1. leht 1-st

turbo 1,8

Postitatud: 28.10.2003 21:27 56
Postitas alar
niisiis minu probleem järgmine ehitasime siin sõbraga mootori 1,8 turbo, mootoritüüp oli siis M42 1.8 DOHC-16v/L4 ning surveaste oli silindris 7,5 käivitamisel ei olnud hullu aga kui pöörded läksid üle 4500 murdus 4 silindri keps pooleks mille tulemusena mootor plahvatas ning lõhkus ära ploki ning muutis vanarauaks ka kogu minu töö. varemased katsetused SOHC 1,8 mootoriga on vastanud samadele näitajatele mis korralik 2,5 mootor. niisiis küsimus järgmine, mis te arvate, kas surve silindrites oli liiga suur (7,5) ning kokkusurutud õhu ruumala jäi seoses 2,0 liitrise mootorile mõeldud turbo kasutamise tõttu suuremaks kui see 1,8 talub või on see mootor lihtsalt nõrgemaks ehitatud kui vana M10 mootor??? kolvid olid vahetatud kuna mootor oli ülemõõtu puuritud ning ka pea oli järele aidatud... kõik detailid olid tasakaalustatud ning mootor hoolikalt koostatud, ainult kepsud olid stock...

Postitatud: 29.10.2003 12:38 36
Postitas xjan
palju ülerõhku sa peale lasid?

küttesegu oli paigas?

küllap hakkas detoneerima... ja päris kõvasti...

Postitatud: 30.10.2003 19:05 30
Postitas alar
tjah paistab, et detoneeris päris kõvasti jah... plokikaane tükid on siiamaani garaaši laes... icc... aga uurisime ka seda kepsu ja paistiski olevat selline ädisevõitu teine.... tavaliselt on mootor plahvatanud kuskil 7500 kuni 8500 pöörde juures... kui nüüd arvutada siis ei olnud see päris esimene mootor mis pukis vastu taevast sai lastud:D aga mul sõber ütles, et sellest mootorist ei ole mõtet ehitada.... nüüd siis uus üritus... icc... kõigepealt 2 liitrisega ja siis 2,5 ning hiljem ka 3,5 ja loodetavasti ka mõni V mootor millele saab neid 2 tükki vahele pookida.....

Postitatud: 30.10.2003 20:39 56
Postitas Tom
Alpina B10 BiTurbo 3,5 m30 mootorit loetakse maailma parimate turbo mootorite hulka.
Mina alustaksin samuti m30 3,5st mitte mingist 2l mootorist ;)

Postitatud: 31.10.2003 08:31 09
Postitas alar
tjah varuosade foorumis ju otsin juba paar nädalat 3,5 mootorit aga siiamaani ei ole keegi pakkunud. sellepärast pean ehitama sellest mis hetkel garaađis seisab....:P

Postitatud: 01.11.2003 00:26 43
Postitas Tom
Lihtsam ja vast isegi ka odavam tuleks rondi kere ja veermikuga või laksus 535 osta, kui mootor eraldi :/

Postitatud: 01.11.2003 08:33 55
Postitas alar
jah ka see võimalus on olemas, pakuti 90 a 535 ja võtan selle auto ära nii, et peagi saab juppe selle küljest.:D