1. leht 1-st

E34 530i '88 tagadiffer

Postitatud: 25.10.2003 00:37 07
Postitas Tarmo
Kas keegi teab, kas sellisel isendil oli originaalis plokk differ või ei olnud.
Tartus üks automüüja rääkis et on originaalis, kui sõber autot ostis.

Tulin siis mina koju võtsin selle täna õhtuse libedaga oma suverehvidega auto ja läksin platsile proovima.
Käitus küll nii nagu oleks plokkdiffer, sest suverehvidega lumel ringide tegemine peaks vist muidu olema suht võimatu.
Minu oma aga tegi niipalju kui kulus nii vasakule kui paremale.

Postitatud: 25.10.2003 05:19 34
Postitas Indrek
[quote][sest suverehvidega lumel ringide tegemine peaks vist muidu olema suht võimatu.[/quote]325i'ga m2letamist j2rgi küll probleemi polnud, aa samas toimus katse 6hukesel lumel - all kruus.

Postitatud: 25.10.2003 13:02 03
Postitas hanno
saksa fännilehel on ülekannete kohta järgmise infoga tabel:

manuaalkastiga 530-il aastani 93 peaks olema lülitatav (?) differ ülekandega 3.64

automaatkasti puhul on ülekanne 3.73

tabel ise: http://www.e34.de/tuning/getriebediff.htm

Postitatud: 25.10.2003 15:03 42
Postitas Veiko
aga sa võid ju nii ka proovida: sõida ühe tagarattaga nt asfildile ja teisega libedale pinnale (lumi, kruus) ja otse sõites lase ketsi.
kui see ratas, mis on asfaldil, hakkab ka läbi libisema (nt jätab rehvi jälje asfaldile), siis ongi blokkdiffer
tavalise diffriga hakkab see ratas ringi käima, mis on libedamal pinnal. teine on paigal