1. leht 1-st

väljalase

Postitatud: 07.02.2015 00:37 20
Postitas siim320
Olen kuulnud igasuguseid väiteid väljalase süsteemi suuruse kohta, et näiteks kui liiga suur on (loe toru ,liiga suure läbimõõduga) siis on jõukadu...? :roll: oskab keegi midagit öelda? Või on nt üldse linke pakkuda antud teema kohta?

Re: väljalase

Postitatud: 07.02.2015 00:40 12
Postitas arnis
Tehas on väga palju vaeva näinud nende kalkulatsioonidega.
Erinevatel mootoritel on erinevad väljalasked.
Kui panna märksa võimsam/suurem mootor, siis tuleks ka
doonorilt summuti kaasa võtta.
Niisama naljaga pooleks sumbutite läbimõõtude, pikkuste,
värvide ja pinnakareduse modifitseerimine tulemusi ei anna.

Re: väljalase

Postitatud: 07.02.2015 00:48 15
Postitas toivoku
toon tuima näite kus tuunides m52b28 mootorit ja asetades sinna peale m50b25 sisse lase ja teha summuti otsastlõpuni näiteks 3" tolline siis on võimsuse kasv ka persedünoga väga hästi tuntav ja ka kuskil guuglis on olemas isegi testid,et jah sai võimsam :) , see tähendas muidugi aju ülekirjutamist ehk maakeeeli chippimist.

segaseks jääb see teema algataja tekst,et mida ta saavutada tahab ja millel?

Re: väljalase

Postitatud: 07.02.2015 01:15 46
Postitas siim320
ei taha midagit saavutada, lihtsalt tekkis sõbraga arutelu väljalaske kohta , ja kusagilt on kõrva jäänud , et kui panna liiga suur väljalase siis on jõu kadu. Seega uuringi siit et kas see vastab tõele? Kui panna sinutoodul näitel sellele kompotile 4" otse toru ,kas siis oleks jõukadu tunda? Võibolla väga rumal teemaalgatus , aga lihtsalt oleks nagu kõrvajäänud selline sõna nagu "vastusurve" väljalaskes :roll: Parandage mind, kui eksin!

Re: väljalase

Postitatud: 07.02.2015 11:43 32
Postitas toivoku
siim320 kirjutas:ei taha midagit saavutada, lihtsalt tekkis sõbraga arutelu väljalaske kohta , ja kusagilt on kõrva jäänud , et kui panna liiga suur väljalase siis on jõu kadu. Seega uuringi siit et kas see vastab tõele? Kui panna sinutoodul näitel sellele kompotile 4" otse toru ,kas siis oleks jõukadu tunda? Võibolla väga rumal teemaalgatus , aga lihtsalt oleks nagu kõrvajäänud selline sõna nagu "vastusurve" väljalaskes :roll: Parandage mind, kui eksin!
jah pigem on jõukadu vabalthingaval, turbokatel pole erilist vahet kas on see summuti või ei ole.

Re: väljalase

Postitatud: 07.02.2015 19:40 23
Postitas urks
Seda "vastusurve" juttu olen kuulnud 2- taktiliste mootoratta mootorite kohta, et muidu läheb osa küttesegust väljalaskesse.

Re: väljalase

Postitatud: 07.02.2015 20:40 32
Postitas toivoku
no kui võtad näiteks m52b28 mootoril peale kollektoreid summuti ära siis on jõukadu ikka väga tuntav.

Re: väljalase

Postitatud: 08.02.2015 12:04 10
Postitas jargo
m52b28-l annab summuti asendamine jõudu juurde küll.Kuid enne peavad olema tehtud ka muud modifikatsioonid.Sisselase vabamaks,kaas vabamaks jne.
Minu auto peal oli hästi tunda.Originaalsummutiga vs Remuse m3 sportsummutiga muutus 0-200-ni 2sek kiiremaks.(proovisõidud tehtud lennuväljal) Vastava komplektiga käidud ka dünos.
Igal juhul andis summuti vahetamine rohkem juurde kui chipi lisamine.Sellest viimasest ei saanud rohkem aru,kui ainult seda.et piiraja kolis edasi:)


Kui selline teema siia juba tehti,siis uuriks ka natuke summuti ehitusest.Minul on küll tehase summuti,kuid sellele ei ole ei H-pipe ega ka X-pipe.Kas oleks mõistlik ühte või teist lisada? Kui jah,siis kuhu täpsemalt? Peale resokaid?
Iseenesest on plaan panna ka wideband lambda koos segukellaga,seega tuleks vähemalt H-pipe panna,et sinna saaks vastava anduri kinnitada. Igasugused ideed teretulnud!

Re: väljalase

Postitatud: 08.02.2015 12:07 34
Postitas toivoku
Jargo kas sul ei lähe siis peale pükse kohe kokku ja üheks toruks? kui sul kuskil 2 toru sisse 2 välja reso on siis seeon juba põhimõtteliselt x pipe eest :)

Re: väljalase

Postitatud: 08.02.2015 13:22 24
Postitas ooDDoo
M52b28 käib kattidega ka paremini edasi kui ilma.

Re: väljalase

Postitatud: 08.02.2015 13:50 01
Postitas jargo
toivoku kirjutas:Jargo kas sul ei lähe siis peale pükse kohe kokku ja üheks toruks? kui sul kuskil 2 toru sisse 2 välja reso on siis seeon juba põhimõtteliselt x pipe eest :)
Mul täiesti eraldiseisvad torud.Kummatki toruotsa käega kinni suruda ei jõua :D
Hetkel küll originaalpütt taga,selle sees on ühenduskoht olemas,kuid võistlusseades on otseläbi torudega sportpütt! Siis ei saa kaks toru kuskilt kokku!
Pildil siis oem tagapütt.
Pilt

Re: väljalase

Postitatud: 08.02.2015 20:15 47
Postitas toivoku
Jah siis oleks su lvaja X vahele ikka teha :) H on suht mõttetu, kas su auto natukene naljakat häält ei tee kui nö sport seades?

Re: väljalase

Postitatud: 08.02.2015 22:20 20
Postitas jargo
teeb ikka.
podiseb nagu pott tulel. :D

Re: väljalase

Postitatud: 08.02.2015 23:44 12
Postitas toivoku
pane X vahele ja läheb ilusaks :)