1. leht 1-st
Automaat kasti kohta mõned küsimused
Postitatud: 15.01.2007 23:52 23
Postitas marx0
siin oma ulli peaga mõtlesin igasugu variante kuna pole aut kasti omanud varem ja ei tea sellest niipalju et kas sõidu ajal võib käike vahetada näiteks et drive pealt neutrali peale või drive pealt 3 peale ja siis seda ka et kui kohapeal on neutrali peal ja pöördeid anda ning siis drive peale tõmmata et kas seda ütltse tohib ja kas kahjulik pole kastile. tean küll et aut kast on mõeldud ikka õieti kasutamiseks aga lihtsalt tekkis selline küsimus.
täna sõber kuulis autotöökojast ka sellist müüti et kui aut kastiga pöördeid anda rohkem et ta siis ei pidavat nii kaua vastu pidama ise millegipärast ei usu kui kuulaks hea meelega ka teist nõu
Postitatud: 16.01.2007 00:59 20
Postitas steve6
Ma isiklikult arvan ,et ega see sõidu ajal käigu vahetamine vist eriti hea mõte ei ole

Ikka jalg piduri peale ja alles siis käike vahetama ( koha peal olles )
Postitatud: 16.01.2007 03:46 43
Postitas lightview
steve6 kirjutas:Ma isiklikult arvan ,et ega see sõidu ajal käigu vahetamine vist eriti hea mõte ei ole

Ikka jalg piduri peale ja alles siis käike vahetama ( koha peal olles )
Isegi asendis "P" võib kohapeal tuuritamine lõppeda kasti laiali lendamisega...härrased automaadiremontijad keelasid "hingata" ka automaatkasti kasutades.
Postitatud: 16.01.2007 08:05 25
Postitas joffe
Isegi asendis "P" võib kohapeal tuuritamine lõppeda kasti laiali lendamisega...härrased automaadiremontijad keelasid "hingata" ka automaatkasti kasutades.[/quote]
Aga mida ülevaatuspunktis tehakse...

Postitatud: 16.01.2007 08:17 45
Postitas Ragnar
mina palusin ülevaatajat N peale panna kui CO'd mõõtma hakati. Igaksjuhuks.
marx0 kirjutas:et kui kohapeal on neutrali peal ja pöördeid anda ning siis drive peale tõmmata et kas seda ütltse tohib ja kas kahjulik pole kastile.
milleks selline piinamine

igaljuhul saad kastist nii varem lahti kui muidu.
Postitatud: 16.01.2007 09:59 05
Postitas KappOtt
Eks siukesi teemasid kohtab aeg-ajalt ikka,kus inimene ise täpselt ei tunne asja,ning siis hirmutatakse nn. spetsialistide poolt ära.
Sõidu ajal võib vajadusel käike vahetada küll. Aga ikka loogiliselt - 90-ga sõites pole mõtet käiguvalitsat "1" või "2" peale lükata küll tark tegu. Reeglina käsitsi kõigu käikude läbilappamine igapäevasel sõidul pole vajalik - milleks siis automaatkast?
Sõidu ajal "N" peale valitsat tõmmata ei maksaks,see rohkem seisatud mootoriga auto liigutamiseks mõeldud. Ja mootorit pöördes hoides "P" ja "N"-i pealt valitsat käigu peale lükkamine kasti elueale hästi ei mõju küll. Eriti kui kasti õli veel külm.
Postitatud: 16.01.2007 10:23 00
Postitas teet3
Kas aut. kastiga autol mingit kasti kasutusjuhist ei ole olemas? Hea meelega sirviks isegi seda, neid üksteisele vasturääkivaid müüte on nii palju, et ei tea mida täpselt uskuda, põhjalik asjakohane lektüür teeks pildi selgeks.
Postitatud: 16.01.2007 12:06 01
Postitas kingpool81
mul ka kysimus automaat käigukasti kohta....
kui palju kaalub A5S310Z automaat käigukast? oleks vaja umbes +-5kg suurusjärku teada
Postitatud: 16.01.2007 13:13 06
Postitas wax
kingpool81 kirjutas:mul ka kysimus automaat käigukasti kohta....
kui palju kaalub A5S310Z automaat käigukast? oleks vaja umbes +-5kg suurusjärku teada
Kusagilt netiavarustest leidis Google sellise lauselõigu, ehk on abiks.
At approximately 79.0 kg, the A5S325Z is about 5 % lighter than the A5S310Z. Ehk siis umbes 83kg?
Postitatud: 16.01.2007 13:52 10
Postitas Ragnar