Kerge probleem m50b25-ga LUKKU!
Postitatud: 13.02.2014 22:47 42
Selline mure!
Sain ühe e36,millega tegeleda.Nimelt autol selline anomaalia,et kui pöördeid tösta üle 2280 rpm-i hakkab mootor puterdama.puterdab,kuni 3000rpm-ini.Olen nüüd ka autoga jõudnud juba kaks õhtut tegeleda.Olen mõõtnud erinevaid asja ja vahetanud erinevaid komponente.Hetkel seis sama.Auto aastaks 92 ja tegu vanoseta masinaga.
Diagnoosist niipalju:GT1-ga autot uurides selgus,et mootori puterdamise põhjuseks tundub olevad kaks katkist süütepooli.Arvuti annab ka sellekohast viga.Kustutan vead ära-käib nagu siidi.Kõik ilus tore,kuni põõrded ületavad 2200 pööret.Kui hoida konkreetselt 2300 põõrde juures on tunda konkreetset puterdamist.Selline hääl,et kuuest silindrist vaid neli toimivad.Kui vaikselt pöördeid tösta,siis on GT1-s ilusti näha kui vead tekivad.Kõigepealt viskab esimese silindri süüte vea üles ja paari sekudi pärast ka kuuenda silindri süüte vea.
Mootor hakkab uuesti ilusti käima kui põõrded on liikunud üle 3000 rpm-i.
Vahetanud olen süütepoole,Viga jääb ikka samadesse silindritesse!Ossiga primaartoiteid mõõtes otseselt mingit hälvet ei leidnud.Pingelange konkreetselt süütepoolidel puterdamise hetkel ei ole.
Poteka olen ära mõõtnud,see toimetab ilusti,õhulugejal ei tuvasta ka ossiga mõõtes sellel pööretevahemikul mingit segadust.Graafik ilus!
Vända andur ei tundu ka vigane ja ka nuka andur on selles vahemikus normaalselt töös.Kõik need ossiga üle vaadatud.
Kütuserõhk on ka normaalne.
Ainuke huvitav fakt on see,et mootori puterdamise hetkel on nendel kahel pihustil pinge maas.Ehk mootori juhtplokist ei toimu massi jagamine.Teistel pihustitel on asi normaalne.Esimesel ja kuuendal ei leia trigger mingit võnget.
Ehk ise kaldun arvama,et viga võib olla nende kahe pihusti juhtimises.Kuna täpselt just siis kui hakkab puterdama,on pihustite signaal puudu.üle 30xx rpm-i tuleb ka signaal tagasi ja mootor käib jälle hästi.
Mootori juhtplokk on juba vahetatud kasutatud uue vastu.asi jäi täpselt samaks.
Lambda töötab,selle mõõtsin ka üle.
Mingeid ideid?
Tõenäoliselt on tegemist mingi massi või ühenduse veaga,kuid skeeme lapates,ei suuda sellist kohta üles leida,mis oleks seotud nii esimese,kui ka viimase silindriga!Ja mis juhib konkreetselt nende kahe pihusti tööd?Miks just need tagant ära viskab ja mitte teisi?
pihustid on juba ka vahetatud!
Mingi väike mõte on mootori juhtmestik ka ringi visata.
Igasugused huvitavad ettepanekud oodatud!
Sain ühe e36,millega tegeleda.Nimelt autol selline anomaalia,et kui pöördeid tösta üle 2280 rpm-i hakkab mootor puterdama.puterdab,kuni 3000rpm-ini.Olen nüüd ka autoga jõudnud juba kaks õhtut tegeleda.Olen mõõtnud erinevaid asja ja vahetanud erinevaid komponente.Hetkel seis sama.Auto aastaks 92 ja tegu vanoseta masinaga.
Diagnoosist niipalju:GT1-ga autot uurides selgus,et mootori puterdamise põhjuseks tundub olevad kaks katkist süütepooli.Arvuti annab ka sellekohast viga.Kustutan vead ära-käib nagu siidi.Kõik ilus tore,kuni põõrded ületavad 2200 pööret.Kui hoida konkreetselt 2300 põõrde juures on tunda konkreetset puterdamist.Selline hääl,et kuuest silindrist vaid neli toimivad.Kui vaikselt pöördeid tösta,siis on GT1-s ilusti näha kui vead tekivad.Kõigepealt viskab esimese silindri süüte vea üles ja paari sekudi pärast ka kuuenda silindri süüte vea.
Mootor hakkab uuesti ilusti käima kui põõrded on liikunud üle 3000 rpm-i.
Vahetanud olen süütepoole,Viga jääb ikka samadesse silindritesse!Ossiga primaartoiteid mõõtes otseselt mingit hälvet ei leidnud.Pingelange konkreetselt süütepoolidel puterdamise hetkel ei ole.
Poteka olen ära mõõtnud,see toimetab ilusti,õhulugejal ei tuvasta ka ossiga mõõtes sellel pööretevahemikul mingit segadust.Graafik ilus!
Vända andur ei tundu ka vigane ja ka nuka andur on selles vahemikus normaalselt töös.Kõik need ossiga üle vaadatud.
Kütuserõhk on ka normaalne.
Ainuke huvitav fakt on see,et mootori puterdamise hetkel on nendel kahel pihustil pinge maas.Ehk mootori juhtplokist ei toimu massi jagamine.Teistel pihustitel on asi normaalne.Esimesel ja kuuendal ei leia trigger mingit võnget.
Ehk ise kaldun arvama,et viga võib olla nende kahe pihusti juhtimises.Kuna täpselt just siis kui hakkab puterdama,on pihustite signaal puudu.üle 30xx rpm-i tuleb ka signaal tagasi ja mootor käib jälle hästi.
Mootori juhtplokk on juba vahetatud kasutatud uue vastu.asi jäi täpselt samaks.
Lambda töötab,selle mõõtsin ka üle.
Mingeid ideid?
Tõenäoliselt on tegemist mingi massi või ühenduse veaga,kuid skeeme lapates,ei suuda sellist kohta üles leida,mis oleks seotud nii esimese,kui ka viimase silindriga!Ja mis juhib konkreetselt nende kahe pihusti tööd?Miks just need tagant ära viskab ja mitte teisi?
pihustid on juba ka vahetatud!
Mingi väike mõte on mootori juhtmestik ka ringi visata.
Igasugused huvitavad ettepanekud oodatud!