M57 etteanderõhk koormusel
Postitatud: 01.10.2015 11:45 30
Tegemist E38 730d 135kw + kiibitud (tallinnas foorumikaaslase juures). Hiljem vahetatud turbo GT2260v vastu.' Viga kummitanud juba mitmeid kuid, kuid ei ole aega sellega tegeleda olnud, kuna sõites märgatavat vahet ei tunne.
Hetkeseis:
Tühikäigul etteanderõhk 4-4.1bar.
Kohapeal pööretel langeb 3.6-3.7 bar-ni.
Kiirendades koormusel kukub 3.2 bar-ni. (enne filtri vahetust 3.1 bar). Sellest tulenevalt ka "pre-supply pressure monitoring" veakood koos "power reduction mode" (persedyno ei ütle,et kehvem oleks)
Ajalugu:
Olen proovinud vahetada paagisisest pumpa teise kasutatud pumba vastu - tulemus muutus kehvemaks, vahetasin tagasi.
Olen proovinud teist kasutatud põhjaalust pumpa - tulemusel märgatavat vahet polnud.
Pihustite ülevoolud paar kuud tagasi kontrollitud - vahetatud lekkiv pihusti. Pihustite korrektsiooniväärtused püsivad -0.6 kuni +0.6 piires.
Sai proovitud ka teist pumba klappi, kuid erinevust ei olnud.
Tühja ja täis paagi korral näitude erinevus 0.05-0.1 bar ainult.
Minu nägemus, mis võiks veakoodi põhjustada:
-kõrgsurvepump - sisemised lekked ?
-põhjaalune pump (esimesel korral kui proovisin asendust, siis pihusti ülevool ei olnud 100% korras ja on ka võimalus, et asendus ei olnud 100% korras. Samas keegi mulle väitis, et kui pump suudab hoida tühikäigul 4+bar, siis koormusel langev etteanderõhk ei ole tingitud sellest. Arvamusi?)
-return pressure limiting valve - varsti õnnestub proovida teise auto pealt pärit klappi (Kas võib üldse see viga põhjustada?)
Ilma rõhu andurita ei ole proovinud sõita - kas lühiajaliselt ilma sõites võib ksp-le viga teha? Olen lugenud, et ilma rõhuandurita, võetakse standardväärtus selleks, kuid võib vigastada ksp-a.
Kas keegi oskab öelda kui palju on lubatud rõhu kokkumine täiskoormusel? Kiipimata ja kiibitud autol.
Ehk oskab keegi välistada mõne võimaliku vea põhjustaja või hoopis lisada mõne uue?
Ilma asjata ei tahaks hakata uut originaal põhjaalust pumpa ka ostma. Või on siiski põhjust ehku peale see uue pumba raha välja käia?
Hetkeseis:
Tühikäigul etteanderõhk 4-4.1bar.
Kohapeal pööretel langeb 3.6-3.7 bar-ni.
Kiirendades koormusel kukub 3.2 bar-ni. (enne filtri vahetust 3.1 bar). Sellest tulenevalt ka "pre-supply pressure monitoring" veakood koos "power reduction mode" (persedyno ei ütle,et kehvem oleks)
Ajalugu:
Olen proovinud vahetada paagisisest pumpa teise kasutatud pumba vastu - tulemus muutus kehvemaks, vahetasin tagasi.
Olen proovinud teist kasutatud põhjaalust pumpa - tulemusel märgatavat vahet polnud.
Pihustite ülevoolud paar kuud tagasi kontrollitud - vahetatud lekkiv pihusti. Pihustite korrektsiooniväärtused püsivad -0.6 kuni +0.6 piires.
Sai proovitud ka teist pumba klappi, kuid erinevust ei olnud.
Tühja ja täis paagi korral näitude erinevus 0.05-0.1 bar ainult.
Minu nägemus, mis võiks veakoodi põhjustada:
-kõrgsurvepump - sisemised lekked ?
-põhjaalune pump (esimesel korral kui proovisin asendust, siis pihusti ülevool ei olnud 100% korras ja on ka võimalus, et asendus ei olnud 100% korras. Samas keegi mulle väitis, et kui pump suudab hoida tühikäigul 4+bar, siis koormusel langev etteanderõhk ei ole tingitud sellest. Arvamusi?)
-return pressure limiting valve - varsti õnnestub proovida teise auto pealt pärit klappi (Kas võib üldse see viga põhjustada?)
Ilma rõhu andurita ei ole proovinud sõita - kas lühiajaliselt ilma sõites võib ksp-le viga teha? Olen lugenud, et ilma rõhuandurita, võetakse standardväärtus selleks, kuid võib vigastada ksp-a.
Kas keegi oskab öelda kui palju on lubatud rõhu kokkumine täiskoormusel? Kiipimata ja kiibitud autol.
Ehk oskab keegi välistada mõne võimaliku vea põhjustaja või hoopis lisada mõne uue?
Ilma asjata ei tahaks hakata uut originaal põhjaalust pumpa ka ostma. Või on siiski põhjust ehku peale see uue pumba raha välja käia?