1. leht 1-st

400 km ja 1l õli kas see on normaalne kui...

Postitatud: 28.01.2004 16:24 49
Postitas garlos
just on ära vahetatud kolvirõngad. Mootor on m40 1,6i

Postitatud: 28.01.2004 16:42 17
Postitas marx
Vaata teemat " Võtab õli-mis teha?"

Postitatud: 28.01.2004 16:48 36
Postitas garlos
aga kui kaua ta nii võtab?
ja kui vähe ta mingi aja tagant võtab?

Postitatud: 28.01.2004 18:49 36
Postitas janar
Minu meelest on normaalne, et kui õlivahetuse ajal lükkad maksimumi sisse, siis järgmiseks õlivahetuseks (15 000 pärast) on vähemalt miinimumtase veel sees;)

Postitatud: 28.01.2004 21:23 52
Postitas Cardo
400 kilti on tõesti õige aeg õlivahetusex , kui tegu BMW f1 mootoritega mil pöördeid 18 000 :)

Postitatud: 29.01.2004 00:27 11
Postitas patrik
1) jätsid hoonimata :!:
2) panid vales mõõdus rõngad :cry:
3) lõhkusid pannes ära :?
4) panid valepidi :shock:
5) tilgub mujalt maha :evil:
6)kaane või ploki mehhaaniline probleem(pragu) :?:
7)klapisääred ülivanad, katkised või unustasid panna :mrgreen:
8) unustasid õlirõngad panna :lol:

Postitatud: 29.01.2004 07:57 55
Postitas garlos
õli ei tilgu kuskilt maha.
ja lasin selle asja teeninduses ära teha.
mis ma siis nüüd tegema peaksin?

Postitatud: 29.01.2004 09:28 08
Postitas eero
Mina ütleks oma praktiliste kogemuste põhjal, et kui rõngad on õigesti peal ja uued ja loiku alla ei ole, siis nii palju õli saab ainult läbi klapisääretihendite ära kaduda(põleda) :?

1. Sul neid kas ei vahetustud või
2. pandi mingid valed tihendid

Kus töökojas need spetsialistid asuvad, et teised karta teaksid?

Postitatud: 29.01.2004 09:28 38
Postitas garlos
kusjuures kasutan valvoline max life -i!
kogu mure autoga algas sellega, et ühel ilusal päeval mootor tegi sellise triki, et üks kolb tegi plokikaane sisse ühe augukese(nookur läks pooleks jne). Auto viisin teenindusse. Seal arvasid, et lasevad tallinnas plokikaane ära taastada. Ülejäänud asjad tegid korda. Sinna nad panid minu teada ka ühe kasutatud kolvi(mis ei olnud vist eriti hea tegu), kuna see kolb, mis läbi kaane jooksis, jai nii palju viga, et seda ei saanud enam kasutada. Siis pandi mulle ka kõik uued kolvirõngad. Enne seda jama auto ei võtnud üldse õli. 10 000-nde tagant vahetasin õli. Kasutasin täissünti.
Teeninduse vennad arvasid, et see ongi normaalne kui ta pärast sellist remonti ja kolvirõngaste vahetust nii õli võtab. Aga pidi järgi jääma.
mure aga selles, et nii on ju jube kallis sõita. 1l 105 eek-u

Postitatud: 29.01.2004 09:38 34
Postitas eero
garlos kirjutas:Teeninduse vennad arvasid, et see ongi normaalne kui ta pärast sellist remonti ja kolvirõngaste vahetust nii õli võtab. Aga pidi järgi jääma.
:lol: Päris normaalne remont küll jah. BS.
Vennikesed pidid ikka midagi p...se seal keerama või kahe silma vahele jätma. Kas oli äkki su mootor juba puuritud ja see su "uus" kolb std., vms.

Kuskilt tuulutusest või õlikorgist või kusagilt välja ei aja õli? Kui rõngad katki või muu selline kolvigrupiga seonudv jama, siis peaks korralik tuul karteris olema.

Postitatud: 03.02.2004 11:11 52
Postitas garlos
aga kui suur see klapisääre tihendite vahetamine on minu autol?

Postitatud: 03.02.2004 14:11 28
Postitas eero
Üldiselt see ei ole mingi ulmetöö, aga M40 mootori kallal mina käind ei ole. Keegi kes teab võiks kommenteerida.

Postitatud: 02.03.2004 09:08 26
Postitas garlos
ja ikka veel sama jama.
üks on igaljuhul kindel....vähemalt küünalde järgi vaadates......et õli läheb mootorisse.
klapisääretihendid on uued....õlirõngad on uued.....plokikaas käis tallinnas taastusel.
ja õli ikka kaob. Mida kõrgemate pööretega sõita seda rohkem kaob. kui väga rahulikult sõita(st 3000 pööret=100km/h).....saab 1l läbi tervelt 600 km.
Ma pean vist ikka mootori lahti kiskuma...või mis?
uute asjadega olen sõitnud juba 7000 km. Õlirõngad peaksid juba sisse kulunud küll olema?

Postitatud: 02.03.2004 10:38 26
Postitas Raiki
äkki pöördud tagasi sinna teenindusse :?:
garantii peab ju ka töödel olema....

Postitatud: 02.03.2004 11:16 43
Postitas garlos
ega ma sinna peangi minema. töö eest ei viitsi ju enam maksta. Asi on lihtsalt selles, et mul läheb autot praegu vaja pidevalt. Sõidannädala algul Võrru ja lõpus tagasi koju. Teenindus ju nädalavahetusel kinni. Ja praegu ei olegi muud võimalust kui kannatada ja edasi sõita.