1. leht 2-st

K: Käigukast

Postitatud: 17.11.2006 23:21 08
Postitas veider
Mure siis selline, et kuidas ma e34 kerega 525 (bensiin) käigukasti maha saan? Kõik poldid olen lahti keerand ja ainuke asi mis segab käigukasti välja tulemast on kardaan. Keerasin lahti kuid avastasin, et kardaani seest jookseb veel üks toru käigukasti, uurisin et kui tagantpoolt kardaani lahti keeran ei saa ikkagi kardaani tahapoole liigutada, et ta käigukasti seest välja tuleks. Keegi oskab aidata???

Postitatud: 17.11.2006 23:30 56
Postitas Kristjan_K
Mis toru sul seal sees on?
Minu teada ei ole küll ühegi kardaani sees mingit lisatoru.

Postitatud: 18.11.2006 09:10 07
Postitas veider
Kristjan_K kirjutas:Mis toru sul seal sees on?
Minu teada ei ole küll ühegi kardaani sees mingit lisatoru.
mingi nuutidega igatahes keerasin alguses 3 polti küljest ära, ikka ei tulnud siis on see kummist rõngas keerasin tolle käigukasiti küljest ära ja ikka on kardaan käigukasti küljes...

Postitatud: 18.11.2006 10:50 02
Postitas hollow
sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja

bmw

Postitatud: 18.11.2006 12:09 43
Postitas cabrioboy
keera maha sellist laagrit mis hoiab kardaani peale kaigukasti siis kardan tuleb natuke alla ja ongi kaigukast kaes!

Postitatud: 18.11.2006 12:11 10
Postitas veider
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah... :(

Postitatud: 18.11.2006 12:37 51
Postitas veider
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 18.11.2006 14:39 12
Postitas cabrioboy
veider kirjutas:
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah... :(
natuke edasi kastist diffri juurde,seal on selline vaike raam mille sees kaib kardaan,kui sa selle raami mutrid keerad lahti siis kardaan laheb natuke alla ja ongi koik!

Postitatud: 18.11.2006 16:10 02
Postitas veider
cabrioboy kirjutas:
veider kirjutas:
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah... :(
natuke edasi kastist diffri juurde,seal on selline vaike raam mille sees kaib kardaan,kui sa selle raami mutrid keerad lahti siis kardaan laheb natuke alla ja ongi koik!

Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?

Postitatud: 19.11.2006 01:12 08
Postitas Kristjan_K
veider kirjutas:Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?
Jah, kõik kruvid lahti! Tugilaager hoiab ju kardaani kere küljes veel.

Postitatud: 19.11.2006 10:51 27
Postitas Valdek
Kristjan_K kirjutas:
veider kirjutas:Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?
Jah, kõik kruvid lahti! Tugilaager hoiab ju amorti kere küljes veel.
:shock: millist amorti?

Postitatud: 19.11.2006 11:35 47
Postitas Kristjan_K
Valdek kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:
veider kirjutas:Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?
Jah, kõik kruvid lahti! Tugilaager hoiab ju amorti kere küljes veel.
:shock: millist amorti?
:oops: kardaani
Kirjuta veel, muud mõtted peas..

Postitatud: 19.11.2006 15:12 59
Postitas veider
Tänan kõigile kes aitasid! Asi lahenes käikar alt ruumi jummala tohutul audi 90 quattrol on ikka täis s..ta auk seal all, bemmil saab kohvigi juua kardaani tunnelis... :lol: Aga pilt mis avanes eriti ei meeldi korv 5 jupiks ja ketas neetiteni kulunud. Kui kellelgi on ketast+korvi võib ps'i pakkumise saata...

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 19.11.2006 15:39 03
Postitas kapa
korv on küll päris normaalne.

Postitatud: 19.11.2006 16:25 28
Postitas Viljar
Ega sa plaani kasutatud asju külge keerata, targem ikka uus komplekt hankida (hind ca 2500 kilo).
Kuidas sa selle korvi selliseks suutsid sõita ?

Postitatud: 19.11.2006 17:31 10
Postitas hollow
ketas kll vägahull pole... aga kui ta sul maas juba on, siis ikka korv, ketas ja survelaager kõik mõttekas ära vahetada...


see et audil ruumi pole seda tean ma ka omastkogemusest... audi inseneridele tahaks peksa anda kohe kui audit remontima hakkad... kõik on tal kõigega seotud ja et yks asi kapotialt kätte sada, siis tuleb ka taga stange kyljest ära keerata... vms.

Postitatud: 19.11.2006 17:32 59
Postitas kapa
hollow. korv jääb vana :D

Postitatud: 19.11.2006 17:45 40
Postitas truumu
Sellise korviga saab vast Guinessi raamatusse
:shock: :shock: :shock:

Postitatud: 19.11.2006 18:21 37
Postitas veider
Viljar kirjutas:Ega sa plaani kasutatud asju külge keerata, targem ikka uus komplekt hankida (hind ca 2500 kilo).
Kuidas sa selle korvi selliseks suutsid sõita ?
Korvi? :lol: Ega ma midagist hullu ei teinud :oops: club tallinna eest pöörasin välja vaatasin, et mingi segane tahab selga sõita andsin lappi lumi oli maas vahetasin käike üles ja üks hetk avastasin, et ei lahuta enam...

Postitatud: 19.11.2006 19:50 25
Postitas Martin_S
ma olen selliseid kettaid ennemgi nänud küll aga 3 se omi :D
aga jah ma arvan ka et pole mõtet sinna vana asja panna.
samas oleks mõteksas ka survelaager jne.. ära vahetada kui kast juba maas

Postitatud: 19.11.2006 19:55 44
Postitas kapa
vända tagumise simmeri vahetaks ka ära.

Postitatud: 19.11.2006 21:16 05
Postitas veider
kapa kirjutas:vända tagumise simmeri vahetaks ka ära.
simmeri???

Postitatud: 19.11.2006 21:29 24
Postitas toom
simmerling, kaelustihend, "salnik"

Postitatud: 20.11.2006 09:36 47
Postitas veider
toom kirjutas:simmerling, kaelustihend, "salnik"
Arvasin, et too ongi, aga polnud kindel. Kuidas teda vahetada annab ma mäletan, et opelil pidi karteri vanni ja ühe silla veel ära võtma et toda vahetada, muidu ei saanud kuidagi korralikult sisse...

Postitatud: 20.11.2006 11:39 39
Postitas meph
Mul on pakkuda mingi 3-4 kuud kasutatud siduriketas, mis sulle sobib, 500 krooni ja see on sinu.

Kuna enda autol mootor maha tuli uuesti, siis "profülaktika" mõttes vahetasin kogu sidurikomplekti ära, enne sai vahetatud vaid ketas.

Postitatud: 21.11.2006 13:46 17
Postitas veider
Kas keegi teab kas hooratta peab mingite kindla jõuga ( njuutonmeetritega) kinni tõmbama või piisab sellest kui täiega kinni tõmban???

Postitatud: 21.11.2006 14:37 58
Postitas kapa
kindel jõud on ette nähtud kindlasti selle jaoks . mõne mehe kinnitõmbamine on 50 nm. mõnel 200.

Postitatud: 21.11.2006 14:55 02
Postitas veider
kapa kirjutas:kindel jõud on ette nähtud kindlasti selle jaoks . mõne mehe kinnitõmbamine on 50 nm. mõnel 200.
Ma mõtlen just et kas see on väga tähtis et oleks kindlad numbrid??? Tehase poolt on 200sxil 110 nm opelil 70 nm

Postitatud: 21.11.2006 17:43 28
Postitas veider
Ma sõnastan siis teile selle arusaadavaks on 6 polti, kui ma esimese tõmban 180 nm kinni, 2 tõmban 200nm, 3 150nm jne KAS SELLEL ON TÄHTSUST???

Postitatud: 21.11.2006 18:19 32
Postitas toom
Pingutusmomendil on tähtsust. Aga keegi ei saa ju sulle seda ütelda , kuna sa pole mootoritüüpi kirjutanud, pingutusmoment erineb 12 ja 24 klappi isenditel.