E36 CAN Bus
Postitatud: 28.11.2016 12:41 04
Ilmselgelt veider ja loll küsimus,kuid küsin ikkagi.
Diagnostikutelt peaks kiiresti adekvaatse vastuse saama,muidu loen ennast interneti avarustest lolliks,kuid vastust ikka pole.
Nimelt tahaks ristata ühe asc süsteemi,millele mootoriajuga andmeside käib läbi CAN-i
Lugu selline.
Auto oli peal algselt m43b16 (e36 99a touring) mootor ja see oli viimase generatsiooni ASC süsteemiga.
Kuna masinale läks peale uus mootor (e36 m52b25) mootori juhtplokiga ms41.0 ,siis kuidas oleks kõige valutum asc tööle saada!
m43b18 asc süstem suhtleb siis läbi CAN-i mootoriajuga,kuid m52b25 suhtleb pms analoogina. Samas on ms41.0 CAN võrk täitsa olemas.Kasutatakse seda automaatkastiga suhtlemiseks!
Kas on mingi võimalus,et saan uuema põlvkonna ASC süsteemi vanema põlvkonna mootoriajuga paaritada.
Esmalt tuleks muidugi CAN aktiivseks muuta. ATM kasti ajul on see kohe aktiivne,kuid manuaali puhul mitte!
Kuidas see aktiivseks saada? 120 Ohm takisti vahele?
Lisaks,kui selle aktiivseks saaks,siis kas on üldse võimalus,et suhtlus toimima hakkab? Või,kui ms41.0 ei ole ette nähtud sellise mooduliga suhtlemine,siis see ei suhtle ka?
Ülejäänud juhtmed on kõik kerepõhiselt olemas.(aju otse hüdropumba küljes,sisendid ja väljundid ka kõik vaikimisi olemas) Ehk muid juhtmeid vaja polegi. Ms41.0-ga vaja ainult CAN ühendus saada.
Iseenesest hea ja lihtne asc süsteem!
Veakoodideks on ka ainult CAN süsteemi rike!
Kui sellest miskit kindlasti välja ei tule(paaritamisest),siis võite julgelt õelda.Hakkan vanakooli süsteemi külge pookima!
Täname asjakohaste vastuste eest!
Jargo.
Kui vaja,siis GT1 on olemas!
Diagnostikutelt peaks kiiresti adekvaatse vastuse saama,muidu loen ennast interneti avarustest lolliks,kuid vastust ikka pole.

Nimelt tahaks ristata ühe asc süsteemi,millele mootoriajuga andmeside käib läbi CAN-i
Lugu selline.
Auto oli peal algselt m43b16 (e36 99a touring) mootor ja see oli viimase generatsiooni ASC süsteemiga.
Kuna masinale läks peale uus mootor (e36 m52b25) mootori juhtplokiga ms41.0 ,siis kuidas oleks kõige valutum asc tööle saada!
m43b18 asc süstem suhtleb siis läbi CAN-i mootoriajuga,kuid m52b25 suhtleb pms analoogina. Samas on ms41.0 CAN võrk täitsa olemas.Kasutatakse seda automaatkastiga suhtlemiseks!
Kas on mingi võimalus,et saan uuema põlvkonna ASC süsteemi vanema põlvkonna mootoriajuga paaritada.
Esmalt tuleks muidugi CAN aktiivseks muuta. ATM kasti ajul on see kohe aktiivne,kuid manuaali puhul mitte!
Kuidas see aktiivseks saada? 120 Ohm takisti vahele?
Lisaks,kui selle aktiivseks saaks,siis kas on üldse võimalus,et suhtlus toimima hakkab? Või,kui ms41.0 ei ole ette nähtud sellise mooduliga suhtlemine,siis see ei suhtle ka?
Ülejäänud juhtmed on kõik kerepõhiselt olemas.(aju otse hüdropumba küljes,sisendid ja väljundid ka kõik vaikimisi olemas) Ehk muid juhtmeid vaja polegi. Ms41.0-ga vaja ainult CAN ühendus saada.
Iseenesest hea ja lihtne asc süsteem!
Veakoodideks on ka ainult CAN süsteemi rike!
Kui sellest miskit kindlasti välja ei tule(paaritamisest),siis võite julgelt õelda.Hakkan vanakooli süsteemi külge pookima!
Täname asjakohaste vastuste eest!
Jargo.
Kui vaja,siis GT1 on olemas!