1. leht 1-st
M57 pihustid
Postitatud: 15.03.2015 19:28 30
Postitas bmwkuller
Tetvist.
Küsimus siuke kas 3.0 142kw ja 2.5 120kw M57 mootori pihustid sobivad omavahel?
Väliselt samad ja isegi koodid kattuvad peaaegu, aga kas neid võib omavahel vahetada?
Re: M57 pihustid
Postitatud: 15.03.2015 20:41 38
Postitas bmwkuller
Kuno_T kirjutas:Pea-aegu on sõrm ka viiner, kas sööd ära?
Mõtlesin selleall, et viimane number on erinev, muidu sama!
Ja paluks ikka asjalikke vastused!
Re: M57 pihustid
Postitatud: 16.03.2015 13:48 56
Postitas arnis
Number võib erinev olla, aga pole täpselt teada, mis erinevus neil
tegelikult on. Eestis on kümneid 530d-sid millel on pihustid sassis
ja mootor tiksub samahalvasti nagu enne pihusti ülesütlemist.
Re: M57 pihustid
Postitatud: 16.03.2015 14:49 27
Postitas arnis
Et sobivad.
Re: M57 pihustid
Postitatud: 17.03.2015 08:43 12
Postitas patrik
Kuno_T kirjutas:Sinu vastutusel?
Böö!
Re: M57 pihustid
Postitatud: 18.03.2015 19:48 00
Postitas bmwkuller
Kuna kindlaid väiteid ei saanud siis otsustasin lihtsalt järele proovida ja kuna tootekoodi viimane number oli erinev siis otsustasin vahetada kõik kuus pihustit.
Enne kui keegi hakkab pihusteid vahetama siis soovitan eelnevalt leotada kõvasti, kuna minu masina pihustid olid kinni mädanenud, peale pikka pusimist ja tänu õigetele rakkistele sain ikka kätte
Ja kokkuvõtteks sain mootori ilusti laulma!
Re: M57 pihustid
Postitatud: 18.03.2015 20:36 42
Postitas bmwkuller
Ikka jaa, ei suitse, kui siis minimaalselt, mitte nagu vanade pihustitega!
Re: M57 pihustid
Postitatud: 18.03.2015 21:45 08
Postitas Tauri.
Kuno, talitse ennast natuke avalikus foorumis. Kahjuks või õnneks pole sa imemees, kes igas valdkonnas kõigest kõike teab ja suvaliselt lahmib.
Vahel on targem lihtsalt näpud klaviatuurist eemal hoida.
Re: M57 pihustid
Postitatud: 18.03.2015 22:27 52
Postitas mikuuu
Huvipärast küsin, et kas arvutiga või nö chipiga saaks need teistsugused pihustid mootoriga ilusti klappima ka panna ?
Re: M57 pihustid
Postitatud: 18.03.2015 22:34 13
Postitas bmwkuller
Kui midagi ei meeldi siis palun ära komenteeri kohe ja kes ütles, et panin 3.0 pihustid 2.5 sele?????
Tegutsesin just vastupidi ja arvasin, et mootor jääb nälga selle ka küsimuse postitasin!!!
Ja mis teil võrumaa vastu on???? Enne olen kümme korda võrukas kui pealinnast!
Tänan tähelepanu eet!
Re: M57 pihustid
Postitatud: 19.03.2015 07:32 39
Postitas teet82
bmwkuller kirjutas:Ja mis teil võrumaa vastu on????
Tundub, et mõnedel on tõesti midagi Võrumaa vastu. Vist arvatakse, et me siin sõidame hobuse või VAZ-iga ja BMW-d oleme ainult pildi peal näinud. Mõned reaalselt remondivad autosid ja teised istuvad 24/7 arvuti taga ja lahmivad vastuseks juttu, mida on kuskilt teisest teemast lugenud või linna peal kuulnud.
Alles sai kirjutatud ühes teises foorumis inimesele, et vaheta pihusti ära, ülejäänud rahvas jahus ma ei tea millest. Nüüd 10 päeva möödas ja inimene tagasi, kõik muu on kontrollitud, kas tõesti pihusti? Kui mu asukohaks oleks Tallinn märgitud, siis oleks see pihusti kiiremini ära vahetatud

Re: M57 pihustid
Postitatud: 07.07.2015 03:42 33
Postitas _siim_
2.5 pihustite tootlikus on tunduvalt väiksem.
Ülemine on 2.5d ja alumine 3.0d 142kw,tegemist pihustusajaga,selgelt on näha kuidas sama rõhu ja koguse juures 2,5 pihusteid peab lahti hoidma pikemalt.
Ehk siis neid võib omavahel vahetada kui vaja, kaardid tuleb dekalibreerida aga kahjuks kõrvalmõju on sellel ka,auto kompuuter hakkab vähem näitama kuna kogu auto soft põhineb sellel kaardil,arvestamine jne,see on asi millega paljud tunerid saavad ,,kütusekulu alla´´
Võimalik on saada kytusekulu näit uuesti kontrolli alla aga kuna on tohutult ajamahuka tööga siis keegi seda ei viitsi ette võtta.

Re: M57 pihustid
Postitatud: 07.07.2015 12:18 19
Postitas arnis
Kui on pandud 3.0d mootorile (135kW või 142kW-se stockiga) 2.5d mootori (120kW)
pihusti ning ei ole mitte midagi arvutiga tehtud, siis miks INPA-s nähtavad
pihusti korrektuurid lähevad väga viisakaks (igas olukorras alla pooleteise)?
Re: M57 pihustid
Postitatud: 07.07.2015 13:07 14
Postitas arnis
80%-ne edu ei ole pime juhus. Ja küsin infot väljaspoolt meie "suletud inforõngast", mitte rõnga seest

Re: M57 pihustid
Postitatud: 07.07.2015 22:20 24
Postitas _siim_
arnis kirjutas:Kui on pandud 3.0d mootorile (135kW või 142kW-se stockiga) 2.5d mootori (120kW)
pihusti ning ei ole mitte midagi arvutiga tehtud, siis miks INPA-s nähtavad
pihusti korrektuurid lähevad väga viisakaks (igas olukorras alla pooleteise)?
Kui pihustid on korras siis näitaki et korrektuure pole vaja teha ja inpa näitab normaalseid arve,softis istub lihtsalt vajatav kytusekogus kaardis natuke teise kohapeal tööajal,muutub pm lõppvõimsus.