1. leht 1-st
K: Bmw E21 323 velje ET
Postitatud: 03.03.2004 17:40 01
Postitas sallu
et siis mis se eon , kas nagu e30?
veljed
Postitatud: 03.03.2004 18:07 11
Postitas jyri
Minu teada E30 ja E21 veljed ei klapi.
Postitatud: 03.03.2004 19:38 47
Postitas kimmo
E21 velje offset peaks olema 18, E30-l 24.
Postitatud: 03.03.2004 20:34 44
Postitas sysi
13" orig valukatel ET 18 (5.5J)
15" 7J vist käib ET15 veel alla. soovitav vist isegi ET13
suuremate kohta info puudub.
igatahes e30 on teine teema.
Postitatud: 03.03.2004 23:57 33
Postitas nuga
Üldiselt on jah e21'le sobiv offset 12 - 18mm.
seega
Postitatud: 04.03.2004 15:00 52
Postitas sallu
Kui ma tahan panna 35 offsetiga veljed isis ma pean panema vähemalt 2cm flancid ja vastavad mutrid

ja mis see keskava võiks olla?
Postitatud: 04.03.2004 16:24 16
Postitas sysi
ma ka uurisin seda keskava asja, aga 57 on vist võlusõna. kuigi 100% ma ei julge öelda.
flantside panemisega on see asi, et koopaääred võivad takistuseks muutuda.
Postitatud: 04.03.2004 17:06 15
Postitas kimmo
sysi kirjutas:flantside panemisega on see asi, et koopaääred võivad takistuseks muutuda.
Ärge palun levitage kuulujutte. Kui flantse kasutatakse offseti õigeks ajamiseks, siis ei hakka sööma rattalaagreid, koopaservi vms.
Juhul, kui eesmärk on flantse kasutada velgede väljapoole toomiseks (e ajada offset nulli või miinusesse), siis tuleb arvestada koopaservade ning muude detailidega.
Postitatud: 04.03.2004 17:41 23
Postitas sallu
selles on sul õigus kimmo, tegemist on 16"x9" 4x100 velgedega, mille offset on 35mm ja kui E21 bemmil on originaalis 18mm siis 20mm flanci juurdelisamisega peaks see tegam ofsetiks 38mm, seega koopaäärele 3mm ligemal kui originaalis...
iseasi kas see 16x9 sinna ära mahub

aga nuh ex me seda vaatamae, mul pole kahju koopäärt vähe maha ka lõigata

Postitatud: 04.03.2004 23:56 14
Postitas nuga
9 tolli laiust

Siis pead koopaserva päris tugevalt mudima. Mul 15x7 ja nibin-nabin mahub ära

Postitatud: 05.03.2004 09:38 29
Postitas sysi
ei tahtnud mingeid kuulujutte levitada, mõtlesin rohkem sama, mis kodanik nuga. väljendasin valesti natuke.
nuga autolt vaadates lihtsalt tekkis see laiemate velgede/(&)offseti muutmise puhul ära mahtuvuse küsimus.
igatahes olen niipalju teadlik, et flantside kasutamine orig offseti saamiseks ei kutsu esile traumasid.
ahjaa, osades riikides on vist keelatud 10+ mm flantside kasutamine... vaevalt, et herr politseinik rattaid alt ära keerab ja nihikuga mõõtma hakkab, aga fakt iseenesest on ehk huvitav teada.