Kont ja kliima.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Kont ja kliima.
Seletage palun lahti konditsioneeri ja kliimaseadme olemus ja erinevus. Kuulutustes on pea kõigil kirjas konditsioneer, aga kui märkida otsingusse kliimaseade, tuleb lagedale ainult paar pilli. Armatuuris ei näe mingit erinevust. Kummale annate oma eelistused? Aitäh!
ühte patta neid vast päris panna ei saa. Kui ma nüüd koledalt eksin, siis parandage mind.
Kliima peaks olema kahepoolne, st saab omale kraadi määrata nii juht kui kõrvalistuja (tagaistujad, oleneb autost) eraldi. Näiteks on tahab 20 kraadi, teine 24 kraadi.
Konditsioneer peaks olema ühtne, st sama kraadiline igal pool.
Kliima peaks olema kahepoolne, st saab omale kraadi määrata nii juht kui kõrvalistuja (tagaistujad, oleneb autost) eraldi. Näiteks on tahab 20 kraadi, teine 24 kraadi.
Konditsioneer peaks olema ühtne, st sama kraadiline igal pool.
Minuteada BMW-del on ikka automaatne kliimasüsteem, vanematel küll algelisem, aga ikka temperatuuri reguleerimisega ja eraldihttp://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/809/3747809.jpg
moodsam variant aga http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/192/3976192.jpg
moodsam variant aga http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/192/3976192.jpg
Näha ju hästi mõlema poole eraldi temp reg nupudhttp://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/462/3982462.jpg
Kui nüüd BMW kliimaseadmetest rääkida, siis siin on pmst kasutusel kaks erinevat varianti:
1) kliimaseade (Integrierte Heizungs und KlimaRegelung - IHKR) ja
2) kliimaautomaatika (Integrierte Heizungs und KlimaAutomatik - IHKA)
3) kolmas ja kõige odavam variant on ilma kliimata (st. õhu jahutamine ei ole võimalik) tavaline ahi (Integrierte HeizungsRegelung - IHR). Tänaseks on vist kliima juba põhivarustuses.
Nende ainus põhjapanev vahe on selles, et automaatikal on võimalik õhujaotust automaatselt seada (programm AUTO), teisel tuleb seda (kus suunas ja kui tugevasti puhub) käsitsi reguleerida.
Lisaks on automaatikal tavaliselt seksikam juhtpaneel.
See, kas kahel pool eraldi reguleerida saab, ei sõltu otseselt sellest, kas on kliima või -automaatika. E39-l on isegi toimunud regress: tema kõige lihtsam kliimaseade ei reguleeri pooli erinevalt. E38 kliimaautomaatikal on aga isegi võimalik õhuvoolu (ehk ventikakiirust) kummalgi pool eraldi seada olgugi, et puhureid on füüsiliselt üks!
Kõik versioonid hoiavad aktiivselt temperatuuri (s.t. mõõdetakse salongis reaalset temperatuuri ja hoitakse seda kasutaja poolt ette antud väärtusel).
1) kliimaseade (Integrierte Heizungs und KlimaRegelung - IHKR) ja
2) kliimaautomaatika (Integrierte Heizungs und KlimaAutomatik - IHKA)
3) kolmas ja kõige odavam variant on ilma kliimata (st. õhu jahutamine ei ole võimalik) tavaline ahi (Integrierte HeizungsRegelung - IHR). Tänaseks on vist kliima juba põhivarustuses.
Nende ainus põhjapanev vahe on selles, et automaatikal on võimalik õhujaotust automaatselt seada (programm AUTO), teisel tuleb seda (kus suunas ja kui tugevasti puhub) käsitsi reguleerida.
Lisaks on automaatikal tavaliselt seksikam juhtpaneel.
See, kas kahel pool eraldi reguleerida saab, ei sõltu otseselt sellest, kas on kliima või -automaatika. E39-l on isegi toimunud regress: tema kõige lihtsam kliimaseade ei reguleeri pooli erinevalt. E38 kliimaautomaatikal on aga isegi võimalik õhuvoolu (ehk ventikakiirust) kummalgi pool eraldi seada olgugi, et puhureid on füüsiliselt üks!
Kõik versioonid hoiavad aktiivselt temperatuuri (s.t. mõõdetakse salongis reaalset temperatuuri ja hoitakse seda kasutaja poolt ette antud väärtusel).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Ma olen aru saanud nii:
1. Konditsioneer ( Külmetab, kuid ei hoia temperatuuri. Kõik manuaaljuhtimisega ja ise peab temperatuuri muutma, et saaks sisetemperatuuri vastavaks soovitule ).
2. Temperatuuri hoidev konditsioneer ( Külmetab ja on võimalik analooglüliti abil valida salongi temperatuuri kraadides, kas siis kogu autos või mõlemal pool eraldi. Ise ei muuda puhumistsoone ja puhumiskiirust, muudab puhumissoojust ).
3. Kliimaseade ( Külmetab ja seab sisekliimat autos nii automaatselt kui ka manuaalselt, ise valib automaatreshiimis kuhu, kui palju ja mis temperatuuriga puhuda. Tavaliselt kogu auto kohta võib olla 1 kuni mitu töötsooni, milledele võib valida erineva temperatuuri. Digitaalne kasutajaliides millel saab temperatuuri valida tavaliselt 0.5 kraadi täpsusega ).
1. Konditsioneer ( Külmetab, kuid ei hoia temperatuuri. Kõik manuaaljuhtimisega ja ise peab temperatuuri muutma, et saaks sisetemperatuuri vastavaks soovitule ).
2. Temperatuuri hoidev konditsioneer ( Külmetab ja on võimalik analooglüliti abil valida salongi temperatuuri kraadides, kas siis kogu autos või mõlemal pool eraldi. Ise ei muuda puhumistsoone ja puhumiskiirust, muudab puhumissoojust ).
3. Kliimaseade ( Külmetab ja seab sisekliimat autos nii automaatselt kui ka manuaalselt, ise valib automaatreshiimis kuhu, kui palju ja mis temperatuuriga puhuda. Tavaliselt kogu auto kohta võib olla 1 kuni mitu töötsooni, milledele võib valida erineva temperatuuri. Digitaalne kasutajaliides millel saab temperatuuri valida tavaliselt 0.5 kraadi täpsusega ).
All good things come to those who wait.
Pmst õige, aga:veekaheksa kirjutas:1. Konditsioneer ( Külmetab, kuid ei hoia temperatuuri. Kõik manuaaljuhtimisega ja ise peab temperatuuri muutma, et saaks sisetemperatuuri vastavaks soovitule ).
3. Kliimaseade ( Külmetab ja seab sisekliimat autos nii automaatselt kui ka manuaalselt, ise valib automaatreshiimis kuhu, kui palju ja mis temperatuuriga puhuda. Tavaliselt kogu auto kohta võib olla 1 kuni mitu töötsooni, milledele võib valida erineva temperatuuri. Digitaalne kasutajaliides millel saab temperatuuri valida tavaliselt 0.5 kraadi täpsusega ).
1. sellist asja BMW autodel ei kasutata (vähemalt alates E23-st)
3. see ongi kliimaautomaatika, ning enne E38-ajastut oli kasutajaliides siiski n.ö. analoogne (rullikud).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!