Niisiis, seoses kevade saabumisega tuli pähe idee oma vanale E28le elu sisse puhuda .. aga targemate nõuandeid oleks vaja

Kuidas oleks mõttekam teha, kui hetkel on aiste vahel M20eta mootor, mis ilmselt remonti tahab ( klapisääretihendid, kolvirõngad, õhulugeja, tühikäigumootor, ja **** teab mis veel) .. kuna auto ajalugu on teada, siis seda mootorit hooldatud eriti pole

Kas on mõistlikke tegijaid tartu kandis, kes mootoril detailide vahetusega hakkama saaks ja miski garantii ka tehtud töödele annaks ( üks kord juba mootori tegemisega teisel autol ämbrisse astutud - lubatud ja kohale viidud uute juppide asemel pandi sisse samad/vanad vidinad ja hiljem asja avalikuks tulekul keelduti oma paska korda tegemast, jmt) .. Või on targem tegu lasta saksast tuua v otsida eestist korralik 2.5i , 2.8i mootor? koos aju, kasti ja difriga? IMHO 525e kast 2.5 v 2.8 mootorile ei istu? Kuidas üldse lammari mootorite õnnestumise protsent on? Kas saab juuste või on lootust ka miskit korralikku saada?
Ja see nüüd küll veidi OT, aga kas keegi oskaks ütelda, palju E28l on kütusekulu erinevus , kui 2.5e (2.7l mootoriga) sain rahulikult sõites suvel maanteel isegi 6.9 /100km, siis 2.5il ilmselt 8 ja 2.8 .. 10l kanti?
Ja kui kellelgi on korralikku 2.7l M20 eta mootorit pakkuda, siis olen huviline

Toomas@