Mure M62 3,5l mootoriga
Postitatud: 04.05.2012 22:35 27
Mure siis M62 mootoriga,nimelt siis ei taha mootor pöördesse minna,puterdab ja nagu ei saaks kütust kätte kui mootor käis kohapeal töösoojaks hakkas ka pisut pöördesse minema ning mootori töö muutus palju ühtlasemaks.sai siis boschi KTSiga veakoode loetud ning avastatud nukkvõllide asendite vead.sai siis mootori ketimärgid üle kontrollitud ning avasatatud et nukkvõllid väntvõlli suhtes u15 kraadi valed seega võtsin ette kettide,pingutite ja taldade vahetuse.said siis ketid vahetatud ning masin käima pandud esialgu läks käima ilusti kuid mõnekümne sekundi pärast hakkas jälle imelikult lonkama ja nagu vahele jätma ning pöördesse ikka ei lähe.töösooja mootoriga hoopis teine asi.Boschiga kontrollides vigu ei ole enam ega ei tule kah.proovisin siis resettida adaptsiooonide parameetreid,ühesõnaga taastada tehase algseadeid.kuid peale seda käivitades hakkas mootori tühikäik hüppama ning lõi throttli vead sisse-ühesõnaga viga throttli seadete õppimisel.proovisin veel paar korda resettida ning paar korda jäi mootor ilusti käima tühikäigul kuid pöördesse ikka ei läinud ning kui seisma jätsin ja uuesti käima panin siis tühikäik jälle hüppas.
Kütuserõhu mõõtsin üle,see oli tühikäigul 3,2bari kuid vaakumi lahti ühendamisel rõhu regulaatori küljest rõhk ei muutunud.?huvitav miks.kütuserõhk peaks olema 3,5 bar´i.0,3 bar´i ei tohiks küll nii mootori tööd mõjutada.Küünlad kontrollisin üle.korras originaal ngk-d U aasta tagasi vahetatud.
küsimused siis
Kuidas throttlit õpetada,või mis tal viga võib olla et seadeid selgeks ei õpi?
Miks ei viska mootri ajusse ühtegi viga kui mootor nii kehvasti töötab?
Oleks palju kasu kui keegi oskaks midagigi öelda et mida kontrollida või vaadata.
diagnostikaga ei ole ka väga midagi peale hakata kui viga sisse ei löö.
Ettetänades Mihkel
Kütuserõhu mõõtsin üle,see oli tühikäigul 3,2bari kuid vaakumi lahti ühendamisel rõhu regulaatori küljest rõhk ei muutunud.?huvitav miks.kütuserõhk peaks olema 3,5 bar´i.0,3 bar´i ei tohiks küll nii mootori tööd mõjutada.Küünlad kontrollisin üle.korras originaal ngk-d U aasta tagasi vahetatud.
küsimused siis
Kuidas throttlit õpetada,või mis tal viga võib olla et seadeid selgeks ei õpi?
Miks ei viska mootri ajusse ühtegi viga kui mootor nii kehvasti töötab?
Oleks palju kasu kui keegi oskaks midagigi öelda et mida kontrollida või vaadata.
diagnostikaga ei ole ka väga midagi peale hakata kui viga sisse ei löö.
Ettetänades Mihkel