1. leht 1-st

Kuidas saada 335-le dok. Kuidas oleks kavalam

Postitatud: 03.05.2005 18:08 56
Postitas byerman
Auto oli ise 316i 89a. nüüd on paigaldatud 3.5 (m30) mootor. 325 pidurid,rooli võim. jne.
Registri mehed ,,ei taha seda eriti kuulda.

Mõtlesin ,et lasen sisse panna325i aga selleks peab 2,5l mootor peal olema ja peab tegema katalisaatori testi,ül. punktis jne.

,,aga igal asjal on ,aga

Ja nagu öeldakse ,et välja pääsmatuid olukordi ei ole.
kuidas oleks kõige kavalam pääseda liikuma (enem vähem ametlikult)

Postitatud: 03.05.2005 20:42 10
Postitas kiire-lauri
kui su vana auto dokid korras siis sõida rahulikult edasi,ega politsei ei pea kinna ja uuri mis sul seal vahel on,ülevaatuse tegemisel pead jah teisi variante kasutama.Mina küll ei muudaks ringi,kindlustust maksad ju vähem siis.

Postitatud: 04.05.2005 18:59 44
Postitas byerman
1.6 75 kw on passis,,
1. probleem -hääled(all sport sumps) Äratavad kohe kahtlust
2. probleem- mis avarii puhul juhtub. parakrahv , kindlustus pettuse pärast
jne.
Saaks kuidagi , ilma mootorit näitamata 325. passi ,,aga kuidas

Postitatud: 05.05.2005 08:25 52
Postitas dantee
Tean, et bensiinimoto vahetusel diisli vastu ja vastupidi tuleb taotleda ümberehitusluba aga mootori töömahu puhul pole sellist asja kuulnud?! ARK töötaja vaatab lihtsalt mootoril olevad andmed üle, et sellel poleks vastuolulisi näitajaid ja asi vormistatakse ümber. Pead ilmselt lihtsalt otsima ühe tuttava ARK ametniku, kes viitsib sellega tegeleda! :D

Postitatud: 05.05.2005 11:05 02
Postitas AgoU
...

Postitatud: 05.05.2005 11:19 46
Postitas raimo_r
hmm, mootori vahetusele esitab ARK järgmised nõuded:

Asendusmootori näitajad ei tohi originaalmootorist erineda rohkem kui:
- mootori võimsus > 30%
- mootori töömaht > 20%
- mootori mass > 10%
minu teada tuleb arvestada neid selle alusel, millise suurima mootori tehas sinna kere vahele pannud on.

puht teoreetiliselt,
kui aluseks võtta 325i siis oleks lubatud suurim töömaht ju 3,0. kui võtta 325e siis 3,24. nii et pead veenma et sinu mootori töömaht ei ületa lubatud piire. ei ole kuulnud, et nad kellelgi mootori laiali oleks lammutanud. samas, kui ploki peal kirjas 3,5 siis tõenäoliselt nad ei vaevu sinu väiteid kuuldagi võtma.
võimsuse ja kaaluga peaks lihtsam olema.

Postitatud: 05.05.2005 12:32 48
Postitas meph
Ümberehitusluba on vaja igasuguse mootorivahetuse puhul... va juhul kui asendad mootori täpselt samasugusega.

Postitatud: 05.05.2005 15:44 20
Postitas IffMees
a nt kui ma tostan 1.8i maha
ja tahan peale panna kas 2.3i voi 2.5i,
pean eelnevalt kaima arkis et umberehitusluba saada?

Kuidas asi varimisega on? pean ka eelnevalt kaima seal ja ytlema et hakkan autot varvima?

Postitatud: 05.05.2005 22:06 35
Postitas byerman
mootori käpad on ka ise valm. Ma arvan,et sellest ekspertiisist ta kindlasti läbi ei läheks,, sest mootori võimsus käib sõna otseses mõttes kerest mitu korda üle.
Ma arvan:
1. Kui ma sellega ARK-i ekspertiisilähen,konfiskeeritaks see auto
või
2 Pannakse mind kinni, et siukse MÕRTSUKA üldse komplekteerisin
..............
nali naljaks

Aga kuidas saada 2.5 passi ilma ,,,,,,,,,et autot näitaks
nii oleks vähe julgem ringi vurada
1.6 se passi andmetega ,peaks silmad kukklas olema jne.

Postitatud: 05.05.2005 23:01 00
Postitas Henrik88
Ei ole vast väga hull asi. Tuttaval passis 316i tegelt aiste vahel MKmotorspordi 2,7(kuri kuri asi E46 330i sööb lõunaks) probleeme pole kunagi olnud. Vähemalt politseiga. Aga tal ka vedrustus edasi aidatud.

Postitatud: 05.05.2005 23:22 38
Postitas meph
IffMees kirjutas:a nt kui ma tostan 1.8i maha
ja tahan peale panna kas 2.3i voi 2.5i,
pean eelnevalt kaima arkis et umberehitusluba saada?

Kuidas asi varimisega on? pean ka eelnevalt kaima seal ja ytlema et hakkan autot varvima?
Eelnevalt ei pea sa midagi saama. Lihtsalt kui projekt on valmis, pead selle ark'is ette näitama ja vastavalt õnnele siis sulle kas väljastatakse või mitte ümberehitusluba... millega sa pead siis minema leti äärde, et sulle uus tehniline pass väljastataks.

Ma just läbisin selle tee enda autoga.

Postitatud: 05.05.2005 23:32 54
Postitas IffMees
Ja kui ei anta?
votan auto uuesti seibideks? :?

Postitatud: 06.05.2005 01:08 07
Postitas meph
Umbes nii jah.

Selle pärast ongi mõttekas ARK'iga enne projekti teostamist konsulteerida. Mina igatahes tegin seda.

Postitatud: 06.05.2005 12:22 39
Postitas Charly
põhimõtteliselt võib ilma liigsete lubade ja muude huinjaade taotlemiseta autol mootori asendada iga mootoriga, mis on antud mudelile tehases paigaldatud. Sama moodi tehakse ka kiirendusautodega. 2.8 camarost saab 7,4 ja keegi ei ohi, kuna mingil ajahetkel on vastavale mudelile mingis setingus pandud tehases selline mootor.
ma olen aru saanud, et LAV või kuskil sai 3.5 e30 poest osta.
Kui nii, siis peab selle kinnituseks mingi paberi sebima ja sellega ARK minema. Siis jääb vaid üle vormistada mootorivahetus ja korras.

Rõhutan, et seadusega peaks asi nii toimima. Kui aga ülitähtis aRK ametnik jama ajab ja kaikaid kodarasse pillub, on peavalu rohkem.

Postitatud: 06.05.2005 13:54 33
Postitas IffMees
Tanud infi eest

Postitatud: 06.05.2005 23:56 56
Postitas meph
Charly: kui paned näiteks E36 1.6i asemele 2.5i, siis peab ka pidurisüsteem ja muu kilakola 2.5'le vastav olema, et ark'ist läbi saaks.

Postitatud: 07.05.2005 08:54 17
Postitas Riho
kasutaja Alar on saanud ühe 335 arvele nii et suhelge sellel teemal temaga ta oskab rääkida kudas asi käib

Postitatud: 09.05.2005 10:33 06
Postitas Charly
meph kirjutas:Charly: kui paned näiteks E36 1.6i asemele 2.5i, siis peab ka pidurisüsteem ja muu kilakola 2.5'le vastav olema, et ark'ist läbi saaks.
Imelik. tean, et näiteks usa rauda nii ei pedereerita seal ARK is.