1. leht 1-st

diisli must suits

Postitatud: 23.03.2004 00:30 15
Postitas kets
kas oskab keegi aidata ja soovitada mida peb tegema, et diisel ei suitseks auto mark on bmw 524 td 1990.a. musta suitsu hakkas auto viskama peale turbo vahetust. peale sai pandud vanema bmw turbo. osad diisli vennad arvasid, et suude on vale ja moni vend arvas,et turbo on lahja. keerasin suudet natuke hilisemaks suitsu jai vahemaks, minek laks paremaks aga voiks olla veel parem,sest eelmise turboga oli asi natuke parem.

Postitatud: 23.03.2004 09:23 45
Postitas Valdek
süüde küll turbo vahetusega ei muutu... kui musta ajab, siis järelikult ei saa piisavalt õhku kätte ... siit küsimus et kui suurt rõhku see peale pandud turbo suudab pumbata? JA vanema turbo peale asetamisega muutub 90 aasta 2,4 uimasemax jah... turbode läbimõõdud erinevad...

Postitatud: 23.03.2004 14:25 42
Postitas priitv8
Impulss kirjutas:süüde küll turbo vahetusega ei muutu...
Rääkige mulle ka, kuda selle diiselmootori süüdet reguleeritakse?

(Lihtsalt teadmishimuline)

Postitatud: 23.03.2004 16:43 08
Postitas Valdek
priitv8 kirjutas:
Impulss kirjutas:süüde küll turbo vahetusega ei muutu...
Rääkige mulle ka, kuda selle diiselmootori süüdet reguleeritakse?

(Lihtsalt teadmishimuline)
sry, eelsüütenurk :oops:

Postitatud: 23.03.2004 22:44 38
Postitas truumu
sissepritse momendi(või mida iganes) muutmine peaks mõjutama mootori tööd (pehmem-jäigem), must tagant näitab põlemata kütust ehk õhu puudujääki ja/või liigsuurt hulka dislat
kuigi nurgaga võib natuke asja leevendada...
aga mis juhtus eelmise turboga?
ja miks eelmisega oli asi NATUKE parem?

Postitatud: 24.03.2004 14:16 35
Postitas Ailer
Kas lõuna pool keegi teadjamees oskab dislal süüdet keerata. Seal pidi ka rihma pingutamine muutma süüte värki ja mootori häält? :roll: UM-is maksab süüte keeramine 1100.- Veits kallis krt!! :?