M20B20 käitub imelikult.
M20B20 käitub imelikult.
Nii sai tehtud mootori vahetus. Käis ka Truumu juures, et süüde paika ning sai see tehtud. Kuid selline jama, et külmalt käivitub ainult nimodi kui võtad õhulugeja pistiku lahti ja siis käivitad ning tööle jäädes ühendad pistiku külge ja korras. Kuid külmalt nagu jätab osad pütid vahele ja paugub õhulugeja kopsikus ning vaatasin, et õhulu pea sisse võtu osa on kuidagi kahtlaselt õli täis. Sai see suur toru täitsa iluskas ja puhtakstehtud seest. kuid sooja mootriga on kõik korras.
Ja kas keegi oskab õelda mis otstarve selle detaili regullmisel on. Tema otsas ja sees on siis mingi kruvi/siiber mida saab sisse vällja keerata. Kui palju peaks antud asi sees või väljas olema orginaal seadistuses. Tühikäigul kruvides tõstab/langetab pöördeid aga kas on ka käivitamisel mingi otstarve tal (detail 5 ) . http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... stem-2/#05
Olen proovinud teist õhulugejat ja see ei muutnud olukorda. Kuid soojalt asi jälle korras.
Siis vahel käivitamisel nagu venitab jubedalt nagu tahaks tagurpidi tõmmata selline imelik lonkav käivitus.
Oskab keeig midagi õelda selle jamakohta ?
Või on siin foorumis kedagi kes oskaks seda mootorit paika keerata või on kellegi mõni manual selle kohta, kuna ise pole erilist materjali leidnud sel teemal.
Ja kas keegi oskab õelda mis otstarve selle detaili regullmisel on. Tema otsas ja sees on siis mingi kruvi/siiber mida saab sisse vällja keerata. Kui palju peaks antud asi sees või väljas olema orginaal seadistuses. Tühikäigul kruvides tõstab/langetab pöördeid aga kas on ka käivitamisel mingi otstarve tal (detail 5 ) . http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... stem-2/#05
Olen proovinud teist õhulugejat ja see ei muutnud olukorda. Kuid soojalt asi jälle korras.
Siis vahel käivitamisel nagu venitab jubedalt nagu tahaks tagurpidi tõmmata selline imelik lonkav käivitus.
Oskab keeig midagi õelda selle jamakohta ?
Või on siin foorumis kedagi kes oskaks seda mootorit paika keerata või on kellegi mõni manual selle kohta, kuna ise pole erilist materjali leidnud sel teemal.
Re: M20B20 käitub imelikult.
Miks sa Truumu juurde sellega tagasi ei lähe?
Re: M20B20 käitub imelikult.
See kõik maksab. Ning ma lasin nende juures ainult süüddet paika panna mitte muid t6id teha. Ja mis nad ikka teevad kui asi pole elektris vaid kuskil vaakumis siis nad sellega ei tegeleks nagunii.
Re: M20B20 käitub imelikult.
Pange teema LUKKU pole siit mingit kasu. Ja sain asja ise toimima.
Re: M20B20 käitub imelikult.
greger123 kirjutas:Pange teema LUKKU pole siit mingit kasu. Ja sain asja ise toimima.
Ära ole nii närviline

Kõik inimesed ei suuda siis pidevalt istuda ja peadmurda, et vastata kohe.
Mõne vastuse saamiseks lähebki kauem aega.
Kui said ise veale jälile, siis anna teada, mis see ka oli- on kõigile teemast kasu.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: M20B20 käitub imelikult.
Kui aus olla siis olete valesti aru saanud, et ma närviline. Ja ega suht vähe saab ikka abi ka kui aus olla. Sest ega rohkem vb tegeldakse uuemate masinatega ja uuemate mootoritega.
Ja mis ostus kiävituse veaks mis seda mõjutab, et õhulugeja tuleb lahti ühendada oli ikka see nii nim. toore klapp mis seal. Sellele sai hetkle pime ette tehtud, et pöörded oleks OK tühikäigul ja käivituks külmalt. Ja läheb ka soojalt ilusti käima. Kuid tuleb külmalt ise gaasi peal hoida kuni soojaks saab ja käivitades tahab õrna sutsu saada kuna pole seda klappi mis selle töö ise ära teeb.
Ning arvatavasti on see lonkav käivitus kohati ehk tingitud Starterist kuna see sai pandud teine mis on 5 aastat vanem kui eelmine ja ole oma aega ikka ka elanud.
vaja seda detaili nr 11
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... nsor-2/#11
Ja mis ostus kiävituse veaks mis seda mõjutab, et õhulugeja tuleb lahti ühendada oli ikka see nii nim. toore klapp mis seal. Sellele sai hetkle pime ette tehtud, et pöörded oleks OK tühikäigul ja käivituks külmalt. Ja läheb ka soojalt ilusti käima. Kuid tuleb külmalt ise gaasi peal hoida kuni soojaks saab ja käivitades tahab õrna sutsu saada kuna pole seda klappi mis selle töö ise ära teeb.
Ning arvatavasti on see lonkav käivitus kohati ehk tingitud Starterist kuna see sai pandud teine mis on 5 aastat vanem kui eelmine ja ole oma aega ikka ka elanud.
vaja seda detaili nr 11
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... nsor-2/#11