1. leht 1-st
BMW 318i EDASI EI LIIGU
Postitatud: 16.11.2003 22:29 17
Postitas lesta318
Tere! BMW 318i 77kw 1985 vahetatud saaled ja rõngad. Surveastmed mõõdetud ~9 9 8,5 9 sõitnud pärast seda u. 1000km
Bensu filter vahetatud.
Probleem - mootoril ei ole jõudu nagu ei saaks kütust peale korralikult.
Jõud tuleb korraks 4-5 tuhat pööret.
2-3 tuhat pöörde vahel jõnksutab natukene.
Kas viga võib olla bensu pumbas või on midagi pritsungis?
Ja kas BMW-l enne Bensupumpa mingi filter kah on?
Postitatud: 17.11.2003 01:02 37
Postitas Mati_H
Minu autol oli ostes umbes sama viga. Lambda läbi, süüde vale ja hunnik takistusega juhtmeid ja õhulugeja siiber kiilus kinni :-) Penakulu 20 100le. Proovi alustuseks kelleltki õhulugejat laenata ja vaata mis juhtub

Postitatud: 17.11.2003 08:44 01
Postitas alar
kui asud tallinnas ja huvi on siis helista mulle homme ning proovime seda kütusekulu vähendada...

055992774 alar
Postitatud: 17.11.2003 23:13 29
Postitas lesta318
Et Krüger kas see nr. oli mulle mõeldud või kellele? Ja kas ja mis on täpselt see lambda andur ning kas ilma katalüsaatorita masinal on see lambda jne edasi? huuh....
Postitatud: 18.11.2003 00:07 28
Postitas Lauri_M
[quote][i]Algselt postitas lesta318[/i]
Et Krüger kas see nr. oli mulle mõeldud või kellele? Ja kas ja mis on täpselt see lambda andur ning kas ilma katalüsaatorita masinal on see lambda jne edasi? huuh.... [/quote]
Ma arvan et nr ikke sulle oli mõeldud

. Lamda andur on selline vidin mis asub summutaja pyxte kyljes (Leegitoru), yld juhul välimise küljes ja mõõdab põlemata bensiini osakeste hulka heitgaasides millest lähtudes annab ajule teada kas suurendada kytuse etteandmist või vastubidi.

oli vist nii kui ma õieti mäletan

Postitatud: 18.11.2003 04:38 33
Postitas meph
õhulugeja siibri korrasolekut saab väga hästi kontrollida ka voltmeetriga

voltmeetriga???
Postitatud: 18.11.2003 12:17 35
Postitas lesta318
tere meph ja selgita kuidas sa õhulugeja korrasolekut voltmeetriga mõõdad??
Postitatud: 21.11.2003 08:16 36
Postitas alar
siibri kontrolliks on vaid vaja testrit ning teadmist milliste klemmide pealt mõõta voolutakistuse muutumist..... see ju põhimõtteliselt üks suur reostaat... kas õhulugeja kaas on silikooniga paigaldatud??? kui nii siis on keegi sinna oma küüneviha:D sisse ajanud ja targem oleks veenduda, et seal ei ole niiskust ega oksüdeerinud kontakte.....
Nii nii
Postitatud: 01.12.2003 16:32 16
Postitas lesta318
Suur tänu siis Krügerile, kes asja veidike korrastas ja tekitas mulle konkreetsema pildi, mis seal BMW kapotiall on. Tööle saime temeratuuri näiduki pärast mõningat jootmist. ning Co vist kah paika kuna enne oli asi täiesti metsa keeratud. Kojusõites aga tundus, et miski on siiski veel jama kuna see nõksutamine pole kadunud ja auto nagu ei liigu rõõmuga. Püüan kunagi lähitulekvikus ära vahetada sisselaskekollektori tihendid ja bensiini järgi haiseva õli ning eks siis näeb edasi mis saama saab...
