tutvumisest. Üldiselt pilt oli kurvapoolne,
eriti arvestades võrdlusi uuemate subarute-
mazdadega.
Peamised kalad:
1. kütusevoolikud vanadusest pragulised (kujutage
siinkohal ette põlema läinud kapotialust, kuhu
2,5 atm survega mõnest katkisest voolikust bensiini
peale antakse:(
2. Juhtmed/voolikud pole kinnitatud oma kohtadele vaid
on ripakil ja hõõruvad kõikvõimalike kohtade
vastu. 30 kr kinnitustrippude pakk on müügil
igas autopoes.
3. Õlilekked mootorist/roolivõimendist. Mõni
kapotialune täitsa ujus õlist.
4. Ripakil asjade juurde - poldid aeg-ajalt
ikka kinni keerata. Ühel mehel oli nt mootori
kinnitusmutter täiesti lahti.
Kahjuks peab tõdema, et sama aastavahemiku
hondad/riced olid mõnevõrra paremas korras.
Millest, ei tea....
