1. leht 1-st
diagnostika(tallinn)
Postitatud: 07.05.2014 23:13 31
Postitas bmwcr
Tere, oleks vaja e39 525ia-le juhe taha saada.
Mootori tuli põleb kuigi ühtegi probleemi ei esine.
Sooviks siis mõistliku tasu eest, et keegi viskaks korra arvuti taha ja saaks teada milles probleem on.
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 08.05.2014 08:54 21
Postitas patrik
Diagnostika ja vigade lugemine on kaks eri asja mille hind erineb mitmekordselt. Tee neil õigesti vahet.
Kui mootori tuli pôleb, on üldjuhul tegemist küttesüsteemi veaga, mida vigade lugemisega ei ravi. Näiteks lambda anduri salvestunud viga ei tähenda automaatselt lambda anduri välja vahetamise vajadust.
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 08.05.2014 19:35 51
Postitas bmwcr
Nimelt mina esitasin murega seonduva küsimuse ja seega ma vajan natuke abi kuna ei ole auto diagnostika ja vigade lugemisega ni kodus, et mida mismoodi nimetada.
aga siis otsene soovitus oleks teil? Mida ma peaks esimese asjana siis tegema?
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 14.05.2014 00:10 06
Postitas prelude20
Korralik diagnostika.
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 15.05.2014 13:26 03
Postitas Ivo81
Vabandan kui nüüd kedagi solvan aga mind aitas ainult Truumu Diagnostika, ülejäänud ei suutnud viga leida. (kütusefilter ei hoidnud rõhku). Võta seda kui töökoja soovitust.
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 18.05.2014 20:34 23
Postitas ooDDoo
Kas kütusefiltris oli auk sees? seda oleks pidand iga lammas ninaga tundma.
Kardan, et sa said asjast valesti aru.
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 18.05.2014 20:48 18
Postitas toivoku
ooDDoo kirjutas:Kas kütusefiltris oli auk sees? seda oleks pidand iga lammas ninaga tundma.
Kardan, et sa said asjast valesti aru.
osadel autodel on kütuserõhuregulaator filtri küljes ja sealt lasebki rõhu tagasivoolu tagasi :S . Seda küll ninaga ei tunne.
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 18.05.2014 20:53 44
Postitas ooDDoo
siis ikkagi läbi rõhuregulaator mitte filter.
Re: diagnostika(tallinn)
Postitatud: 18.05.2014 21:06 52
Postitas toivoku
ooDDoo kirjutas:siis ikkagi läbi rõhuregulaator mitte filter.
jah kuid vahetatakse ikkagi kogu filter mitte sealt küljest rõhuregulaator

. Ehk töömehel oli lihtsam öelda kliendile, et filter katki kui hakata seletama,et kütuserõhuregulaator jamab.