BMW, heitgaasid, reostamine ja nõuded
Postitatud: 10.12.2014 23:11 10
Saabub aasta 2015 ja rakendub järgnev saastenorm EURO6 meie sõidukitele, sh BMW.
Tootjad näevad kurja vaeva, et neid nõmedaid norme täita, paljudel ei olegi lahendust veel.
Meie foorum on põhiosas vanemate autode (ja seetõttu vanemate normidele vastavate)
sõidukitega täidetud - üsna vähe on EURO4 ja EURO5 nõuetele ehitatud autosid, seetõttu
on ka reaalseid kogemusi sellevõrra vähem; kellel on, see kindlasti jagagu.
Teema eesmärk on harida liikmeid auto tehnilise poole pealt, põhiliselt heitgaasid: millised
on praegused põhiprobleemid ja millised probleemid ootavad meid järgmise auto soetamisel.
Siia teemasse on teretulnud foorumlaste kogemused ja teadmised ülevaatuse läbimisega.
Igasugused ebaausad ülevaatuse läbimise vihjed/soovitused ei kuulu propageerimisele,
küll aga probleemi diagnoosimise ja lahendamise meetodid võiksid kuhjuda lademetes.
Lisaks oleks hea teada, millised autod/mootorid tekitavad ülevaatusel pidevalt probleeme.
Lisaks koguda kokku ja kukutada ümber (või kinnitada) müüte antud valdkonnas, nagu:
euronõuete tulemusel on heitgaasid tegelikult hullemad
tahmafilter on probleemi allikas, see tuleb eemaldada
kõik eurovärgid teevad mootori elu raskemaks ja mineku halvemaks
heitgaasid ei ole tegelikult probleem ei Eestis ega mujal maailmas
Isiklikud kogemused 1993-2001 aasta BMW disladega: ülevaatuse läbimine on naeruväärselt lihtne.
Kui pihustid ei ole katastroofiliselt tuksis, pritsenurk on mõistlik ja turbo töötab,
pole ainsa testi läbimine, õhu läbipaistvus, eriline pähkel.
Kas uutematel diislitel mõõdetakse veel midagi? Bensukatel on küll päris mitu parameetrit.
Tootjad näevad kurja vaeva, et neid nõmedaid norme täita, paljudel ei olegi lahendust veel.
Meie foorum on põhiosas vanemate autode (ja seetõttu vanemate normidele vastavate)
sõidukitega täidetud - üsna vähe on EURO4 ja EURO5 nõuetele ehitatud autosid, seetõttu
on ka reaalseid kogemusi sellevõrra vähem; kellel on, see kindlasti jagagu.
Teema eesmärk on harida liikmeid auto tehnilise poole pealt, põhiliselt heitgaasid: millised
on praegused põhiprobleemid ja millised probleemid ootavad meid järgmise auto soetamisel.
Siia teemasse on teretulnud foorumlaste kogemused ja teadmised ülevaatuse läbimisega.
Igasugused ebaausad ülevaatuse läbimise vihjed/soovitused ei kuulu propageerimisele,
küll aga probleemi diagnoosimise ja lahendamise meetodid võiksid kuhjuda lademetes.
Lisaks oleks hea teada, millised autod/mootorid tekitavad ülevaatusel pidevalt probleeme.
Lisaks koguda kokku ja kukutada ümber (või kinnitada) müüte antud valdkonnas, nagu:
euronõuete tulemusel on heitgaasid tegelikult hullemad
tahmafilter on probleemi allikas, see tuleb eemaldada
kõik eurovärgid teevad mootori elu raskemaks ja mineku halvemaks
heitgaasid ei ole tegelikult probleem ei Eestis ega mujal maailmas
Isiklikud kogemused 1993-2001 aasta BMW disladega: ülevaatuse läbimine on naeruväärselt lihtne.
Kui pihustid ei ole katastroofiliselt tuksis, pritsenurk on mõistlik ja turbo töötab,
pole ainsa testi läbimine, õhu läbipaistvus, eriline pähkel.
Kas uutematel diislitel mõõdetakse veel midagi? Bensukatel on küll päris mitu parameetrit.