Auto on X5 E70 '07 nelja tsooni kliimaga.
* soojaklapid on vahetatud tutika originaali vastu, seega nendes viga ei ole.
* diagnostika üheski seotud moodulis viga ei näita (IHKA, JBE, FKA jne).
* live data järgi kõik õhuklapid ahjus reageerivad/liiguvad, kõik temperatuuriandurid edastavad näitu adekvaatselt.
* kui soojaklappide pistik lahti tõmmata, tuleb sisse JBE viga kummagi klapi kohta, klapp läheb avatud asendisse ja kunde poole hakkab sooja tulema. Siit võiks järeldada, et salongiradikas umbes ei ole.
* kui auto välja suretada ja mõned minutid lasta seista, siis soojusvaheti temperatuurid ühtlustuvad (klapp on avatud). uuesti käivitades hakkab temperatuur tõusma mõlemal pool nii nagu peab ja mõne aja möödudes pannakse jälle üks klapp kinni.
* kui kont nupust välja lülitada, siis asi leeveneb veidi, soojusvaheti temp paremal pikapeale tõuseb isegi kuni 40 kraadini, aga mitte kõrgemale, samal ajal vasakul on 80-90 kraadi.
* progesin ISTA-P'ga üle JBE, IHKA ja FKA, ei muutunud midagi.
* proovisin teise auto küljest teist IHKA ja JBE plokki (küll ilma ümber progemata)(tänud kaasfoorumlasele Liiale

EDIT
* proovisin veel lahti ühendada esmalt tagumist paremat elektriradikat (esiistme all) ja seejärel kogu tagumist kliimaplokki ehk FKA-d, mõju 0. Ka FKA-s on kõik temp-näidud adekvaatsed.
Lühidalt - miski ütleb kliimale, et parem soojaklapp on vaja kinni panna peale mõnda aega töötamist, aga adekvaatset põhjust selleks ei ole. Mõistus hakkab natuke otsa saama.

See dokument sai ka nagu risti-põiki läbi loetud ... E70 Climate Control Systems
Selline on siis pilt kui auto on üles soojenenud:
