1. leht 1-st
Tõusul kohalt ära minnes lööb vibra jõuülekandesse...
Postitatud: 01.09.2006 18:37 09
Postitas UPS
Loodan, et püstitasin teema õigesse kohta... Probleemi sisu siis ühtlasi ka pealkirjaks. Auto 318is 92a. Milles kala, kas sidur hakkab töölepingut üles ütlema? Ja kui, siis mis täpsemalt- ketas, korv? Häält ei tee, kuid võtab suht ülevalt. Tasasel pinnal kohalt ära minnes oleks nagu enam vähem ok. Aga natukenegi märkimisväärsel tõusul on asi paha. Siiani oli suht kerge vibratsioon tõusudel, aga täna ummikus seistes ja pidevalt sidurdades lõi tõusul tervesse jõuülekandesse sellise kolina sisse, et ehmatas päris ära. Ütleks veel ära, et mingit burnout`i tegemist pole autoga harrastatud. Milles asi, mehed? Oskab keegi midagi arvata?
Postitatud: 02.09.2006 20:01 45
Postitas UPS

Keegi ei oska miskit öelda?
Postitatud: 02.09.2006 20:56 45
Postitas Olzz
kui kohalt minema asudes nn"rapsib", siis sidurikorv kõver.
Endal kasutasin lahendust: ketas+korv+survelaager. Ei tahtnud riskida lihtsalt .
Postitatud: 02.09.2006 21:42 26
Postitas UPS
KUI, siis läheb kindalsti terve komplekt vahetusse. Pole mõtet homme ketast vahetada, kui poole aasta pärast v-o survelaager otsad annab. Vaatasin leevendusmuhvi ka, aga see täitsa ilus. Vahepukis ka ei saa vist kala olla, kuna juba vaikselt liikudes ja siis 1. käiguga 4000p/min lastes pole mingit vibra tunda. Nii, et vist ikka siduris häda, lihtsalt tahaks kindel olla

Postitatud: 02.09.2006 21:44 39
Postitas UPS
Ütleks veel ära, et tasasel pinnal muidu probleemi pole, aga kui rattad välja keerata, on sama sümptom.
Postitatud: 02.09.2006 22:11 19
Postitas Ragnar
eks ta siduriga sul seotud on ilmselt.
M30 mootoriga millel oli DMF (loksuga) hooratas siis sarnane vibra tekkis paigaltvõttes. Sarnane veel see, et kui rohkem gaasi anda siis oli vibra väiksem või kui auto kergelt veerema lasta (kallakul) siis ka vibra ei olnud või oli vähe.