1. leht 1-st

Koni vs Bilstein?

Postitatud: 02.03.2007 19:38 38
Postitas Aaro
Ehk siis küsimus pealkirjas ära toodud.
Kumba eelistada?
Uurin hetkel KIT-e mis siis koos vedrude ja amortidega ja kerge madaldusega. Koni komplekti kohta hind natuke viibib aga arvatavasti tuleb odavam kui Bilsu komplekti hind. Kas Bilstein õigustab oma suuremat hinda või mitte?

Postitatud: 02.03.2007 19:49 46
Postitas Silwer
Ma arvan et bilsu on parem. Aga see oleneb sellest millist komplekti sa vaatad - paksu vardaga bilsu on hea, peenega on reguleeritavast Koni'st viletsam.

Ehk siis:
Hea: http://www.elkparts.com/images/BDK749.jpg

Ei midagi erilist: http://www.autotech.com/images/products ... lstein.jpg

Postitatud: 02.03.2007 20:46 32
Postitas AARE540
Silweriga täiesti nõus-omal ka ees jämeda varrega kollased ja taga peene varrega, samuti kollased- kahe omatud aasta jooksul ei ole ees mitte mingit pehmenemist märganud (üsna pikalt arvasin, et asi on pees amortides, kuid siiski asi vist nii ikka ei ole, peale pikki kaalutlusi :) ).
Taga seevastu on amort üsna pehme... Tegelikult algusest peale on asi suht pehme taga olnud...

Postitatud: 02.03.2007 22:32 40
Postitas Aaro
Njah bilsul veel see hea asi, et vedru on H&R oma mida ma olen eluaeg üheks tipp klassiks pidanuds.
Samas bilsu ja koni hinnavahe on mingi 5K :? Kuigi muidugi ideaali ehitades ei saa olla rahalisi kompromisse

Postitatud: 02.03.2007 22:34 23
Postitas Aaro
Plaan siis bilsul kasutada B12

Postitatud: 02.03.2007 23:56 02
Postitas Cardo
Silwer, oled sa näinud nende paksude Bilsude seelikualla, ehk mis asub püstakus sees ?

Postitatud: 03.03.2007 00:26 56
Postitas Silwer
Cardo kirjutas:Silwer, oled sa näinud nende paksude Bilsude seelikualla, ehk mis asub püstakus sees ?
Jah olen küll. See on "ümber keeratud" amort.

Postitatud: 03.03.2007 23:17 16
Postitas priitv8
Teisisõnu: "paks" varras ongi amordi töösilinder.
See artikkel on siit juba läbi käinud, aga kordamine ju tarkuse ema.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm

Postitatud: 04.03.2007 00:08 57
Postitas raimo_r
Aaro tahab bilsu b12 kitti aga seda pole saada. samas b12 kit peaks olema b8 amort + madalam vedru.

Postitatud: 04.03.2007 12:56 45
Postitas KristjanS
Aaro kirjutas: Samas bilsu ja koni hinnavahe on mingi 5K :?
Huvi pärast, räägi hindadest :shock:
Endal nii ees kui taga bilsud.

Postitatud: 04.03.2007 13:10 21
Postitas Rain28
Bilsteini B8 maksis 3700 midagi tükk... Koni kohta eis oska rääkida aga seda ma võin öelda, et bilsteini b8 on s***akanti parem kui originaal m-techi amort;)

Postitatud: 04.03.2007 14:21 18
Postitas aise
mul sai ka paar kuud tagasi esimesed amordid vahetatud B8´te vastu ja midagi halba küll öelda pole, väga täpselt loevad kõik augud üle. tagumised veel originaalid, aga need vahetan ka Bilsude peale ümber kui surema hakkavad.

Postitatud: 04.03.2007 14:48 16
Postitas Aaro
KristjanS kirjutas:
Aaro kirjutas: Samas bilsu ja koni hinnavahe on mingi 5K :?
Huvi pärast, räägi hindadest :shock:
Endal nii ees kui taga bilsud.
Hinnad teeb mulle Janek.

Postitatud: 31.07.2007 11:36 45
Postitas vull
Silwer kirjutas:Ma arvan et bilsu on parem. Aga see oleneb sellest millist komplekti sa vaatad - paksu vardaga bilsu on hea, peenega on reguleeritavast Koni'st viletsam.

Ehk siis:
Hea: http://www.elkparts.com/images/BDK749.jpg

Ei midagi erilist: http://www.autotech.com/images/products ... lstein.jpg
kas b6 on paksu vardaga? või on b6 peene vardaga ja b8 on pakusga?

Postitatud: 31.07.2007 11:38 01
Postitas raimo_r
B6 on pööratud ehitusega ehk siis nn "paksu vardaga". B8 on sama mis B6 aga mõeldud madaldusvedrudega kasutamiseks.

Postitatud: 31.07.2007 12:00 56
Postitas vull
raimo_r kirjutas:B6 on pööratud ehitusega ehk siis nn "paksu vardaga". B8 on sama mis B6 aga mõeldud madaldusvedrudega kasutamiseks.
ok tänks :)
aga b6-t ei tasu siis üldse madaldusvedruga kasutada? ma olen siiamaani aru saanud, et b4 sobib tavavedru, b6 tava/madaldusega ja b8 ainult madaldusega.

Postitatud: 31.07.2007 12:38 32
Postitas raimo_r
mu mäletamist mööda B6 ja B8 hinnavahet ei olnud, seega ise võtaks kohe B8. B6 võib ka väikse (30mm) madaldusega panna.

Postitatud: 31.07.2007 20:03 47
Postitas vull
aga b8 amort sobib mingi aeg tavavedruga ka sõita siis?:p
mul oleks vaja tagaamordid ära vahetada, aga mul pole madaldusvedrusid veel.

Postitatud: 31.07.2007 20:14 14
Postitas KristjanS
Mul B8 ära tellitud aga hetkel tavalised bilsud all.
Madaldus aga 80 ees ja 40 taga :P Võin öelda, et asi töötab hetkel veel laitmatult ja amordid järgi ei ole kuskilt otsast veel andnud.

Postitatud: 02.08.2007 15:59 51
Postitas raimo_r
vull kirjutas:aga b8 amort sobib mingi aeg tavavedruga ka sõita siis?:p
mul oleks vaja tagaamordid ära vahetada, aga mul pole madaldusvedrusid veel.
ega ta midagi katki ja halvemaks ei tee kui väheke aega nii sõita.
KristjanS kirjutas:Mul B8 ära tellitud aga hetkel tavalised bilsud all.
Madaldus aga 80 ees ja 40 taga :P Võin öelda, et asi töötab hetkel veel laitmatult ja amordid järgi ei ole kuskilt otsast veel andnud.
amort ei pruugigi järgi anda ega ära väsida. lihtsalt kui vedrustus peab töötama, võib juhtuda, et amort on juba põhjas aga oleks vaja veel "tööd teha". siis on tegemist suuremat sorti kartautoga :lol: