1. leht 1-st

hooratta modimine

Postitatud: 03.06.2013 18:28 44
Postitas sossu90
Tervist!

Nimelt probleem selles, et on olemas automaadi hooratas millel küljes vända anduri jaoks vajalikud hambad. Samuti on olemas manuaali hooratas mis kahemassiline ja seal ei ole neid vajalikke vända anduri hambaid. Kuidas nüüd saada need hambad automaadilt manuaalile? Kui nüüd hammasvää maha võtta kas need hambad tulevad kaasa ja kas seda on võimalik manuaalile lihtsalt peale panna või peaks mingisuguse keerulisema protsessi ette võtma? Igasugused nõuanded oodatud ja kui arvad et saaksid hakkama siis võib omapoolse hinnapakkumise ka PSi panna. Pilte asjadest näeb siit https://www.dropbox.com/sh/2zki0dvysb8enil/7PhMq2MQFg . Tegu siis 4.4l automaadi ja 3.0l manuaali hooratastega.

Andres

Re: hooratta modimine

Postitatud: 10.06.2013 17:49 36
Postitas lutsojam
Lihtsaim viis oleks vast võtta 3l hoorattas laiali ja keevitada selle tööpind 4.4l automaadi hooratta peale.

Re: hooratta modimine

Postitatud: 11.06.2013 07:30 48
Postitas ooDDoo
m62 automaadl peaks see vöö turbiini küljes mitte hooratta küljes olema

Re: hooratta modimine

Postitatud: 11.06.2013 14:05 10
Postitas sossu90
Hei

m62 4.4 algusaastatel vähemalt on kindlasti starteri hammasvöö kõrval vajalikud hambad, mitte turbiini küljes. https://www.dropbox.com/sh/smema6g5r5t1rfr/NAQsknrzu7 antud lingil näha automaatkast kui ka turbiin ja seal küll mingisuguseid hambaid anduri jaoks ei ole. Kui manuaali hooratas lahti lõhkuda ja automaadi hooratta külge keevitada siis seda vist elusees ei saaks enam tasakaalu. Kui automaadi hammasvöö maha kuumutada kas siis need anduri hambad jäävad vöö külge või ülejäänud raua külge ?

Re: hooratta modimine

Postitatud: 12.06.2013 20:16 45
Postitas Riivo
sossu90 kirjutas:...Kui manuaali hooratas lahti lõhkuda ja automaadi hooratta külge keevitada siis seda vist elusees ei saaks enam tasakaalu. ...
kõik saab tehtud kui annad meistrimehe kätte ja motiveerid teda piisava summaga :)