Tartus-võrus hooratta spetsialisti?
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
- Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
- Asukoht: Võru
Tartus-võrus hooratta spetsialisti?
Ostsin pool aastat tagasi uue kahemassilise sachs-i hooratta, paar kuud sai all olla kui tekkis kahtlane "tigin" vms. Tundus et tuleb hoorattast. Võtsin alt, saatsin garantii-ekspertiisi. Käis eestis ekpertiisis ja sealt edasi veel saksamaal. 4 kuud hiljem sain hooratta kätte ja vastus et hooratas täiesti korras. Enda arvates logiseb veidi liiga kahtlaselt. Võrus käidud töökodades näitamas ja kõigis öeldi, et vist ei tohiks ikka olla päris selline lõtk, aga päris kindlad keegi ei olnud. Oskab keegi soovitada sellist teadjamat meest, kes kahemassiliste hooratastega rohkem kokku puutunud? Oli plaan täna tartus UM-is näitamas käia, aga raibe on nv kinni.
Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?
Käe vahel logisevad nad kõik, vaevalt keegi oskab midagi kindlat öelda sellisel viisil. Pigem saab aru auto küljes kuulates, pedaali poole peal hoides jne.. Mingid tootja juhendid peaks muidu olemas olema, kus on antud lubatud lõtkud igas suunas.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?
Masside omavaheline lõtk ristipidi(ehk siis kui hooratas on laua peal seliti ja kellaga mõõdetakse ühe massi liikumist teise suhtes) oli kuni 1,6mm (kui õigesti mäletan,100 prossu kindle pole).Vedrude pingsuse kontrolliks oli nm võtit vaja (see oli igal vist erinev).Sachs-I esindaja jutul.
Aga kui teise hooratta alla panid,siis oli tigin kadunud või?
Aga kui teise hooratta alla panid,siis oli tigin kadunud või?
Viimati muutis kloox, 24.09.2016 20:05 14, muudetud 1 kord kokku.
530d
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?
1,6cm oli mu meelest .)kloox kirjutas:Masside omavaheline lõtk oli kuni 1,6mm (kui õigesti mäletan,100 prossu kindle pole).Vedrude pingsuse kontrolliks oli nm võtit vaja (see oli igal vist erinev).Sachs-I esindaja jutul.
Aga kui teise hooratta alla panid,siis oli tigin kadunud või?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
- Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
- Asukoht: Võru
Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?
Tigin kadus peale hooratta vahetust. See heli tekkis, kui esimene käik sees ja hakkasid vaikselt paigalt liikuma(sidurit libistama) . Asemele sai pandud kasutatud hooratas, millel põiki lõtk tundus väiksem aga mis kolmanda-neljanda käiguga äkilisel kiirendamisel põristama hakkab.
Ekspertiisi vastus: Radial clearance 0,16mm (perm. max 0,25mm). Out-of-balance and torsion damper characteristic is OK. Both in drive and overrun.
Lasen uuel nädalal selle hooratta alla tagasi panna, eks näis kas tuleb tigin tagasi.
Ekspertiisi vastus: Radial clearance 0,16mm (perm. max 0,25mm). Out-of-balance and torsion damper characteristic is OK. Both in drive and overrun.
Lasen uuel nädalal selle hooratta alla tagasi panna, eks näis kas tuleb tigin tagasi.