M52 kuuenda silindri lahja segu
Postitatud: 14.05.2013 20:10 18
Probleemiks siis E39 523i M52 mootori raputamine tühikäigul (mitte alati, korda mööda).
Diagnostika järgi proobleemiks on kuues silinder, kus on väiksem kompressioon ja sinna saab ka lahjem segu.
Sõites kui pöörded on kõrgemad probleemi ei esine. Eriti tihti, kuigi mitte iga kord, raputab esimesel külmkäivitamisel. Oli kord ka nii et valgusfooril seistes lülitus välja üks silinder (arvatavasti seesama kuues), aitas ainult mootori seiskamine ja uuesti tööle panemine.
Äkki kellelgi oli ka sama mure? Ei usu et kapitaal remont aitab sellest lahti saada, sest läbisõit praeguse hetkega 296 tuhat ja tundub olevat reaalne arvestades auto seisukorda.
P.S. Vahetatud said küünlad, süüte poolid (sai ka proovitud omavahel nad vahetada, et äkki üks praak), õli mootor ei võta.
Ootan kommentaare.
Diagnostika järgi proobleemiks on kuues silinder, kus on väiksem kompressioon ja sinna saab ka lahjem segu.
Sõites kui pöörded on kõrgemad probleemi ei esine. Eriti tihti, kuigi mitte iga kord, raputab esimesel külmkäivitamisel. Oli kord ka nii et valgusfooril seistes lülitus välja üks silinder (arvatavasti seesama kuues), aitas ainult mootori seiskamine ja uuesti tööle panemine.
Äkki kellelgi oli ka sama mure? Ei usu et kapitaal remont aitab sellest lahti saada, sest läbisõit praeguse hetkega 296 tuhat ja tundub olevat reaalne arvestades auto seisukorda.
P.S. Vahetatud said küünlad, süüte poolid (sai ka proovitud omavahel nad vahetada, et äkki üks praak), õli mootor ei võta.
Ootan kommentaare.