1. leht 1-st

E30 2,3i mootorile jõudu juurde tarvis veidi.

Postitatud: 02.08.2005 16:55 10
Postitas Peedu
Et siis sai ostetud endale bmw 323i, mootori alumine pool korras ja hiljuti remonditud, hetkel vaja vahetada klapisääretihendid. Mõtlesin et kui juba hakata mootorit lahkama siis äkki teeks midagi et saada jõudu juurde. Siit siis ka küsimus mis ja kui palju annab teha 2,3 mootoriga ? Olen kuulnud et neid 2,3-seid saab päris valusalt edasi astuma :cool:

Postitatud: 02.08.2005 17:49 35
Postitas Silwer

Postitatud: 03.08.2005 19:50 05
Postitas Krix20
sul vaja ainult 2.7 põhja ja siis on ok :cool: mul üks vedeleb (peetis saaledega)

Postitatud: 03.08.2005 20:17 24
Postitas Krix20
A muidu teadmiseks,et 2.7 projekti tegemiseks sinu vahenditega läheb sul vaja ca.4500-5000 eeki(eeldusel et teed kõik ise) ja umbes 6 pikka päeva ning mõned õlled :) kui varem pole sellist asja teinud(mootori kap. remonti) siis muidugi ajakulu suurem... muidu asi iseenesest lihtne-mootor pilbasteks,uued tihendid,-kaanepoldid,-saaled ja vajadusel eritöid(kaane lihvimine jms.) see projekt annaks sulle juurde madalamalt algava ja suurema momendi :cool: ÜLEPERSE ei tasu seda teha-liialt suur ettevõtmine,et paari kuu pärast korrata :!:

Postitatud: 03.08.2005 21:50 01
Postitas Peedu
tänud asjaliku info eest. et siis vaja ainult panna 2,7 plokk koos vända jm. ning pea, pihustid elektroonika jääb 2,3 oma ? sain õieti aru nüüd või ?

Postitatud: 04.08.2005 10:20 26
Postitas Krix20
jep!

Postitatud: 04.08.2005 11:22 25
Postitas Peedu
ei tea kas keegi numbriliselt on ka mõõtnud palju tuleb juurde momenti ja hp-d.

Postitatud: 04.08.2005 19:37 43
Postitas Silwer
Selle lingi peal mis ma ennem andsin oli kirjas: "Alles hiljuti ehitati üks 2,7 millel kasutati seda väikeste kanalitega pead. Kanaleid uuristati tiba suuremaks, kõik muu jäi originaaliks (ETA summuti jäi alla) ning tulemuseks saadigi 150hp ja 240nm."

Eks ta sinna kanti tulebki, samas ka standard 325i ei saa Laki stendis naljalt rohkem jõudu kui need numbrid siin.

Postitatud: 04.08.2005 21:02 55
Postitas Krix20
kanalid jäta uuristamata-mida suuremad kanalid seda hiljem hakkab moment ja arvatavasti ei hakka sa ringrada sõitma.... uuristamisega kaasneb ka soovituslikult teine pritse surve....