1. leht 1-st
Vedrude pikkus
Postitatud: 11.03.2004 19:51 14
Postitas mirxxx
kas on mõtet esimesi vedrusi lühemax saagida, et madalax saada autot?Sportvedru ei taha kohe mitte alla panna. On oht et hakkavad amordid põhja taguma? Praegu ka nõme igatahes nina taevas taguots maas

Postitatud: 11.03.2004 21:37 01
Postitas v20se
Vastaks, et ei ole mõtet. Suuna see aur parem uute tagavedrude leidmisele.
Lühemaks saetud vedrudega hakkavad amordid põhja käima ja tekib oht vedru purunemisele.
Postitatud: 11.03.2004 22:47 03
Postitas Lauri_L
jah, vedru peaks amordiga igal juhul sobima, muidu asjast head nahka ei saa. Lühemakssaagimine pole lahendus, uued vedrud ju ei maksa ometi nii palju. Selline saagimine vigastab ja väsitab amorti. Endalgi oli kogemusi lühemaks st madalamaks tehtud vedruga, millele kollane amort sai vahele lükatud ja amort väsis väga ruttu, rohkem sellist lollust ei tee.
Postitatud: 11.03.2004 22:59 43
Postitas slippery
on vedrud - kõrgemad ja madalamad... kas madalam vedru on ka jäigem või mängib jäikuse suhtes rolli ainult amort? näiteks mis juhtub siis, kui panna madalam vedru, kuid amort jätta tavaline..?
Postitatud: 11.03.2004 23:17 56
Postitas Madis
Madalam vedru on reeglina ikka jäigem. Kui panna madal vedru ja orig. amort, siis see amort sureb suht kiiresti ära (kogemused olemas), sest ta ei ole oma õiges tööpiirkonnas.
Postitatud: 11.03.2004 23:35 10
Postitas slippery
aga mis teema nende sport amortidega on, kollane, punane, roheline, sinine, must, valge
milles erinevused, ning miks näiteks kollane on hea? olen lugenud, et paljud on just kollased installinud... mis värve neid üldse on ja kas iga valmistaja siis teeb kõiki värve mis on üheselt mõistetavad või igal valmistajal oma märgistus, ainult koni-l on värvi järgi?
Postitatud: 13.03.2004 18:41 58
Postitas slippery
oskab keegi öelda, kas igal e36 kerega kolmesajasel on olenemata mootorist samad vedrud või mitte?
Postitatud: 17.03.2004 11:10 47
Postitas marx
Orig. amort ja sport vedru kokku ei sobi jah, mul pidasid uued KYB amordid 4 kuud lilla vedruga e34 all vastu

Postitatud: 24.03.2004 16:24 14
Postitas raul55
Mul jama jälle selles, et tagaotsa tahaks just kõrgemale(rattad koopas sees). Sai vahetatud tagumised vedrud uutega, aga tulemus null. Mida teha?
Postitatud: 24.03.2004 18:21 51
Postitas ottOmar
...sama küsimus? Oleks vaja esiotsa nats allapoole saada ja tagaotsa veits kõrgemale. Saan aru, et automaadil tagavedrud väsivad kiiremini? Aga see ei tohiks mõjutada ju seda, et esiots kõrgemale tõuseb. Tegu e34ga.