Kepsud ja saaled
Kepsud ja saaled
Alpina B10 mootori kepsudele tehti nn "uued lukupesad" tavalise M30 mootori saalede jaoks. Aga meistriteos valmistati nii kenasti, et lukupesad on nüüd kaks korda suuremad kui vaja. Oisu Diisli meistrimehed on toimetused teinud tõenäoliselt lihtsalt ketaslõikuri vms abil. Iga lukupesa asub eri kohas, erineva sügavuse laiuse ja nurga all. Segasele jutule lisan ka mõne hetke pärast illustreerivad pildid. Küsimus järgmine, millised on tagajärjed kui kliendi soovil/nõudmisel mootor selliste saalede ja kepsudega nüüd ikkagi kokku panna?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
ei tellinud mina, auto omanik ise...lepingu versioon on hea mõte, muidu olen mina hiljem süüdi...kehv tunne on muidugi vastutahtmist selline soperdus kokku panna...kui on teada, et nädalapärast või isegi juba järgmisel tänavanurgal jookseb mootor lihtsalt kokku...Ruut kirjutas:loodetavasti ei tellinud sina seda tööd oisu meestelt vaid auto omanik. kui masina omanik tahab ikkagi neist juppidest asja kokku laduda siis tee temaga leping, mis sind igasugusest vastutusest vabastab. kaua see mootor vist kesta ei saa.

Selliste saaledega ei kesta see mootor vist sadat kilomeetritki

Segaseks jääb, kas sellel tegevusel mõtet on, kas originaalsaalesid ei jõuta siis osta?
Parandada saab ehk sedasi, et kasvatada see rellakajälg pulbermetalli täis ja panna Alpina originaalsaaled. Keevitada seal ei tohi ja see vedelmetall on tegelikult epoliim koos metallipuruga.
Hea meister ei pane seda ka siis kokku sedasi, kui klient ise tahab. Lendab laiali, siis on sinu nimi ikka rikutud.
Sellist ultimate hardcore tehakse tavaliselt müügiplatsiautodele

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ma arvan, et seal on mõte sees, miks Alpina tavalisi m30 saalesid ei kasutanud.
Lase omanikul uued kepsud ja õiged saaled osta või kui ta ei taha, siis loobu sellest tööst. Nagu Aare ütles, et isegi kui omanik on riskidest teadlik ja siis mootor kotti jookseb lendab ta külapeale laiali ja hakkab juttu puhuma kui sitta tööd sa teed.
Lase omanikul uued kepsud ja õiged saaled osta või kui ta ei taha, siis loobu sellest tööst. Nagu Aare ütles, et isegi kui omanik on riskidest teadlik ja siis mootor kotti jookseb lendab ta külapeale laiali ja hakkab juttu puhuma kui sitta tööd sa teed.
Alpinal peaks minuteada olema tavaline 3.5 väntvõll, seega saaledel mingit mõõduvahet sisepinna järgi ei saa olla
Kepsud on teise pikkusega, samuti kolvid erineva kõrgusega.
Aga sisulist vahet väga ei usu. Pigem seepärast, et "tagada" varuosade müük.
Kolvirõngastega teine case - mina oleks seal ettevaatlik hoonimisega, enne kui on selge, et originaalrõngad kogemata moly omad (kroom-molübdeenist kattega) pole. Need eeldavad nimelt siledamat hoonimist.
Kahjuks kuskilt infot ei leia, mis on mis.
Aga nagu ise seda imelooma vaadates aru sain, on see mootor tegelikult mingil põhjusel M30 vaid visuaalselt.
Kepsud on teise pikkusega, samuti kolvid erineva kõrgusega.
Aga sisulist vahet väga ei usu. Pigem seepärast, et "tagada" varuosade müük.
Kolvirõngastega teine case - mina oleks seal ettevaatlik hoonimisega, enne kui on selge, et originaalrõngad kogemata moly omad (kroom-molübdeenist kattega) pole. Need eeldavad nimelt siledamat hoonimist.
Kahjuks kuskilt infot ei leia, mis on mis.
Aga nagu ise seda imelooma vaadates aru sain, on see mootor tegelikult mingil põhjusel M30 vaid visuaalselt.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Nii ta on jahAare kirjutas:Alpinal peaks minuteada olema tavaline 3.5 väntvõll, seega saaledel mingit mõõduvahet sisepinna järgi ei saa olla
Aare kirjutas:Aga nagu ise seda imelooma vaadates aru sain, on see mootor tegelikult mingil põhjusel M30 vaid visuaalselt.
jah, kaugelt vaadates tundub täiesti M30 mootor olema...lähemalt uurides ei kattu enamik detaile mootoris.
Aare kirjutas:Hea meister ei pane seda ka siis kokku sedasi, kui klient ise tahab. Lendab laiali, siis on sinu nimi ikka rikutud
Tom kirjutas:Nagu Aare ütles, et isegi kui omanik on riskidest teadlik ja siis mootor kotti jookseb lendab ta külapeale laiali ja hakkab juttu puhuma kui sitta tööd sa teed.
Peale pikka dialoogi auto omaniku ja minu vahel loobusin sellest tööst. Minu pärast rääkigu inimesed hiljem mida tahavad, vähemalt mina seda soperdist kokku ei ole pannud. Auto omaniku sõnade järgi läks auto eile õhtul Liguri juurde, kes oli lubanud mootori kokku panna. Eks võin teid ka hiljem teavitada, kuidas asi neil laabus...
Naljaks on see, et Oisu Diisli mehed rääkisid auto omanikule muinaslugu, et tegelikult neid saale lukkusid pole vajagi, need võib lihtsalt maha käiata, ja aamen. Uutel autodel ei pidanud selliseid mõtetuid asju enam üldse olema. Imelik, et kunagi mingid insenerid siis sellise lauslolluse on välja mõelnud. Kui palusin Oisu Diislis tegutseval meistril mulle helistada ja selgitada kuidas selliste kepsude ja saaledega mootor kokku panna, siis ta keeldus. Põhjus lihtne, et nende hea maine ja nimi on nüüd rikutud, kuna kuskil foorumis ripuvad üleval pildid nende tööst...

Ausalt öeldes auto omanikust ka kahju...2kuud auto seisnud kuskil...üks takistus ajab teist taga...kahju, et ei saanud seda mootorit ise korralikest detailidest kokku sättida ja lõpptulemust näha...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Valdek kirjutas:Naljaks on see, et Oisu Diisli mehed rääkisid auto omanikule muinaslugu, et tegelikult neid saale lukkusid pole vajagi, need võib lihtsalt maha käiata, ja aamen.



Kuulge krt ma ei tea enam kas nutta või naerda!
Ei ole võimalik! Mingi varjatud kaamera vms?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Mis siin nutta? Uuemad VAG grupi mootorid pididki sellised olema. Kas see nüüd mingi hea uudis on?eero kirjutas:Valdek kirjutas:Naljaks on see, et Oisu Diisli mehed rääkisid auto omanikule muinaslugu, et tegelikult neid saale lukkusid pole vajagi, need võib lihtsalt maha käiata, ja aamen.![]()
![]()
![]()
Kuulge krt ma ei tea enam kas nutta või naerda!
Ei ole võimalik! Mingi varjatud kaamera vms?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ilmselt on seal saaled fikseeritud muud moodi.
see, mis bmw mootoris on, on üks võimalik variant lihtsalt
aga et täiesti ringikujulise ristlõikega saalepaar on täiesti ümara kepsusilma sees ilma mingi fikseerimiseta, on äärmiselt kahtlane
aga harva õnnestub sellistes fundamentaalsetes asjades bmw tehasest kodus midagi oluliselt paremat välja mõelda
see liguri 3,9 ......
no võib olla...
M30-e põhiosadega ei ole lihtsalt tehniliselt võimalik sellist kubatuuri saada, ploki ja väntvõlliga on reaalne kuskil 3,65 liitrit, mitte 3,9 ja see eeldab ikka väga vinget tihendit, kes lähemalt uurinid seda tüüpi mootorit on, saab aru
Isegi M30 mootori uuendamisel vähendati silindri läbimõõtu ja suurendati kolvikäiku kubatuuri hoidmiseks, sest vanal mudelil ei suudetud tagada mootorile pikka iga, tollaste tihenditega tekkisid aeg-ajalt "ühendused" kahe silindri vahele.
et tal vedeleb S36B38 alumine ots seal, on natuke tõenöolisem variant, ja isegi see on 3,8, mitte 3,9
see, mis bmw mootoris on, on üks võimalik variant lihtsalt
aga et täiesti ringikujulise ristlõikega saalepaar on täiesti ümara kepsusilma sees ilma mingi fikseerimiseta, on äärmiselt kahtlane
aga harva õnnestub sellistes fundamentaalsetes asjades bmw tehasest kodus midagi oluliselt paremat välja mõelda
see liguri 3,9 ......

M30-e põhiosadega ei ole lihtsalt tehniliselt võimalik sellist kubatuuri saada, ploki ja väntvõlliga on reaalne kuskil 3,65 liitrit, mitte 3,9 ja see eeldab ikka väga vinget tihendit, kes lähemalt uurinid seda tüüpi mootorit on, saab aru
Isegi M30 mootori uuendamisel vähendati silindri läbimõõtu ja suurendati kolvikäiku kubatuuri hoidmiseks, sest vanal mudelil ei suudetud tagada mootorile pikka iga, tollaste tihenditega tekkisid aeg-ajalt "ühendused" kahe silindri vahele.
et tal vedeleb S36B38 alumine ots seal, on natuke tõenöolisem variant, ja isegi see on 3,8, mitte 3,9
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
minu arusaamise järgi lõigatakse selliseid täpsust eeldavaid asju nagu need saale lukustuspilud siiski freespingi, mitte rellakaga
kas siis on asi nii hull, et originaalsaalesid pole saada kuskilt
selline rellaka abil saalede sisse istutamine on igatahes porno nime vääriv
taskukohane alternatiiv kui neid juppe tõesti saada pole
osta korralik E34 3.5 mootor
hankida korralikd 10,0 E28 535 kolvid
rõngad, saaled (kokku ehk 4 tuhat) nt Elringi omad
istutada need kolvid mootorisse sisse
freesida sellest kaanest kuskil 0,5 mm maha
istutada need alpina klapid, vedrud ja nukk e34 kaande sisse (su originaalkaane valand on sama mis E34 535-l, aga need põlemiskambrid ei sobi seeriakolbidega)
panna kogu kupatus kokku
arvan, et võimsus tuleb sama
aga varuosi saad edaspidi igast jupipoest ja need maksavad väga vähe
ja kui see mootor laiali lendab, pole ka midagi katastroofilist lahti.
mina teeks nii, kui minu auto oleks
kogu eelarve varuosade osas on ehk 10 000.
kas siis on asi nii hull, et originaalsaalesid pole saada kuskilt

selline rellaka abil saalede sisse istutamine on igatahes porno nime vääriv
taskukohane alternatiiv kui neid juppe tõesti saada pole
osta korralik E34 3.5 mootor
hankida korralikd 10,0 E28 535 kolvid
rõngad, saaled (kokku ehk 4 tuhat) nt Elringi omad
istutada need kolvid mootorisse sisse
freesida sellest kaanest kuskil 0,5 mm maha
istutada need alpina klapid, vedrud ja nukk e34 kaande sisse (su originaalkaane valand on sama mis E34 535-l, aga need põlemiskambrid ei sobi seeriakolbidega)
panna kogu kupatus kokku
arvan, et võimsus tuleb sama
aga varuosi saad edaspidi igast jupipoest ja need maksavad väga vähe
ja kui see mootor laiali lendab, pole ka midagi katastroofilist lahti.
mina teeks nii, kui minu auto oleks
kogu eelarve varuosade osas on ehk 10 000.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
nüüd koputab see seltsimees juba minu ukse taga. mingil põhjusel on ta käinud siin palju töökodasid läbi ja kuskil pole küllalt hea. nüüd on aju ära vahetatud tavalise vastu??ei saa alpina juppe? no mis jutt see on.
asud helsinkis? mis sa seda siin remondid, sealpool lahte palju pädevamaid spetsialiste ju? ma isegi lähen oma mootorit sinna häälestama, siin asjad alles lapsekingades.
asud helsinkis? mis sa seda siin remondid, sealpool lahte palju pädevamaid spetsialiste ju? ma isegi lähen oma mootorit sinna häälestama, siin asjad alles lapsekingades.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520