Turbo juhtimine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Turbo juhtimine

Postitus Postitas wautzer »

Küsimus targematele...

525d (2002.a) 120kw , manuaal ja originaal turbo , Garrt GT2052v.
Kuna turbol pikilõtk olemas siis läheb vahetamiseks. Sain saksamaalt vägahea hinnaga uue , Garret GT2556v turbo (530d) 142kw oma.
Küsismus on selles ,et uuel turbol on ka vaakum akuaator juba küljes! Kas ma peaksin panema enda vana turbo gt20ne vaakum akuaatori sinna uuele külge? Või ei ole selleks vajadust. ( ei tea kas see on tähtis kuid aju on remapitud)

Jään huviga arvamusi ootama!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4509
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Turbo juhtimine

Postitus Postitas PeeterA »

Ära aktuaatorit küll näpi, kuna see on vabrikus paika seadistatud. Mõlema turbo korral peaks aktuaatori käik olema ühesugune, seega ei ole aktuaatori vahetusel mingit mõtet.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: Turbo juhtimine

Postitus Postitas wautzer »

PeeterA kirjutas:Ära aktuaatorit küll näpi, kuna see on vabrikus paika seadistatud. Mõlema turbo korral peaks aktuaatori käik olema ühesugune, seega ei ole aktuaatori vahetusel mingit mõtet.
Tänan sind info eest.

Jälle targem!
Vasta