1. leht 1-st

Mõned huvitavad pildid

Postitatud: 03.09.2005 14:47 09
Postitas truumu
Tegime kodulehel tillukese albumi, kus jäädvustatud huvitavad seigad meie tööst
http://truumu.pri.ee/

Postitatud: 03.09.2005 21:17 29
Postitas Demostenes
mis pildis??midagi pole juuuu..vai olen ma loll lihtsalt...ilmselt see viimane variant :oops:

Postitatud: 03.09.2005 22:33 50
Postitas Pille
Demostenes kirjutas:mis pildis??midagi pole juuuu..vai olen ma loll lihtsalt...ilmselt see viimane variant :oops:
ilmselt küll see viimane variant :lol: mina näen pilte.

Postitatud: 04.09.2005 19:30 25
Postitas truumu
Demostenes kirjutas:mis pildis??midagi pole juuuu..vai olen ma loll lihtsalt...ilmselt see viimane variant :oops:
Mingi jama on jah Internet Exploreriga(avab osaliselt), Mozilla Firefoxiga ei teki probleeme.
Proovin teist hostingu pakkujat.

Postitatud: 15.09.2005 10:18 40
Postitas dantee
Mnjah, see Sanny omanik vist pole kuulnud, et mingit õli mootoris vahetama peaks?!

Postitatud: 15.09.2005 18:04 38
Postitas gert83
Mulle meeldis see esimene küünal :lol:

Postitatud: 19.09.2005 21:05 41
Postitas headache
Mulle meeldis see esimene küünal
ega see enam eriti põleta jah :lol:

Postitatud: 20.09.2005 07:45 25
Postitas truumu
dantee kirjutas:Mnjah, see Sanny omanik vist pole kuulnud, et mingit õli mootoris vahetama peaks?!
Õli oli kusjuures värske, lihtsalt turbol polnud coolerit vahel ja anti täiega minna(1/2 tundi pidas vastu) :lol:

Postitatud: 06.04.2007 01:03 57
Postitas priitv8
Kahju, truumu, et Su pildialbumit enam ei ole.
Aga panen siia veel pilte saksamaalt:
http://www.to-members.de/defekte.html

PS ja neile, kes e34.de foorumi registreeritud kasutajad, on siin vaadata veel hulga BMW mootoreid, mis kasti löödud:
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=76736
NB! Osa pilte on ka kõigile nähtavad, need mis lingitud väljast.

Postitatud: 06.04.2007 08:39 52
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:Kahju, truumu, et Su pildialbumit enam ei ole.
Album on tegemisel, pilte on megalt ainult ajaga on kehvasti(nagu alati)

Postitatud: 06.04.2007 10:00 32
Postitas seppa
priitv8 kirjutas:Kahju, truumu, et Su pildialbumit enam ei ole.
Aga panen siia veel pilte saksamaalt:
http://www.to-members.de/defekte.html

PS ja neile, kes e34.de foorumi registreeritud kasutajad, on siin vaadata veel hulga BMW mootoreid, mis kasti löödud:
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=76736
NB! Osa pilte on ka kõigile nähtavad, need mis lingitud väljast.
See pilt mis käigukastist on (auk sees) , endal juhtus sama jama golfiga. :shock: Sõitsin isegi 100km veel kui vahetasin kästi ära .
Äkki keegi ütleks ,millest selline auk tekkis ?

Postitatud: 06.04.2007 10:20 17
Postitas hollow
kas on sidurikettast hakanud tükke eralduma või on miski võõrkeha sattunud sinna sisse millele siis hooratas on korralikult hoogu andnud ja selle läbi selle korpuse lennutanud... teoreetiline võimalus, et jupid sidurikettaküljest või surve laagri kõljest

Postitatud: 06.04.2007 12:35 54
Postitas toom
See ikka seestpoolt juhtunud. Arvatavasti diffri satelliitide sõrm(telg) kohapealt minema pannud.

Postitatud: 17.04.2007 20:29 41
Postitas truumu
truumu kirjutas:
priitv8 kirjutas:Kahju, truumu, et Su pildialbumit enam ei ole.
Album on tegemisel, pilte on megalt ainult ajaga on kehvasti(nagu alati)
Esialgu need:

http://truumu.pri.ee/

Postitatud: 18.04.2007 00:11 41
Postitas BigMoneyWaste
Niisama huvi pärast et mis krdi õli selles mootoris oli mille nukkvõllist pilt, mingi kohaliku keemiku toodang või :D

Mis on juhtunud mootoriga kus kolb üles sulab? Ilma jahutusvedelikuta 10km sõitu, kas kolvid suures kuumuses ei paisugi nii palju et ennem sulamist poovad mootori kinni.

Postitatud: 18.04.2007 00:21 34
Postitas hollow
BigMoneyWaste kirjutas:Niisama huvi pärast et mis krdi õli selles mootoris oli mille nukkvõllist pilt, mingi kohaliku keemiku toodang või :D

Mis on juhtunud mootoriga kus kolb üles sulab? Ilma jahutusvedelikuta 10km sõitu, kas kolvid suures kuumuses ei paisugi nii palju et ennem sulamist poovad mootori kinni.
turbo mootoriga autodel kui kyttesegu liiga lahjaks muutub... näiteks kiirenduse hetkel kus ülerhk on kõige suurem... siis kytuse lõppedes on segu liiga lhja ja kolvid hakkavad sulama... endal audi 200'l olid 5st kolvist 4 ära sulanud

ams pooled nendest huvitavtest piltidest oleks saanud teha sellest minu mootorist mille me truumu juures laiali lammutasime... nukad, kolvid, väntvõlli kaelad... kõik olid sedasi kulunud nagu oleks õli asemel rooste vett kasutatud

Postitatud: 18.04.2007 06:09 58
Postitas truumu
BigMoneyWaste kirjutas:Niisama huvi pärast et mis krdi õli selles mootoris oli mille nukkvõllist pilt, mingi kohaliku keemiku toodang või :D

Mis on juhtunud mootoriga kus kolb üles sulab? Ilma jahutusvedelikuta 10km sõitu, kas kolvid suures kuumuses ei paisugi nii palju et ennem sulamist poovad mootori kinni.

Õli oli Addinol ja ca50 000 km sõitnud

Kolb pärineb Kiireaudi (Hannese) mootorist peale Tapa miilisõitu
Turbo rõhk oli liiga kõrgeks keeratud :D

Postitatud: 12.05.2007 14:02 39
Postitas vull
vahetasin ka küünlaid. vanad olid kõik sellised:
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_9193.jpg

viitab valele bensiinile?

Postitatud: 12.05.2007 14:31 18
Postitas erik
vull kirjutas:vahetasin ka küünlaid. vanad olid kõik sellised:
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_9193.jpg

viitab valele bensiinile?
Rohkem viitab see lihtsalt kulumisele, elektroodi pole ju ollagi.
Vähemalt 10 aastat vist kasutuses olnud??

Postitatud: 12.05.2007 15:11 58
Postitas Ingmar
Tehas küll selliseid küünlaid ette ei näe.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... a&start=25

Postitatud: 12.05.2007 16:46 40
Postitas truumu
vull kirjutas:vahetasin ka küünlaid. vanad olid kõik sellised:
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_9193.jpg

viitab valele bensiinile?
Viitab valele segule, külmale mootorile
Rohkem viitab see lihtsalt kulumisele, elektroodi pole ju ollagi.
Vähemalt 10 aastat vist kasutuses olnud??
Need ongi sellised küünlad(plaatina kusjuures) ja tundub, et Beru toodang
Pilt

Postitatud: 12.05.2007 19:09 21
Postitas vull
truumu kirjutas: Viitab valele segule, külmale mootorile
Need ongi sellised küünlad(plaatina kusjuures) ja tundub, et Beru toodang
http://www.beru.com/img/produkte/zk_uxp.gif
täpselt sellised beru platin-ad jah - on need mingid head?
a millest see vale segu võib tulla?
samas on sõit praegu sitaks sujuvam kui enne. väiksel kiirusel gaasi maha lastes ei jõnksuta ka enam

Postitatud: 12.05.2007 19:52 25
Postitas erik
truumu kirjutas:
Need ongi sellised küünlad(plaatina kusjuures) ja tundub, et Beru toodang
Pilt
No selge, jälle targem. Igaljuhul väga kahtlane toote artikkel.

Postitatud: 12.05.2007 20:26 18
Postitas truumu
Beru üldiselt küünalde osas erilise kvaliteediga ei hiilga, kuigi MB pakub seda originaalina
Läheb ühte patta Championi, Marelli ja muu sarnasega
Hind ka vastav
Bemmi mootor ei saa sellega hästi läbi ;)

P.S. BERU andurid, k.a. lambda, on täiesti söödavad

Postitatud: 12.05.2007 23:50 15
Postitas bmx
truumu kirjutas:Beru üldiselt küünalde osas erilise kvaliteediga ei hiilga, kuigi MB pakub seda originaalina
Läheb ühte patta Championi, Marelli ja muu sarnasega
Hind ka vastav
Bemmi mootor ei saa sellega hästi läbi ;)

P.S. BERU andurid, k.a. lambda, on täiesti söödavad
Plaan ka vahetada küünlad, millised siis panna mis firma ja mis mark :?:
Autoks E39 523 2,5 125kw ;)

Postitatud: 13.05.2007 00:09 24
Postitas vull
ma panin NGK iridium IX-id. kuigi ma ei tea kas need e39-le sobivad

Postitatud: 13.05.2007 08:35 14
Postitas truumu
bmx kirjutas: Plaan ka vahetada küünlad, millised siis panna mis firma ja mis mark :?:
Autoks E39 523 2,5 125kw ;)
Firmadest NGK, Bosch, Denso
Margi leiab kataloogist, mis igas poes olemas
UMist ostes saad NGK