahetusse läinud. st kui näiteks ees 7" ja taga 9". hetkel siis ees üks siis 7" ja teine 9". muidugi see minu teooria ;)

terv Hannes

Re: probleem juhitavusega

Postitatud: 18.03.2007 16:29 41
Postitas Indrek_M
kapsauss kirjutas:Vahetasin velgi ja nendega koos ka kummid..
töökojas vend enda arust midagi balanseeris aga auto kisub tugevalt paremale,vasakule raskem keerata.. ehk väga veider on sõita

soovitage palun mõnda normaalset töökoda, kus asi kindlasti korda tehakse!
Vabalt võib viga olla ka rehvides. Mina olen tavaliselt ostnud kasutatud suvekaid alla ja kaks komplekti ma ei tea mitmest on olnud sellised, et rehvid kisuvad ühele või teisele poole.

Re: probleem juhitavusega

Postitatud: 18.03.2007 19:22 03
Postitas elm
Indrek_M kirjutas:Mina olen tavaliselt ostnud kasutatud suvekaid alla ja kaks komplekti ma ei tea mitmest on olnud sellised, et rehvid kisuvad ühele või teisele poole.
Siis ei tohiks ju midagi imestamisväärset olla. :|

Postitatud: 18.03.2007 20:02 03
Postitas kapsauss
allapandud rehvid ostetud saksamaalt kuskilt garaažis, nii et ma ei imesta kui asi vigastes rehvides... laiust ma ka eriti ei vaadannud

Postitatud: 18.03.2007 21:39 23
Postitas e34
Vaata kas rehvidel suund peal ja kas õieti, sellest peaks ka kõva müra tekitama.

Postitatud: 22.03.2007 18:42 46
Postitas kapsauss
nii naljakas kui see ka poleks, kumm oli tühi...

Postitatud: 22.03.2007 19:28 40
Postitas Tiit525
See tõesti naljakas...hea ,et sa oma murega veel töökotta ei jõudnud! :lol:

Postitatud: 22.03.2007 19:58 36
Postitas Aaro
kapsauss kirjutas:nii naljakas kui see ka poleks, kumm oli tühi...
Vaadates sinu esimest posti 18.03 ja tänast siis kardan, et sul rehvivahetus ka ees. Rehv eriti ei armasta tühjalt sõitmis.

Postitatud: 18.08.2007 20:21 36
Postitas VeikoA
Ei tahtnud uut teemat teha, aga probleem sama pmst.
Nimelt vasak tagumine kumm kipub tihti tühjenema. Nädalas kord vähemalt vaja täis lasta.
Teised ei tühjene nii silmnähtavalt. Mina ei tea kas ventiil laseb läbi või kumm.
Ise arvan, et kui oleks auk kuskil, siis oleks ta mul ööpäevaga tühi. Järelikult ventiil laseb läbi?
Kuidas tänapäeva rehvidega on, kas ventiili annab vahetada või tuleb uus rehv osta?

Tubeless rehvid all hetkel.

Postitatud: 18.08.2007 21:03 31
Postitas erik
Vabalt võib ka rehvis auk olla. Ja ventiili ikka saab vahetada jah.
Võta ratas alt ära ja viska suurde vanni, ehk näed milles probleem.

Postitatud: 19.08.2007 10:10 53
Postitas xTc-b
kapsauss kirjutas:allapandud rehvid ostetud saksamaalt kuskilt garaažis, nii et ma ei imesta kui asi vigastes rehvides... laiust ma ka eriti ei vaadannud
Kas seal kuluvad rehvid kuidagi teisiti??

Postitatud: 19.08.2007 11:41 05
Postitas AARE540
Vihje oli rohkem garaažis kui kiirtees...

Postitatud: 19.08.2007 18:53 29
Postitas Moss
Tihti on asi selles, et velje rant seestpoolt on must, roostes, eelmise rehvi tükke täis või need kõik kokku ja siis rehv ei püsi täis. Augu otsimiseks pole vaja rehvi kuskile vanni pista alati. Piisab kui svammi ja seebiveega rehv üle plötserdada.

Postitatud: 28.08.2007 17:38 38
Postitas VeikoA
Käisin täna rehvieksperdis. Ütlesin läheb tühjaks koguaeg.
Võeti ratas alt ära ja mis leidsime oli: KRUVI !
Sealt sisiseski. Poleks kruvi olnud, oleks ta hetkega tühi.
Enne sõitu lasin bensukas täis ja läksin asju ajama. Lippasin siis sealt läbi ja 85 eegu eest sain korda.
Kuna rehvid suht kulunud, ei hakanud nad rehvi maha võtma. Panid mingi jama sinna auku ja pidi hoidma.
Eks näis kui kauaks.


Ega tõsi ta on. Varsti niikuinii vaja talvekad alla panna ning järgmiseks suveks plaan uued veljed koos rehvidega muretseda niiet vahet pole.

Peaasi et hoiab.

Postitatud: 28.08.2007 23:17 57
Postitas Mardo
see "pael" mis sulle rehvi naasklitaolise asjaga suruti, peab vastu samakaua kui sul see rehv autoall on, ühesõnaga sõidad sa rehvi ennam slikiks kui see "punn" sealt eest ära tuleb :P
töötasin üksvahe rehvipingis :)

Postitatud: 28.08.2007 23:34 17
Postitas VeikoA
Eks nad ütlesid kah et suht sliki juba, suur remont mõttetu ja toppisid paela sisse. Nu see on hea, et vastu peab.

Postitatud: 28.08.2007 23:52 08
Postitas Cardo
Vastates esimesele postitusele, siis kasutatud rehvide puhul ei ole ime, et kisub.
Kui eelmisel kasutajal oli pisukenegi probleem kokkujooksuga kulutab see rehvi ühe külje rohkem ära, kui teise ja sellest piisab, et kiskuma hakkaks.

Kunagi aastate eest kasutasin Saugal mingeid vanu ringraja slikke ja esimene kord kui sõitu läksin tuli kahe käega kinni hoida, et auto teelt paremale ei pööraks, tõstsin vasema paremale ja vastupidi ja kõik oli kombes. Slikid olid ühtesuundapidi ringrajal sissetöötanud.