1. leht 1-st

M30 B34 mootoriõli?

Postitatud: 25.03.2004 15:58 30
Postitas E28
mis õli sobiks paremini kas täis või poolsünt?

Postitatud: 26.03.2004 01:20 27
Postitas Eerik_K
Poolsynt, sel ajal kui see mootor väljatöötati 69a sõideti mineraal õliga
Poolsüt vastab täiesti nõudmistele, pole mõtet ülemaksta.
Isegi M70 ehk 5L V12 mootor, poolsynt õli vastab selle nõudmistele

Postitatud: 26.03.2004 08:48 25
Postitas Arvo
Eerik_K kirjutas:Poolsynt, sel ajal kui see mootor väljatöötati 69a sõideti mineraal õliga
Poolsüt vastab täiesti nõudmistele, pole mõtet ülemaksta.
Isegi M70 ehk 5L V12 mootor, poolsynt õli vastab selle nõudmistele
See millal mootor välja töötati ei puhu pilli, näiteks võib vabalt täissünti valada ka KORRAS sapaka mootorisse... mootori liikuvosad ainult kestavad sellest kauem. Õli tuleks valida siis vastavalt mootori kulumisastmele, kui juba vahetusvälba jooksul tahab üle ühe liitri peale valamist pole mõtet ju kallist täissünti kasutada. Kui on heas korras M30 soovitaks ma küll täissünti, eriti recommended raske gaasijalaga kodanike autodesse :cool:

Postitatud: 26.03.2004 11:07 59
Postitas E28
maju valetaks kui ma ütleks et ma tõstsin 3.5 mootori selleks vahele et tühikäiguga sõita,seega jalg on veits raske küll ja selles õli maksumuses pole ka nii väga probleemi,pigem mootori vastupidavuses jne.tahaks ikka pikka eluiga mootorile :)

Postitatud: 26.03.2004 17:36 58
Postitas Eerik_K
Tead vahe in ikka ka sees kas sul sees Valvoline Poolsynt või Mobil Poolsynt või Addinoli täissynt...
Addinol nüüd küll ei seisa nende heade poolsynt õlide kõrval
Addinoli iial autosse mitte kallata!!!
Teiseks eduliselt sõidab ilusti ja ilma eluiga halvustamatta jms ka Hea mineraaliga, vahe selles et soovitav kasutada mineraali suvel ja vahetada 2x tihedamini kui poolsynti. Kuna mineraal kaotab oma omadusi varem ja on ilmamuutustele aldis ja temperatuurimuutustele.

Postitatud: 29.03.2004 15:26 08
Postitas Ailer
olen kuulnud et paksem õli teeb mootori vaiksemaks, aga kas mitte paks õli (suurema viskoosusega) pole just ebastabiilsem. St suurematel temperatuuridel läheb väga vedelaks. Või kuidas?? :?

Postitatud: 30.03.2004 11:34 31
Postitas priitv8
See sõltub väga sellest õlist. Mitte kõik paksud õlid ei ole mineraalsed ega ka just odavad.
Uuri näiteks, millega sõidavad meil Amper Racingu vormelid (seal võib ka muudatusi olla!) või siis Carmus Tuningu Porsched ja Subarud. Kuna ise kasutan sama, siis võin öelda, et liiter maksab 220.-, kuuldavasti on võimalik ka osta õli, mille liitri hind on 700.-
Pilt