1. leht 1-st
K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 16:36 44
Postitas wautzer
Probleem on just nüüd saabunud külmade ilmadega
Sai vahetatud kõi 6 eelsüüte küünalt (Denso). Suurtemate miinustega nagu näiteks üle -15külmakraadi puterdab ca 15-20sek ja siis käib ilusti! Olgu mainitud ,et käivitus on hea (käivitub koheselt ja siis hakkab lonkamine) Kütte filter sai uus (mahle toodang) Kas on asi kütuse kvaliteedis? Kütus tuleb Euro Oil tanklast ning sinna lisan ka veel Karla auto diislilisandit. Diagnostika vigu ei näidanud! Milles võiks veel viga olla?
Tervitusega: wautzer
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 17:08 54
Postitas Kaupo_K
Ise kasutan sellist valemit: Statoili küte ja paak võimalikult täis kogu aeg+ mitte ühtegi lisandit+ hommikul ja õhtul enne külmkäivitust 30 mintsa gero järgi ja pole mingeid probleeme. Miinuseks see et peab tihedamini akut laadima kui min. 50 km ei sõida.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 17:33 54
Postitas jass161
Pihustide näidud soovitaks üle vaadada
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 18:04 13
Postitas wautzer
suitsev rehv kirjutas:Ise kasutan sellist valemit: Statoili küte ja paak võimalikult täis kogu aeg+ mitte ühtegi lisandit+ hommikul ja õhtul enne külmkäivitust 30 mintsa gero järgi ja pole mingeid probleeme. Miinuseks see et peab tihedamini akut laadima kui min. 50 km ei sõida.
Ma arvan ise ka ,et mul on viga küttes! Statoili arktilist peab proovima! (omal ka pole praegu laskund paaki alla kolmveerandi tühjaks)
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 18:06 08
Postitas wautzer
jass161 kirjutas:Pihustide näidud soovitaks üle vaadada
pihustid alles kontrollitud ja üks tutikas Boschi oma ka sai pandud! Nurrub väga vaikselt ( vahest ei saa arugi ,et tegemist diisel masinaga

) Aga ise arvan ,et tegu on siiski halva küttega! Praegu paak seda täis ka, peab proovima mõnda muud kütust
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 19:13 17
Postitas Kaupo_K
Ma juba mitmendat talve olen vältinud euro oili , kuna neil kütte kvaliteet kõigub seinast seina. Suvel veel kannatab, kuid hoolimata aastaajast kulub nende kütet rohkem kui stati oma. Tehtud spetsjomm proovi sõidud ja arvestatud kunagi.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 19:22 57
Postitas Tauri_J
karterituulutus...
oled kontrollind?
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 20:13 21
Postitas wautzer
suitsev rehv kirjutas:Ma juba mitmendat talve olen vältinud euro oili , kuna neil kütte kvaliteet kõigub seinast seina. Suvel veel kannatab, kuid hoolimata aastaajast kulub nende kütet rohkem kui stati oma. Tehtud spetsjomm proovi sõidud ja arvestatud kunagi.
Tänan sind selle info eest
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 20:14 42
Postitas wautzer
Tauri_J kirjutas:karterituulutus...
oled kontrollind?
Vahetasin karterituulus filtri oktoobris. Kuidas seda veel võimalik kontrollida?
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 19.01.2014 20:24 16
Postitas Tauri_J
wautzer kirjutas:Tauri_J kirjutas:karterituulutus...
oled kontrollind?
Vahetasin karterituulus filtri oktoobris. Kuidas seda veel võimalik kontrollida?
mõtlesin et sa ei ole seda vahetanudki, mul oli see endal umbes ja põhjustas külmalt pöörete kõikumist
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 09:15 17
Postitas bemarivend20
Kütuse filter vahetatud?
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 09:20 54
Postitas wautzer
bemarivend20 kirjutas:Kütuse filter vahetatud?
Jep.. Filter ka uus sai pandud novembris (Mahle toode). Täna öösel oli hea külm. Hommiku lonkas jälle täpselt nii nagu oleks kütus paks.(Väljedus nii,et osad pütad ei löönud korralikult oma 10sec max ja siis hakkas korralikult tööle) Kõige lollim ,et seda veel oma 55l paagis ka

Olen uurind ,et ei aita ka seal 20 liitri peale valamine vaid tarvis ikka kohe paak täis korrliku arktilist.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 09:26 49
Postitas bemarivend20
Täpselt samade sümptomitega oli mul eelmine talv audi. Hommikul käima minna ei tahnud. Mingi hetk hakkas puterdades käima ja lõpuks käis ilusti. Ega kaua mööda ei läinudki, kui seisin maantee ääres

Kütusepump andis otsad.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 10:13 23
Postitas wautzer
Huvitav kas on veel mingit lisantit mida võiks hetkel peale kallata ,et selle solgi vedelama hoiaks? ja samas mootorile ohtum oleks? Uurisin ,et mingisugune , Castrol TDA
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/an ... l-liitrile" onclick="window.open(this.href);return false;
Osakb keegi midagi soovitada või arvta sellest castrolist?
Kui eelsüüte küünalte reele on õhtul siis kas Diagnostika näitaks seda?
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 10:54 06
Postitas Tauri_J
ärge kasutage kütuselisandeid.
jah näitab küll.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 11:29 55
Postitas wautzer
Tauri_J kirjutas:ärge kasutage kütuselisandeid.
jah näitab küll.
Ok...Siis peaks relee toimima (küünlad kõik 6tk uued) Arvad ,et lisand teeks pragu lisamisel asja hullemaks?
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 15:00 43
Postitas sininesalo
Omast kogemusest et lisand paneb puterdama
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 20.01.2014 18:19 05
Postitas recaro
Mina ka lisandit ei soovitaks,
Natuke aega tagasi sai lisatud mingit pihusti puhastus oma, tulemus oli see, et tõmbas kütusefiltri umbe.
Ja minumeelest hakkas põhjaalune pump naljakat häält tegema, mina lõpetasin selle jama.
Eks kevade poole tuleb paaki küürima hakata

Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 21.01.2014 10:05 13
Postitas sander k
Kui vaja lihtsalt kütuse hangumistemperatuuri tõsta, näiteks suvine küte sees siis võiks sellist asja sisse panna.
http://www.cleanart.ee/et/diiselkutuse- ... isand.html
Kasutatakse rohkem rasketehnikal ja veokatel.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 21.01.2014 11:17 52
Postitas wautzer
Mõtlesingi lisandi all ,et tõsta hangumis tempi! Kuigi on talvine küte aga ikka läheb paksuks

Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 21.01.2014 21:08 41
Postitas Raemees
Miks mitte kasutada lisandeid, tanklatest saab ju ka mingid kokteilid juba kätte...

Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 22.01.2014 15:40 50
Postitas arnis
Küttel pole kunagi midagi viga
https://kytus.keskkonnainfo.ee/?s_tank_ ... t&search=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontrolli paagis olevat sõela, mul on sama jama olnud.
Vahi enne ja peale käivitust läbipaistvaid voolikuid mootoriruumis, õhk paneb
tihti asja puterdama.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 22.01.2014 16:48 27
Postitas wautzer
arnis kirjutas:Küttel pole kunagi midagi viga
https://kytus.keskkonnainfo.ee/?s_tank_ ... t&search=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontrolli paagis olevat sõela, mul on sama jama olnud.
Vahi enne ja peale käivitust läbipaistvaid voolikuid mootoriruumis, õhk paneb
tihti asja puterdama.
Kui sõel oleks pudrune siis peaks ju koguaeg olema halb käivitus!? Aga mul on ainult hommikune siis kui külm on. Tervepäev seisab kui tööl olen (9h) ja siis käivitub siidi. Pole mootori ruumis läbipaistvaid vollasid kahjuks.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 23.01.2014 16:13 29
Postitas wautzer
Kuno_T kirjutas:Vahi enne ja peale käivitust läbipaistvaid voolikuid mootoriruumis, õhk paneb
tihti asja puterdama.
Õhk ei saa sinna süsteemi, sest kogu süsteem on ülesurve all. Lisaks on loogika selline, kui töötades midagi ei leki, ei saa ka pärast seismajätmist sinna midagi imbuda, sest süsteem on tihe.
Ainukesena võiks kahtlustada paagipumba korrasolekut, sest kui see on rikkis, tekib enne peamist etteandepumpa alarõhk. Loogika.
hoitsin autot terve öö tööjuures soojas. Hommikul käivitus nagu poleks midagi olnudgi

ja täna hommiku jälle (-25,5) Tööle läheb laksust ja siis puterdas 5-6 sek (korralik tossu pilv oli üleval) ennem kui silindrid töötakti sisse said!? Laupäeval üritan paagi tühjaks sõita Tallinn-Riia-Pärnu otsaga. ja tangin seekord statoilist diilit! Vaatan milline on tulemus.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 24.01.2014 00:29 45
Postitas arnis
Niimoodi need müüdid tekivadki, kuidas Eestis ühes tanklas on parem kütus kui teises
https://kytus.keskkonnainfo.ee/?s_tank_ ... t&search=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui üks küünal ei tööta, siis puterdabki mõned sekundid külmema ilmaga kui -5, mida garaažis vast ei olnud.
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 26.01.2014 10:44 38
Postitas wautzer
Üks mis on kindel...! Kütuse viga siiski pole. Sain paagi tühjaks ja sisse Statoili Diisel. Käivitus oli küll parem kuid ikkagi turtsub. Esimesed 2 popsu on must toss ja siis läheb heledaks!? ja plagiseb nagu üks silinder ei tööta! Sai jällegei teha diagnosti! Vigasid 0.. Mõistus otsas ,et mida teha? Kas võib teha seda üks pihusti näiteks külmaga? kui oleks eel-küünal siis seda diagnost ju näitaks (vähemalt ennem kui kõik uued panin siis näitas ,et üks vigane)
Terv: wautzer
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 03.02.2014 19:10 54
Postitas wautzer
Täna sai pihusti tagasivoolud üle mõõta!
Testitud külma mootoriga. Tagasivoolud tunduvad korras olema!? (pihusti nr 2 on tiba rohkem tagasi ajand) Testimine toimus täpselt 1 minut.
Müstika millest oli tingitud suurema külmaga see lonkamine??? Praegu -5 kraadi ei tee seda (kuigi kõrv eristab kerget lonkamist) On siin foorumis pädevaid diisli tundjaid mehi???
Terv: wautzer
Re: K: M57 120kw hommikune käivitus
Postitatud: 03.02.2014 21:14 06
Postitas arnis
Esimese minuti lonkamine ikkagi vihjab eelsüüteküünaldele.
Denso ei ole ka parim valik.
Oleks vaja küünalde voolutugevused ära mõõta.
Kõige mugavam ajukarbis eelsüüteküünla relee pistikust.
Vajalik multimeeter, enamik taluvad korraks 20A, sellest piisab.
Tarbimine kõigil peaks algama kõrgelt ja üsna kiiresti langema
ühekohalisele numbrile (oleneb küünla tootjast), aga peaksid
kõik enamvähem ühte auku olema.
Kui see ei anna mingit tulemust, siis võiks diagnostikaga jälgida
pihustite näitusid kohe peale hommikust käivitust. Ühisanuma
surve on ka üks asi, mis paneb mootori lonkama.
Kui see ka ei anna tulemust, siis võib rõhkusid mõõta ja teha
muid aeganõudvamaid/kallimaid protseduure.