1. leht 1-st

Tagaratta laagri vahetus

Postitatud: 19.08.2003 16:31 50
Postitas suslik
Selline küsimus, et kas E36 BMW-l on väga keeruline laagrit vahetada. Auto on ilma ABS-ita. Või kes kuskil teeks hea hinnaga

Postitatud: 26.11.2003 17:30 02
Postitas artie
ise on suht keeruline, on vaja mingeid special võitmeid ning tavaliselt on kutrid krd kõvasti kinni roostetand.

vahetasin hiljuti ise Laki tänaval oli vist Hameskor ning mul läks 440. 220 oli tund.

Postitatud: 26.11.2003 17:47 50
Postitas Valdek
esimest või tagumist laagrit vaja vahetada?

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitatud: 17.11.2010 01:09 42
Postitas Kondimurdja
tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitatud: 17.11.2010 13:48 31
Postitas teet82
Kondimurdja kirjutas:tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......
Põhiline probleem on selles, et laager on pinguga sees, lisaks veel kinni roostetanud. Ei ole nii, et võtad splindi eest ja laagri välja :D
Ilma pressita või spetsiaalse tõmmitsata pole mõtet vaeva näha, vii kuhugi töökotta parem ;)

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitatud: 18.11.2010 18:29 25
Postitas Kondimurdja
teet82 kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......
Põhiline probleem on selles, et laager on pinguga sees, lisaks veel kinni roostetanud. Ei ole nii, et võtad splindi eest ja laagri välja :D
Ilma pressita või spetsiaalse tõmmitsata pole mõtet vaeva näha, vii kuhugi töökotta parem ;)

asoo. Seda ma arvasingi et bemmil on see raskem teema :roll: aga mis asi see pingu on? :D

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitatud: 18.11.2010 18:49 36
Postitas teet82
Kondimurdja kirjutas:
teet82 kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......
Põhiline probleem on selles, et laager on pinguga sees, lisaks veel kinni roostetanud. Ei ole nii, et võtad splindi eest ja laagri välja :D
Ilma pressita või spetsiaalse tõmmitsata pole mõtet vaeva näha, vii kuhugi töökotta parem ;)

asoo. Seda ma arvasingi et bemmil on see raskem teema :roll: aga mis asi see pingu on? :D
Pole see laagri vahetus ainult bemmil raske teema.. Kõigil autodel sama raske kui kaherealist kuullaagrit kasutatakse..
Pinguga tähendab siis lihtsamas keeles seda, et auk kuhu laager sisse käib, on natuke väiksem kui laager ise. Sellepärast on siis vajalik pressi kasutamine ;)

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitatud: 22.11.2010 00:47 19
Postitas Kondimurdja
Kuno_T kirjutas:E30-l on lihtsam ja odavam otsida paari sotiga teine õõts, igaks juhuks ka korras käsipiduri tross ja piduritorud- voolikud ja õõts ära vahetada. Kui poiduritorusid lahti keerata pole võimalik, siis lõika relakaga kinnitused küljelt lõhki, painuta eemale, saad originaalsüsteemi lahutamata ja tühjaks laskmata kätte. "Uuel" õõtsal teed ka kinnitustele lõhed sisse, väänad eemale, topid voolikud paika, väänad plekid tagasi. Piduriplekki saab ka lõhkilõikamisega asendada. Käsipiduritross ürita torniga õõtsast välja koputada.

Või siis... uus laager näppu ja abinõusid omavasse töökotta.
Ok tänks:) eks ma siis vist viin ikka töökotta :lol: