Pihustite puhastus vahend?
Pihustite puhastus vahend?
Kas kellelgi on olnud kogemust CRC pihusti puhastus vahendiga ja kas tasub üldse jamada nende lisanditega.Või tuleks kohe tukksis pihusti ära vahetada.Tegemist on m20 mootoriga,leigest peast käivitub kehval ja tahab pikka käiiamist(pihustid vist lekivad või mingit mustust täis).[/url]
525 e34
Kusjuures täitsa mõistlik tegevus on see pihustite läbipesemine, ainult õiget vahendit tuleb kasutada: Motul Fuel System Clean Auto.
Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner, 50ml vähem ka, aga erinevalt Protecist saab Motuli tooteid Tallinnast täitsa osta.
Erinevalt selveri kraamist maksab see 300ml pudel vähemalt 160 krooni.
Proovitud, toimib. E34 80-se paagi peale tuleb kaks pudelit rehkendada.
Kui on väga sitased, siis soovitatakse teha ämbrist ja bensupumbast puhastuspink. Segad FSC-d ja bensiini 1:1-le ja lased igast pihustist seda 1..2 minutit läbi (tagasi ämbrisse ikka!).
Aga mul aitas ka paaki kallamisest.
Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner, 50ml vähem ka, aga erinevalt Protecist saab Motuli tooteid Tallinnast täitsa osta.
Erinevalt selveri kraamist maksab see 300ml pudel vähemalt 160 krooni.
Proovitud, toimib. E34 80-se paagi peale tuleb kaks pudelit rehkendada.
Kui on väga sitased, siis soovitatakse teha ämbrist ja bensupumbast puhastuspink. Segad FSC-d ja bensiini 1:1-le ja lased igast pihustist seda 1..2 minutit läbi (tagasi ämbrisse ikka!).
Aga mul aitas ka paaki kallamisest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
nii saad igal juhul parema tulemuse kui igasugu sodi paaki sisse ajada....priitv8 kirjutas:Jah, selleks et neid ämbri kohal läbi pesta, tuleb nad autolt maha võtta.nakke kirjutas:kas pihusti on lahti ,kui pentsu läbi lasend!
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Eks ta põhimõtteliselt õigem ole, eriti kui ei tea, mis seal paagi põhjas hõljub. Samas olen lugenud ka saksa mehhaanikute nipist, kus see vahend lihtsalt vahetult enne pihustilatti süsteemi tilgutatakse, ilma et ta paaki ja benafiltrit läbiks.Raiki kirjutas:nii saad igal juhul parema tulemuse kui igasugu sodi paaki sisse ajada....
Priit
PS ei saa siiski jätta mainimata, et vaatamata täielikule teadmatusele oma paagi põhjas toimuvast, andis selle FLC paaki kallamine selgelt tajutavat efekti, erinevalt kõigist varem proovitud 30-50 kroonistest vahenditest, mida selverites ja bensujaamades müüakse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
värskendame teemat...
kõikvõimalike lisandite ja üleüldse ükskõik milliste asjadega on tavaliselt jah nii, et odava raha eest head asja ei kipu saama. Odavate asjade kasulik toime kipub olema marginaalne või halvemal juhul täiesti olematu.
Ise juba viis aastat tegelenud alal, kus ka kõikvõimalike lisandite ost-müük päevakorral olnud ja üldjuhul olen katsunud tooteid ka ise oma sõiduvahendite peal testida.
Väga tähtis on muidugi lisandist oodatavat kasu lootes esmalt olla kindel diagnoosis st. kui autol süütejuhtmed mädad, siis tõesti ei tee ka parimate kütuselisanditega autot korda (paremaks kui varem vbla küll...)
Pikk jutt, s....tt jutt - seega lühidalt öelduna on meelde jäänud 2 toodet, mida olen valmis vastava diagnoosi korral soovitama
1) STP Water Remover - on reaalselt aitanud tööle kunagu kasutatud vanemad BMW-d talvisel ajal kui liigse veekondentsi tõttu bensiin enam ei tahtnud põleda... Letihind ca 60 EEK - saadaval igal pool
2) eelpoolmainitud MOTUL kütusesüsteemi lisand - suutis minu jaoks lootusetuna tunduva mure (pihustid) lahendada üsna kiiresti, erinevalt väga paljudest teistest analoogse toimega (odavamatest) vahenditest
Letihind ca 200 EEK - saadaval kindlasti Porshe kuttide käest (Carmus Tuning?)
kõikvõimalike lisandite ja üleüldse ükskõik milliste asjadega on tavaliselt jah nii, et odava raha eest head asja ei kipu saama. Odavate asjade kasulik toime kipub olema marginaalne või halvemal juhul täiesti olematu.
Ise juba viis aastat tegelenud alal, kus ka kõikvõimalike lisandite ost-müük päevakorral olnud ja üldjuhul olen katsunud tooteid ka ise oma sõiduvahendite peal testida.
Väga tähtis on muidugi lisandist oodatavat kasu lootes esmalt olla kindel diagnoosis st. kui autol süütejuhtmed mädad, siis tõesti ei tee ka parimate kütuselisanditega autot korda (paremaks kui varem vbla küll...)
Pikk jutt, s....tt jutt - seega lühidalt öelduna on meelde jäänud 2 toodet, mida olen valmis vastava diagnoosi korral soovitama
1) STP Water Remover - on reaalselt aitanud tööle kunagu kasutatud vanemad BMW-d talvisel ajal kui liigse veekondentsi tõttu bensiin enam ei tahtnud põleda... Letihind ca 60 EEK - saadaval igal pool
2) eelpoolmainitud MOTUL kütusesüsteemi lisand - suutis minu jaoks lootusetuna tunduva mure (pihustid) lahendada üsna kiiresti, erinevalt väga paljudest teistest analoogse toimega (odavamatest) vahenditest
Letihind ca 200 EEK - saadaval kindlasti Porshe kuttide käest (Carmus Tuning?)
ja mingi valik Motul toodetest müügil ka GT Oil tanklas Lasnamäel, Punasel tänavalpriitv8 kirjutas:Motuli tooteid poodides ei müüdagi.group kirjutas:Teab keegi öelda mõnda poodi, kus seda "Motul Fuel System Clean Auto" müüakse Tallinnas?
Carmus Tuning on õige aadress, nagu varem juba mainiti.

kuid tegemist pole muidugi tavalise nn. "tankla kaubaga" - sellele vastav on ka hind... Bensumootori pihustite puhastaja vist 225 eesti oma raha
