1. leht 1-st
BMW E30 M20 mootorit kokku pannes...
Postitatud: 11.08.2003 11:56 01
Postitas xjan
Tervitus ja risustan siis ka mõningate küsimustega seda foorumit
Nimelt lähiajal käsil BMW 325i M20 mootori kokkulappimine pärast mõningaid muudatusi ja küsimus oleks:
Mida kõike ma veel uuendama vahetama peaksin, pidades silmas ala simmereid, tihendeid, polte jms, ning kuskohast neid kõige targem küsida.
Mootor peab saama tugev, väga tihe ja korralik, niiet ärge end väga tagasi hoidke. Kui raha kõige jaoks kohe pole, lükkub kokkulappimine vaid edasi, mitte ei jää osad asjad vahetamata.
niipalju võin öelda, et olemas on uued kolvirõngad, uued raam ja kepsusaaled, sisse-väljalaske kollektori tihendid. Ei tahaks hakata mõne aja pärast uuesti mootorit lahti kiskuma ka

Postitatud: 11.08.2003 14:06 30
Postitas jevgeni
tee klapid ka korda (lihvi pesad ära). osta uued klapisääretihendid Westlandist.
Postitatud: 11.08.2003 15:10 33
Postitas Martti
Sisselaske ja väljalaske augud suuremaks lihvida.....
muidu hakkad seda hiljem tegema...
Postitatud: 11.08.2003 15:22 22
Postitas Arvo
Kõik simmerid osta kindlasti UM-st originaalid, endal Westlandist ostetud b-simmeritega kurvad kogemused - hakkas lekkima nii käigukasti oma kui ka veidi hiljem vändasimmer. Originaalidega muret pole. Kui mootor laiali kontrolli üle ka muude juurdekäivate vidinate seisukord nagu veepump, hammasrihm, starter - kõigile neile on "kolmese" kapoti all hiljem kui kõik koos päris kehv ligi pääseda. Tasub vaadata ka külmakorkide seisukorda - kui mõni väga roostes siis vahetusse.
Postitatud: 11.08.2003 17:24 57
Postitas xjan
klapisääretihendid jah olemas, sisse-väljalase saab porditud, klapid ka soveldatud ja veits koonusesse aetud jms.
aga mida siis veel? Kepsupoldid? Mingid kaane vms kinnituste poldid ka? Kaanetihend? mida,mida,mida?

Postitatud: 15.08.2003 11:11 26
Postitas agx
UM-st sa tihendeid ostma ei pea. Saan sulle tuua Victor Reinz tihendeid (BMW originaal tooted) palju parema hinnaga kui UM-s. Kepsu polte ei vahetada tavaliselt. Oled sa silindri kulumis staadiumi ära mõõtnud. pole mõtet kulunud silindrile uusi rõngaid panna. Mis veel head teeb on uue õlipumba sotamine, bmw-l kipub vanal pumbal töösurve ära vajuma, hea kui ikka õlitus oleks korralik!! Et korralikult käiks vaata kuidas pihustid pihustavad!! Uus jagaja kaan, rootor ja juhtmed.....asju sitaks mida teha.
Postitatud: 20.08.2003 15:40 13
Postitas xjan
no praeguse seisuga olemas:
klapisääretihendid
sisse-väljalaske kollede tihendid
klapikambrikaane tihend
karteri põhja tihend
vända simmerid E+T
plokikaane poldid
uued raamsaaled
tellitud:
kepsusaaled
kolvirõngad
kepsupoldid
peaks juba enam-vähem kõik olema?
Postitatud: 25.08.2003 12:57 28
Postitas xjan
niih, nimekirja lisandusid ka hetkeks kahe silma vahele jäänud mootoririhm+genekarihm koos vastavate julladega...
Postitatud: 02.09.2003 14:16 17
Postitas Madis
Kuule xjan, kui väga palju tüli ei tee, siis võiksid kirjutada siia mõnede mootori juppide hinnad. Endal seisab ka ilmselt väike kap.rem. ees. Mootoriks samuti M20B25. Niisiis jupid, mille hindu sooviks teada: klapisääretihendid, kolvirõngad, tihendid, raam-ja kepsusaaled.
Postitatud: 02.09.2003 14:50 43
Postitas Arvo
Aaves maksid raamsaaled u 1000 eeki, ja kepsusaaled vist 400.
Postitatud: 02.09.2003 14:55 33
Postitas silver
Kui sa juba paned mootorisse uued kolvirõngad, siis lase plokk ennem ära hoonida (või tee ise kasvõi käsihooniga). Kaan ja plokk siledaks lihvida. Vaata väntvõll üle kas on vaja lihvida. Kokku pannes kõik uued tihendid ja simmerid (Elring -good). Uued rihmad . Kui midagi veel meelde tuleb lisan.
Postitatud: 25.09.2003 18:25 22
Postitas Andry
Aga mis siis turbost sai?
Sa ju pidid laskma vänta kergemaks teha ja muudki.
Mis juhtus?