1. leht 1-st
Kont ja kliima.
Postitatud: 13.11.2006 09:40 55
Postitas joffe
Seletage palun lahti konditsioneeri ja kliimaseadme olemus ja erinevus. Kuulutustes on pea kõigil kirjas konditsioneer, aga kui märkida otsingusse kliimaseade, tuleb lagedale ainult paar pilli. Armatuuris ei näe mingit erinevust. Kummale annate oma eelistused? Aitäh!
Postitatud: 13.11.2006 10:11 37
Postitas toom
Mis vahe on tempomaadil ja püsikiiruse hoidjal?
Postitatud: 13.11.2006 10:15 18
Postitas joffe
Panna siis kõik ühte patta- konditsioneer, kliimaseade, kliimaautomaat?
Postitatud: 13.11.2006 10:19 29
Postitas Pille
ühte patta neid vast päris panna ei saa. Kui ma nüüd koledalt eksin, siis parandage mind.
Kliima peaks olema kahepoolne, st saab omale kraadi määrata nii juht kui kõrvalistuja (tagaistujad, oleneb autost) eraldi. Näiteks on tahab 20 kraadi, teine 24 kraadi.
Konditsioneer peaks olema ühtne, st sama kraadiline igal pool.
Postitatud: 13.11.2006 10:22 12
Postitas joffe
Midagi hakkab looma!
Postitatud: 13.11.2006 10:27 19
Postitas AndresS
Äkki on ikka hoopis nii, et kliimaseade hoiab ise etteantud temperatuuri samas kui konditsioneer oskab ainult külma puhuda, salongitemperatuuri ei vaata ja reguleerida tuleb seda käsitsi.
Postitatud: 13.11.2006 10:48 19
Postitas toom
Minuteada BMW-del on ikka automaatne kliimasüsteem, vanematel küll algelisem, aga ikka temperatuuri reguleerimisega ja eraldi
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/809/3747809.jpg
moodsam variant aga
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/192/3976192.jpg
Postitatud: 13.11.2006 10:51 18
Postitas joffe
Need on juba uuemad vigurid! Pean silmas rohkem 525-mudelit (E-34).
Postitatud: 13.11.2006 11:02 20
Postitas toom
Postitatud: 13.11.2006 11:34 04
Postitas margo989
mul 88a. e34 525-el see rullikutega temp. regullimise variant, räägivad ka et kliimaautomaat, kuidagi niru võitu automaadi kohta, kas lihtsalt algelisema süsteemiga tegemist?
Postitatud: 13.11.2006 11:40 09
Postitas priitv8
Kui nüüd BMW kliimaseadmetest rääkida, siis siin on pmst kasutusel kaks erinevat varianti:
1) kliimaseade (Integrierte Heizungs und KlimaRegelung - IHKR) ja
2) kliimaautomaatika (Integrierte Heizungs und KlimaAutomatik - IHKA)
3) kolmas ja kõige odavam variant on ilma kliimata (st. õhu jahutamine ei ole võimalik) tavaline ahi (Integrierte HeizungsRegelung - IHR). Tänaseks on vist kliima juba põhivarustuses.
Nende ainus põhjapanev vahe on selles, et automaatikal on võimalik õhujaotust automaatselt seada (programm AUTO), teisel tuleb seda (kus suunas ja kui tugevasti puhub) käsitsi reguleerida.
Lisaks on automaatikal tavaliselt seksikam juhtpaneel.
See, kas kahel pool eraldi reguleerida saab, ei sõltu otseselt sellest, kas on kliima või -automaatika. E39-l on isegi toimunud regress: tema kõige lihtsam kliimaseade ei reguleeri pooli erinevalt. E38 kliimaautomaatikal on aga isegi võimalik õhuvoolu (ehk ventikakiirust) kummalgi pool eraldi seada olgugi, et puhureid on füüsiliselt üks!
Kõik versioonid hoiavad aktiivselt temperatuuri (s.t. mõõdetakse salongis reaalset temperatuuri ja hoitakse seda kasutaja poolt ette antud väärtusel).
Postitatud: 13.11.2006 11:57 39
Postitas veekaheksa
Ma olen aru saanud nii:
1. Konditsioneer ( Külmetab, kuid ei hoia temperatuuri. Kõik manuaaljuhtimisega ja ise peab temperatuuri muutma, et saaks sisetemperatuuri vastavaks soovitule ).
2. Temperatuuri hoidev konditsioneer ( Külmetab ja on võimalik analooglüliti abil valida salongi temperatuuri kraadides, kas siis kogu autos või mõlemal pool eraldi. Ise ei muuda puhumistsoone ja puhumiskiirust, muudab puhumissoojust ).
3. Kliimaseade ( Külmetab ja seab sisekliimat autos nii automaatselt kui ka manuaalselt, ise valib automaatreshiimis kuhu, kui palju ja mis temperatuuriga puhuda. Tavaliselt kogu auto kohta võib olla 1 kuni mitu töötsooni, milledele võib valida erineva temperatuuri. Digitaalne kasutajaliides millel saab temperatuuri valida tavaliselt 0.5 kraadi täpsusega ).
Postitatud: 13.11.2006 12:06 22
Postitas priitv8
veekaheksa kirjutas:1. Konditsioneer ( Külmetab, kuid ei hoia temperatuuri. Kõik manuaaljuhtimisega ja ise peab temperatuuri muutma, et saaks sisetemperatuuri vastavaks soovitule ).
3. Kliimaseade ( Külmetab ja seab sisekliimat autos nii automaatselt kui ka manuaalselt, ise valib automaatreshiimis kuhu, kui palju ja mis temperatuuriga puhuda. Tavaliselt kogu auto kohta võib olla 1 kuni mitu töötsooni, milledele võib valida erineva temperatuuri. Digitaalne kasutajaliides millel saab temperatuuri valida tavaliselt 0.5 kraadi täpsusega ).
Pmst õige, aga:
1. sellist asja BMW autodel ei kasutata (vähemalt alates E23-st)
3. see ongi kliimaautomaatika, ning enne E38-ajastut oli kasutajaliides siiski n.ö. analoogne (rullikud).