
Kütusefilter
See sinu filter on säänte paras pütt ega ta niipea ei ummistu !! Kusjuures endal vahetasin ka aastaeest filtri ää ja seal oli aastanumber 1984. Vahetasin lihtsalt niisama ei mingi vea pärast ja kui aus olla oli mul üks pool aastat lausa ilma filtrita täitsa otse . Vanast filtrist kusjuures tuli suruõhku sisse lastes välja sääntest tahma nagu vana diislit käivitades ja seda vaid korra . Kui tahad võid vahetada aga kas on vajadust ?? rohkem müügimeeste jutt et käivet oleks vist
)

[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
See sinu filter on säänte paras pütt ega ta niipea ei ummistu !! Kusjuures endal vahetasin ka aastaeest filtri ää ja seal oli aastanumber 1984. Vahetasin lihtsalt niisama ei mingi vea pärast ja kui aus olla oli mul üks pool aastat lausa ilma filtrita täitsa otse . Vanast filtrist kusjuures tuli suruõhku sisse lastes välja sääntest tahma nagu vana diislit käivitades ja seda vaid korra . Kui tahad võid vahetada aga kas on vajadust ?? rohkem müügimeeste jutt et käivet oleks vist
) [/quote]
Vaidleks vastu, kui tahad probleemivabalt liigelda siis vaheta kütusefiltrit iga õlivahetuse ajal. Ise arvasin ka varem, et suht igavene filter, kui aga ühe huvi pärast lõhki lõikasin enam nii ei arva... mingit kollakat kitisarnast vaiku oli täis.
AR
See sinu filter on säänte paras pütt ega ta niipea ei ummistu !! Kusjuures endal vahetasin ka aastaeest filtri ää ja seal oli aastanumber 1984. Vahetasin lihtsalt niisama ei mingi vea pärast ja kui aus olla oli mul üks pool aastat lausa ilma filtrita täitsa otse . Vanast filtrist kusjuures tuli suruõhku sisse lastes välja sääntest tahma nagu vana diislit käivitades ja seda vaid korra . Kui tahad võid vahetada aga kas on vajadust ?? rohkem müügimeeste jutt et käivet oleks vist

Vaidleks vastu, kui tahad probleemivabalt liigelda siis vaheta kütusefiltrit iga õlivahetuse ajal. Ise arvasin ka varem, et suht igavene filter, kui aga ühe huvi pärast lõhki lõikasin enam nii ei arva... mingit kollakat kitisarnast vaiku oli täis.
AR
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Vaidleks vastu, kui tahad probleemivabalt liigelda siis vaheta kütusefiltrit iga õlivahetuse ajal. Ise arvasin ka varem, et suht igavene filter, kui aga ühe huvi pärast lõhki lõikasin enam nii ei arva... mingit kollakat kitisarnast vaiku oli täis.
AR [/quote]
Õige täiesti. Eriti oluline on see igasugu
tuunitud mootorite puhul, kus kütusetarve
on suurem. Minul tekkis näiteks NOSi kasutamisel
selline häda, et küttefilter läks kohe vahetusse,
sest suurenenud kütusekogust ei lasknud see
enam läbi.
Vaidleks vastu, kui tahad probleemivabalt liigelda siis vaheta kütusefiltrit iga õlivahetuse ajal. Ise arvasin ka varem, et suht igavene filter, kui aga ühe huvi pärast lõhki lõikasin enam nii ei arva... mingit kollakat kitisarnast vaiku oli täis.
AR [/quote]
Õige täiesti. Eriti oluline on see igasugu
tuunitud mootorite puhul, kus kütusetarve
on suurem. Minul tekkis näiteks NOSi kasutamisel
selline häda, et küttefilter läks kohe vahetusse,
sest suurenenud kütusekogust ei lasknud see
enam läbi.
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... .1.164.2.2
Sealt leiab kõikide filtrite margid koos möötudega kui kellelgi huvi juhtub olema
Sealt leiab kõikide filtrite margid koos möötudega kui kellelgi huvi juhtub olema
filtri mõjust siis veel niipalju, et olen vahetanud bensupumpasid, mis panid saba tänu umbes filtrile
meie bena kvaliteeti arvestades soovitaksin vahetada filtrit ca.30000km järel
kusjuures kõigile soovitan, ise venitasin asjaga niikaua, kui hakkas 5000 rpm juures juba pooma...
E34-l saab filtrit vahetada kodus väga edukalt, kui võtta parem tagaratas maha

meie bena kvaliteeti arvestades soovitaksin vahetada filtrit ca.30000km järel
kusjuures kõigile soovitan, ise venitasin asjaga niikaua, kui hakkas 5000 rpm juures juba pooma...

E34-l saab filtrit vahetada kodus väga edukalt, kui võtta parem tagaratas maha

igal pritsungiga autol on lisaks benafiltrile(v.a. mõned uuemad Peugeotid ja japsid) paagis sõel(enne pumpa)meph kirjutas:E36 kupeel igatahes 1 kütusefilter on juhipoolse esimese rattakoopa juures auto all... keegi kunagi väitis, et kusagil pidi mingi filter veel olema, aga seda puhta tõena ei tasu võtta...
on olnud juhuseid, kui see nii täis, et pump jääb kuivale...
aga pähe mulle ei mahu, miks osa firmasid on loobunud bensufiltritest, eriti, kui on teada, kuhu regiooni autod müüakse...
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
E34 peaks filter asuma põhja all,suhteliselt keskel pensupaagi kõrval(umbes tagaistme kohal, silindrikujuline, kus mõlemal pool otsas voolikud.Auto all olles ei saa märkamata jääda.).Mina olen endal vahetanud sügisel enne talve tulekut(kuna kui sinna on miskit vett kogunenud, siis talvel jäätudes ei ole see eriti kasulik autole).
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
aga kuidas seda sealt kätte saada? tahtsin seda sõela leida mida oleks soovitav puhastada aga seda kobakat pole võimalik sealt avast välja tõmmata
btw, benafiltri vahetus oli algul plaanitud ~30min.
krd'i voolikid kinnihoidvad klambrid ei tulnud lahti. siis hakkasin voolikut läbi lõikama ja päris mõnusalt pritsiti mind üle bensuga. väljavoolu poolele lõikasin kah läbi aga siis selgus et voolik jääb lühikeseks. tuli hakata uut otsima jne. aga vahetatud ta sai lõpuks. 3tunndi läks umbes kokku.

btw, benafiltri vahetus oli algul plaanitud ~30min.
krd'i voolikid kinnihoidvad klambrid ei tulnud lahti. siis hakkasin voolikut läbi lõikama ja päris mõnusalt pritsiti mind üle bensuga. väljavoolu poolele lõikasin kah läbi aga siis selgus et voolik jääb lühikeseks. tuli hakata uut otsima jne. aga vahetatud ta sai lõpuks. 3tunndi läks umbes kokku.
Nu kirjutas:aga kuidas seda sealt kätte saada? tahtsin seda sõela leida mida oleks soovitav puhastada aga seda kobakat pole võimalik sealt avast välja tõmmata![]()
btw, benafiltri vahetus oli algul plaanitud ~30min.
krd'i voolikid kinnihoidvad klambrid ei tulnud lahti. siis hakkasin voolikut läbi lõikama ja päris mõnusalt pritsiti mind üle bensuga. väljavoolu poolele lõikasin kah läbi aga siis selgus et voolik jääb lühikeseks. tuli hakata uut otsima jne. aga vahetatud ta sai lõpuks. 3tunndi läks umbes kokku.
Pump asub paagis plastrõnga sees ja kinnitub sinna ainult kahe iselukustuva lõksuga nii et kui vaja kätte saada siis kõigeparem on voolikud lahti ühendada ja ühe käega lõksud lahti vajutada ning välja tõmmata. Sõel ise on tiguklambriga kinni pumba küljes ja puhastamisel tuleks ettevaatlik olla kuna tegu ei ole metallsõelaga (vähemalt minu omal ei olnud) ning on suht vastu paagi põhja, sinna ei ole eriti midagi asemele panna peale originaali.Midagi keerulist ei olegi.