Peale summutitöid auto ei käi. Mis võib olla tehtud valesti?
Postitatud: 19.10.2006 22:19 28
Autoks 1994 316i compact, M43 mootoriga.
Autot ostes oli katalüsaator asendatud resonaatoriga, ent kuna ülevaatus lähenemas, sai vastu võetud otsus taastada nõuetele vastav seisukord. Auto mootor töötas kui kellavärk, aga kui passis on KAT, siis peab ta ka ülevaatusel all olema.
Alla läks suur lapik BMW E36 316i resonaatoriga originaalkatalüsaator (kasutatud). X töökoda lõikas vana püti vahelt välja, keevitas originaapüti alla ja soovis head teed. Mõnesaja meetri sõidu peale tundus, et asi pole õige, kuna mootor ei tahtnud nagu hästi käia. Kuna aga kohe oli maantee ootamas, lasti neljanda käiguga 15 km rahulikult minna, et uus pütt ilusti soojaks saaks. Linna tagasi sisse jõudes ja kohapeal tiksuda lastes käis alguses ilusti, kuid siis hakkas uuesti lonkama, tühikäigul kippus üldse välja surema ja käivituda hästi enam ei tahtnud.
Tehti järeldus, et kasutatud katt on umbes ja kõik jama sellest. Et mitte valmistada heameelt firmas X olnud tarkadele, kes soovitasid kohe alla panna kalli romulajupi asemel odava universaalkati, keerati sisse teise kattide paigalduskohta. Alla läks uus universaalkatt.
... Ja auto ikka ei käi!
Nüüd küsimus: Miks????????
Kas summuti kallal töötamisel saab näiteks keevitusega lambdale haiget teha? Kui lambda on läbi lastud, siis peaks ta ju lonkama, aga mitte täitsa töötamisvõimetu olema?
Kas äkki saab ajule miskit teha summutit keevitades? Kui küsisin, kas akujuhe võeti maha, öeldi et ei võetud.
Kas on veel mingeid ideid või variante? Endal mõistus otsas. Palju raha läinud ja järjest nagu hullemaks läheb (uus universaalkatt läriseb jube rõvedalt!!!) Tahaks korda saada, aga eelmainitud töökodade pädevus ei tundunud kõige parem olema, et asja täielikult neile usaldada.
Autot ostes oli katalüsaator asendatud resonaatoriga, ent kuna ülevaatus lähenemas, sai vastu võetud otsus taastada nõuetele vastav seisukord. Auto mootor töötas kui kellavärk, aga kui passis on KAT, siis peab ta ka ülevaatusel all olema.
Alla läks suur lapik BMW E36 316i resonaatoriga originaalkatalüsaator (kasutatud). X töökoda lõikas vana püti vahelt välja, keevitas originaapüti alla ja soovis head teed. Mõnesaja meetri sõidu peale tundus, et asi pole õige, kuna mootor ei tahtnud nagu hästi käia. Kuna aga kohe oli maantee ootamas, lasti neljanda käiguga 15 km rahulikult minna, et uus pütt ilusti soojaks saaks. Linna tagasi sisse jõudes ja kohapeal tiksuda lastes käis alguses ilusti, kuid siis hakkas uuesti lonkama, tühikäigul kippus üldse välja surema ja käivituda hästi enam ei tahtnud.
Tehti järeldus, et kasutatud katt on umbes ja kõik jama sellest. Et mitte valmistada heameelt firmas X olnud tarkadele, kes soovitasid kohe alla panna kalli romulajupi asemel odava universaalkati, keerati sisse teise kattide paigalduskohta. Alla läks uus universaalkatt.
... Ja auto ikka ei käi!
Nüüd küsimus: Miks????????
Kas summuti kallal töötamisel saab näiteks keevitusega lambdale haiget teha? Kui lambda on läbi lastud, siis peaks ta ju lonkama, aga mitte täitsa töötamisvõimetu olema?
Kas äkki saab ajule miskit teha summutit keevitades? Kui küsisin, kas akujuhe võeti maha, öeldi et ei võetud.
Kas on veel mingeid ideid või variante? Endal mõistus otsas. Palju raha läinud ja järjest nagu hullemaks läheb (uus universaalkatt läriseb jube rõvedalt!!!) Tahaks korda saada, aga eelmainitud töökodade pädevus ei tundunud kõige parem olema, et asja täielikult neile usaldada.