M57 egr jahuti lekib
Postitatud: 07.10.2020 18:51 48
Tervist
Kuigi erinvates teemades on egr jahutiga seotud probleeme käsitletud, siis minu autot kimbutavale probleemile vastust ei ole leidnud.
Nimelt on auto saanud ca 16k kilomeetriga jagu kolmest egr jahutist. Esimesed kaks olid kasutatud varuosad ja viimane uus B-varuosa. Kasutatud kestsid mõlemad ca 5000 km, viimane uus veidi üle 6000 km. Lekkima on hakanud kõik nö sissepoole, ehk jahutusvedelik satub väljalaskesse.
Mis seda võib põhjustada ? Kõrge väljalaske temp ? Suur vastusurve summutis ?
Nii palju kui ise diagnostiga andmeid lugesin, siis väljalaske temp püsib nö norm sõidul 200 kraadi juures ja DPF ca 260 kraadi. Järske kiirendusi tehes sain maksimum väärtusteks vastavalt 487 ja 452 kraadi. Summuti vastusurve nö vabapöördega 8-10 millibar, kiirendades max 550. Kas need väärtused on normipiires ?
Ehk oskab keegi möne juhtnööri anda, kust veapõhjustaja leida. Endal mõistus otsas
Autoks 2006 aasta E90, 170 kw M57 mootoriga
Kuigi erinvates teemades on egr jahutiga seotud probleeme käsitletud, siis minu autot kimbutavale probleemile vastust ei ole leidnud.
Nimelt on auto saanud ca 16k kilomeetriga jagu kolmest egr jahutist. Esimesed kaks olid kasutatud varuosad ja viimane uus B-varuosa. Kasutatud kestsid mõlemad ca 5000 km, viimane uus veidi üle 6000 km. Lekkima on hakanud kõik nö sissepoole, ehk jahutusvedelik satub väljalaskesse.
Mis seda võib põhjustada ? Kõrge väljalaske temp ? Suur vastusurve summutis ?
Nii palju kui ise diagnostiga andmeid lugesin, siis väljalaske temp püsib nö norm sõidul 200 kraadi juures ja DPF ca 260 kraadi. Järske kiirendusi tehes sain maksimum väärtusteks vastavalt 487 ja 452 kraadi. Summuti vastusurve nö vabapöördega 8-10 millibar, kiirendades max 550. Kas need väärtused on normipiires ?
Ehk oskab keegi möne juhtnööri anda, kust veapõhjustaja leida. Endal mõistus otsas

Autoks 2006 aasta E90, 170 kw M57 mootoriga