1. leht 1-st

xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 12.07.2019 17:57 44
Postitas Ekupeku
Pealkirjas mainitud äppid bmw-le ( tasulised)

Xdelete mõeldud siis xdrive masinatele, et auto muuta tagaveoliseks ilma igasuguste mehaaniliste osade eemaldamiseta.
https://www.facebook.com/BimmerXdelete

Xhp käigukasti olemuse muutmine läbi rakenduse.
https://www.youtube.com/watch?v=RK8zoyhGzgo

Google annab päris palju infot mõlema kohta.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 02.01.2022 14:55 25
Postitas Priidik199
Ma elustaks seda vana teemat.
Ma ise mõtlen oma E60 530xd ZF6HP26 jaoks osta litsents ja map pack, kokku ca ~220€, soodukate ajal saab nõks odavamalt.
Stage 1
The Stage 1 file maximizes the comfort by early upshifting and downshifting later. This helps to reduce noise, mileage and wear on your car. The shifts itself are a little tuned, to make the trans feel more modern, while retaining full factory smoothness.

Stage 2
The Stage 2 calibration wakes up the transmission to give it a more sporty touch. Shiftspeeds are increased in all modes, combined with recalibrated Shiftpoints in D mode to give you an overall more modern and fun driving experience. WOT shiftpoints are changed to keep the M57 engine in the optimal torque range during acceleration. In manual mode you will experience faster shifts and a removed Kickdown to avoid unwanted downshifts.

Stage 3
You won't recognize your good old auto transmission with our Stage 3 file. Shifttimes under WOT have been cut by over 50%, reactions to gear lever inputs in M are instant and trigger really firm, fast shifts. At the same time, the Stage 3 keeps the comfort and smooth shifts during normal driving. All shiftmaps have been recalibrated to create a way more lively driving experience than before. Last but not least we removed the auto-upshift in manual mode, to let you have fun, when you want it.
Peaks siis väidetavalt käiguvahetust kiiremaks ja sujuvamaks tegema, ei venita nii palju, hakkab näitama käike spidomeetril (D1,D2 jne), võimaldab startida 2-käiguga jms.

Kui palju foorumlaste seast on ostnud XHP tooteid? Palun jagage oma kogemusi, kas on raha väärt?

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 02.01.2022 22:11 11
Postitas k.kask
Olemas e91 330xd 6hp26 peal nii Xdelete kui XHP. Kasutan stage 3 softi. Teeb kõike, mida lubatakse, kasti töö muutub tunduvalt konkreetsemaks, ei ole enam sellist venivat tunnet käiguvahetusel. Mina igatahes soovitan, on raha väärt. :)

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 02.01.2022 22:18 13
Postitas Roland325
Mõjub see ka kuidagi käigukasti elueale?

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 04.01.2022 11:35 34
Postitas Ma®tin
Kasutasin XHP Stage 3 softi E61 peal nii 250-330kkm ja ei täheldanud ühtegi probleemi selle aja jooksul. Lisaks oli autol stockist rohkem jõudu, aga kasti töös ühtegi probleemi ei täheldanud.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 21.12.2024 23:15 48
Postitas Ander
Plaanin enda autole panna selle XHP peale.
Kas olen õigesti arusaanud,et mul igapäevaselt seda adapterit poleks vaja ? Piisab kui leian kellegi kes seda laenaks selle äppi peale panemiseks.
Ei plaaniks seal neid stage-e vahetada ja see adapteri ost tundub lisakulu.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 21.12.2024 23:56 03
Postitas LEDBeam
Et siis vastu talve sellisel rauahunnikul (E70 4.8i) esivedu maha keerata?!

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 22.12.2024 01:10 11
Postitas priitv8
XHP tuunib ainult käigukasti.
Vahekasti jaoks on eraldi äpp xDelete.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 22.12.2024 02:23 15
Postitas LEDBeam
Mida see juurde annab? Kas saab kelladest käigu numbreid D peal näha?

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 22.12.2024 09:44 01
Postitas k.kask
Ander kirjutas: 21.12.2024 23:15 48 Plaanin enda autole panna selle XHP peale.
Kas olen õigesti arusaanud,et mul igapäevaselt seda adapterit poleks vaja ? Piisab kui leian kellegi kes seda laenaks selle äppi peale panemiseks.
Ei plaaniks seal neid stage-e vahetada ja see adapteri ost tundub lisakulu.
Jah, piisab kui 1 korra laenad, lased sobiva stage peale äpiga ja kõik. Kui inpa kaabel olemas näiteks, ostad kaabli ja telefoni vahele käiva OTG adapteri oomipoest ja toimib ka. Pärnumaal võin laenata kui huvi.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 22.12.2024 10:32 06
Postitas Oliver.L
LEDBeam kirjutas: 22.12.2024 02:23 15 Kas saab kelladest käigu numbreid D peal näha?
Jah.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 22.12.2024 13:02 09
Postitas priitv8
LEDBeam kirjutas: 22.12.2024 02:23 15 Mida see juurde annab?
Viimati vist kirjeldas muutusi kasutaja Ilves oma auto teemas.
Aga muuta saab kõiki kasti sätteid k.a. trassirõhk nt.
Nende kodulehel tuleb kõik need mullid läbi klikkida, et iga muudetavat aaja näha.
https://www.xautomotive.com/products/xh ... 0328527072
Pilt

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 22.12.2024 14:09 26
Postitas LEDBeam
Kas sellele Alpina kasti softi ei leidu? Ma olen 530 xd F10-le ja G31-le sellised peale lasknud. D-indikaator töötab jne

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 22.12.2024 15:27 55
Postitas Ander
LEDBeam kirjutas: 21.12.2024 23:56 03 Et siis vastu talve sellisel rauahunnikul (E70 4.8i) esivedu maha keerata?!
Aasta alguses plaanis E70 kast maha võtta ja turbiin taastada ning tekkis mõte,et laseks käigukastile siis juba uue softi ka.
Hind tundub mõistlik ja paljud välismaistes foorumites kiitnud seda.
Lisaks kavatsus kevadel 335i mootorit veidike näppida ja seal võiks JB4 ning selle XHP-ga päris huvitava koosluse saada.
Proovin kõigepealt E70 peal ära kas on nii hea kui lubatakse.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 23.12.2024 09:45 09
Postitas Priidik199
Kuna XHP pakub ainult korra aastas soodustust, siis black friday dealiga sai ära ostetud ja M57-ga 6hp28 kastiga E70 peale see. Esialgu siis stage1 mapi prooviks panin. Nagu XHP ise ütleb siis: The Stage 1 flash focuses on economy and comfort, by upshifting early in D-Mode and locking up the torque converter sooner, compared to the factory calibrations.

Esimene emotsioon oli, et kui vahetada park / drive peal siis muidu enne käis kerge jõnks läbi, oli tunda, et vedu justkui rakenduks. Seda enam ei ole. Eks tal oli alguses mingi õppimise periood ka, sellel ajal oli käiguvahetusi tunda (kerge jõnksuga), mida enne ei olnud, sest vahetas pigem pikemalt ja sujuvamalt. Aga see stage1 map sõidab nii madala pöördega kui võimalik, 6-s läheb sisse juba mingi ~60kmh pealt. Ja siis spidol näitab mis käik sees on. Ei tundu, et väga palju kiiremalt käike vahetaks. Stage1 mõistes ütleks, et on pigem raha raiskamine.

Rohkem pole hetkel aega näppida olnud, aga peaks stage2 ja stage3 ka ära proovima. Seal pidi rohkem vahet tunda olema. Kommenteerin veel kui rohkem kogemust.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 23.12.2024 10:42 17
Postitas MairoG
Oma e61 525d jäin pidama lõpuks stage 3 peal, sest see tundub olema neist kahest eelnevast palju parem. Sa saad muuta ka ise seda, millal auto käike vahetab kergel koormusel. Jne, päris palju on seal asju mida sa saad muuta, kuid samas nagu jääks millestki ka puudu.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 23.12.2024 15:12 28
Postitas LEDBeam
Kui vahetab tunduvalt madalamal mootoripöördel, sellist tuleks vältida, sest võib sundida mootori saalede kuivhõõrdumise olukorda või tekitab jõuülekandes tuntava väändevõnke. Tehas on näinud palju vaeva, et saavutada erinevate parameetrite kooskõla. Lisaks veebist: "Removes the transmission's internal torque limiters, which opens up the way for properly done engine tunes." Tundub, et jutt on käiguvahetusel mootori veo piirajate eemaldamisest, mis võib vähendada tunduvalt kasti sidurite kestvust.
Kirjelduse järgi on Stage1 täielik BS, va see, et bemmi ökolollus on likvideeritud ja D peal numbrid tööle pandud.
Priidiku postist veel:"võimaldab startida 2. käiguga". Joppen puhh, lähebki standardis kohalt 2.-ga, valetatakse ka veel? Kusjuures minu mainutud Alpina softiga muudetakse see 1.-ga kohaltminekuks ilma põhjagaasi kasutamata!

Stage2 puhul on ka ilmselge BS:"a removed Kickdown to avoid unwanted downshifts." Sisuliselt on see tehase lahenduse (järjekordne) likvideerimine. Loll jutt on ka diisli puhul WOT mainimine.

Resümee. Pikalt tuleks kaaluda, kas on mõtet vaid D1, D2 jne eest sellist raha maksta. Neid on tore vaadata, kuid paari nädala pärast on nende olemasolu ununenud. Bemmil on piisavalt kasti sportreziime , kui tahtmine rohkem pöördes sõita, eriti labadega rooli puhul (2TB lisa). Kindlasti tuleks vältida mootoripäöörete ebanormaalset allasurumist ja kaitsete eemaldamist.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 23.12.2024 18:00 36
Postitas Priidik199
LEDBeam kirjutas: 23.12.2024 15:12 28 Priidiku postist veel:"võimaldab startida 2. käiguga". Joppen puhh, lähebki standardis kohalt 2.-ga, valetatakse ka veel? Kusjuures minu mainutud Alpina softiga muudetakse see 1.-ga kohaltminekuks ilma põhjagaasi kasutamata!
Selline selgitus:
6-Speed ZF - Flash Settings
Take-Off in 2nd Gear

Particularly on higher-powered cars, staying in second Gear at a standstill adds to the comfort of everyday driving (you save one Gear at each junction) and can even help optimise 0-60 times on high-powered RWD cars with limited traction.
xHP lets you choose whether to activate this function for D, S, or both modes.

There is no downside regarding wear, as torque converters transmit torque through fluid rather than friction plates (as in a manual or dual-clutch transmission).

The transmission reverts to standard behaviour when necessary, for example, in the following situations:
-When activated for D mode only, the transmission will revert to 1st Gear when shifting to S and/or setting Sport or Sport+ with the DEC switch.
-In D/Comfort mode, the transmission immediately returns to 1st Gear when Kickdown is activated. (emergency function)
-On a cold start (some cars)
-On a gradient or with a trailer attached
-When the transmission is overheated

Allikas
8-Speed ZF - Flash Settings
Take Off in 2nd gear

All 8HP transmissions share a 1st Gear with a very short ratio. Particularly on higher-powered cars, staying in second gear at a standstill adds to the comfort of everyday driving (you save one gear change at each junction). It can even help optimise 0-60 times on high-powered RWD cars with limited traction.
xHP lets you choose whether to activate this function for D, S, or both modes.

There is no downside regarding wear, as torque converters transmit torque through fluid rather than friction plates (as in a manual or dual-clutch transmission).

The transmission reverts to standard behaviour when necessary, for example, in the following situations:
-When activated for D mode only, the transmission will revert to 1st gear when shifting to S and/or setting Sport or Sport+ with the DEC switch.
-In D/Comfort mode, the transmission immediately returns to 1st gear when Kickdown is activated. (emergency function)
-On a cold start (some cars)
-On a gradient or with a trailer attached
-When the transmission is overheated

Should you be primarily using your shift paddles and drive around in “Manual” mode, then please leave the “Permanently Lock 2nd Gear” option unchecked.

Allikas

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 24.12.2024 13:24 35
Postitas Ma®tin
Ma olin ilmselt üks esimesi siinkandis, kes 6HP-le XHP peale lasi.
Hoidsin arendamisel stabiilselt silma peal, enne teema leidmist uurisin kasti softe omajagu ise, a flashimisele lahendust ei suutnud leida.

Alguses olid litsentsid veidi teisiti lahendatud, tegin ise suht custom lahenduse ning sai väga hea, oluliselt parem kui 2TB soft.

8HP-l jäi LEDBeami pandud Alpina soft ning see sobis 535d-le ideaalselt, XHP-ks vajadust ei näinud.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 24.12.2024 13:38 46
Postitas priitv8
Ma®tin kirjutas: 24.12.2024 13:24 35 8HP-l jäi LEDBeami pandud Alpina soft ning see sobis 535d-le ideaalselt, XHP-ks vajadust ei näinud.
Kahjuks 535i omanikele seda õnne ei jagu. Alpina B5 on V8 ja selle redline on umbes 1000rpm madalamal. Oleks puhas raiskamine. Või siis peaks ikkagi käiguvahetuspunkte ise tuunima hakkama. XHP tundub lihtsalt juba valmis asi olema, ise leiutamise asemel.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 24.12.2024 17:03 24
Postitas BumBum
Kleebin siia video mida youtube pakkus.
8HP kast E53-le ja teised mudelid.
https://www.canformance.net/product/can ... ontroller/



Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 23.01.2025 13:36 07
Postitas Ander
Ma sain selle peale enda E70 V8 bensukale ja panin kohe stage 3
Pole palju sõitnud aga esmamulje on selline,et käiguvahetused on konkreetsemad.Enne natuke nagu venitas mõne käigu vahetusel.
Pedaal on tundlikum ja käigukast reageerib kiiremini.
Ehk siis teeb seda mida siin ülevalpool kirjeldatud on aga samas sellist vaimustust ei tekkinud,et kohe teisele autole ka panna , 335i peal proovin labadega rooli kõigepealt.

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 06.02.2025 22:27 51
Postitas sigaelmar
Kas siin on kedagi kes 6HP26 kastile selle stage 3 XHP peale paneks ja ühtlasi M57 mootorile sellise chiptuningu ka teeks, mis tagant tahmama ei hakkaks?

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 10.03.2025 11:55 55
Postitas Ander
Panin prooviks lisaks sellele XHp stage 3 veel Sprint Boosteri race mode.
Poleks arvanud,et see vana ja raske E70 4.8 selle 6 käigulise kastiga nii hästi liikuma hakkab :cool:

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 07.04.2025 11:32 29
Postitas rait183
Plaan on suvel pikem Euroopa trip teha ja tekkis mõte xdelete teha 520d-le. Mingi aeg oli üks 520d müügis millel xdelete tehtud ja tema väitis, et kütusekulu kohe 0,9-1l väiksem. On see reaalne või pigem pole mõtet jantida?

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 07.04.2025 18:17 05
Postitas kloox
rait183 kirjutas: 07.04.2025 11:32 29 Plaan on suvel pikem Euroopa trip teha ja tekkis mõte xdelete teha 520d-le. Mingi aeg oli üks 520d müügis millel xdelete tehtud ja tema väitis, et kütusekulu kohe 0,9-1l väiksem. On see reaalne või pigem pole mõtet jantida?
Palju see kütekulu on siis hetkel,et vaja väiksemaks saada?

Re: xDelete & XHp äppid BMW-le

Postitatud: 16.04.2025 06:52 15
Postitas sigaelmar
Kui sa mõtled xdelete all xdrive välja kirjutamist, siis talvel keskmise ta võibolla toob alla. Suvel õige mõõduga rehvidega sõites ei tohiks vahet olla sest esisild nagunii normaalse sõiduga ei rakendu.